Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت بیقراری نوزاد 7 ماهه ؟
با سلام. نوزاد 7 ماهه ای دارم که از 20 روزگی بیقراری داره ، خواب کوتاهی داره و زود به زود بیدار میشه . همیشه خواب آلوده.بعد از سه ماهگی وزن گیری خوبی نداره . از سه ماهگی تا الان شربت رانتیدین میخوره ولی با این حال بازم بیقراری داره و خوابش کوتاهه .بعضی وقتا محتویات معده اش میاد داخل دهنش و قورت میده.غذای کمکی فرنی و سوپ میدم که به زور میخوره و بعد خوردن غذای کمکی معمولا دل درد میگیره و گریه میکنه.لطفا راهنماییم کنید . ممنون
- نوزاد 4 ماهم از بدو تولد تا الان چشماش آب میاد و چرک بطوری ک صبح بسته میشه هر دارو وقطر هی ک دکتر داده استفاده ولی….
- شیر خشک
با سلام، پسر یازده ماهه دارم . آپتامیل پپتی جونیور رو دکتر براش تجویز کرده که اصلا مزه اش رو دوس نداره و نمیخوره...چی میتونمبجاش بدم؟ تشکر
- سبز شدن رنگ مدفوع کودک
سلام ببشخشید پسرم 5 سالشه تقریبا" 4 روزه غذا که میخوره بعد از 20 الی 25 دقیقه مدفوع سبز میکنه،مدفوعش عادیه دل پیچه و دل درد هم نداره محبت کنید راهنمایی کنید
- شربت ازیترومایسین برای 5ساله
- لرزش پا
سلام خسته نباشیدپسرم یک هفته ی دیگه سه ماهش تموم میشه دوسه روزه متوجه شدم وقتی سرپانگهش میدارم بعضی وقتها پای چپش یکم میلرزه برای امتحان بیشتروقتی حالت درازکش هستش دستم روکف پاش میزارم وفشارمیدم بازم همون حالت میلرزه لطفاراهنماییم کنید
- سرفه
سلام پسرم هفت سالش سرماخورده خیلی زیادسرفه میکنه حتی توخوابم سرفه میکنه خودش میگه ازبس سرفه کردم دلم در میکنه شربت تیوفیلین جی میشه بهش بدم؟؟چن سی سی بهش بدم
- امپول
سلام و عرض ادب آقای دکتر پسرم دو ساله هست با وزن ۱۳،۵ تب داشت یک سوم امپول هیدروکورتیزون رو تزریق کردیم تبش قطع نشده چه آمپولی و چه مقدار تزریق کنم
- پلیکتازی کلیه
دررسونو گرافی انومالی ۱۸ هفتگی پلیکتازی با عدد ۴ در کلیه چپ جنین مشاهده شده و در سونو ۳۰ هفتگی این عدد به ۷ رسیده است. ایا این وضعیت خطرناک است؟
- کودکان
سلام برای کودک یک ونیم ساله هر دوازده ساعت چهقدر شربت سفکسیم ۱۰۰ استفاده کنم .
- حمام
سلام دکتر خوب و مهربان آقاي دکتر ح کودکي که خس خس سينه داره و ترشحات بيني و چرک گلو داره حمام ببرمش و سرش را بشورم اشکالي دارد؟؟
- رشد تکاملی
آیا رشد تکاملی نوزاد دختر وپسر باهم تفاوت دارد؟منحنی رشدشان چطور؟
- اسهال دختر که ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکند
سلام آقای دکتر دخترم ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکنه و از پنج ماهگی غذا کمکی بهش دادم فرنی حریره بادام تخم بلدرچین و دکتر قطره آهن براش نوشت و مصرف میکنه البته دوتا دندان همه درآورد اول که اسهال کرد گفتم شاید مال دندان هاش باشه اما دندانش درآمد و هنوز که هنوز اسهال سبز رنگش ادامه داره مشکلش چیه آقای دکتر
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر ببخشید راجب شربت برم هگزین برنوزاد سه ماهه سوال کردم شما گفتید تجویز نمیکنید بنده الان یه هفته بهش شربت دادم دیگ نمیخوام بدم میخواستم بدونم بر اون یه هفته براش مشکلی ایجاد میکنه بر بدنش ضررداشته؟
- شیر نخوردن شیرخوار همراه با اسهال
سلام دختر ۵۰روزه من نه شیر مادر می خوره نه شیر شیشه ای مادرش شیر زیاد داره شیرخشک هیپ ارگانیک بهش میدم شیر خشک رو هم عوض کردم درست نشد فقط وقتی که خوابه میتونیم شیر بخردش بدیم.شکمش قر قر میکنه چند روزه اسهال داره رنگ اسهالش زرده باتشکر
- اسهال
باسلام اقای دکتردخترم دوسالشه لثه هاش عفونت کرده دکتربردم انتی بیوتیک براش نوشته حالاازوقتی که داروهاروبهش میدم اسهال چیکارکنم مرسی ازراهنماییتون
- اسهال کودک عدم لاکتوز
ممنونم. اقای دکتر این ازمایش کالپرو تکتبن ک فرمودید برای چی هستش دقیق. ممکنه خطرناک باشه؟
- بی حالی واستفرغ
سلام خسته نباشید یه نوزاد یه ماهه دارم ۲۴هستش که زیاد استفراغ میکنه وبی حاله ،ممکنه ازمسمومیت باشه ؟
- تربیت لاکسی ژل
سلام آقای دکتر نوزادم دوماهه است پیوست داشت بردیم دکتر شریعتی لاکسی ژل داده بود ماهم استفاده میکردیم خوب بود تا اینکه اینترنت سرچ کردم این شربیت برا زیر دوسال تجویز نمیشه ممنونم میشم راهنمایی کنین که ادامه بدیم یا قطع کنیم باتشکر
- سلام دکتر چرا نوزادم با پستانک شیر میخورد ولی سینه نمیگیرد علت ممنوع

