Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت استامینوفن
سلام، پسرم 14.5 کیلو وزنش چقدر شربت استامینوفن استفاده کنم؟
- شکسته شدن ناخن شست دست
سلام دختر من 2سال دارد حدود 4ماه هست ناخن شست بزرگ دست راست و چپ لایه روی ناخن به طرز وحشتناکی شکسته میشود تا حالا چندین دکتر پوست بردیم و داروهای مختلفی دادند اما بدتر شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت
سلام شربت سیریزینو برای کودک ۳ سال ک عطسه وابریزش داره چند سی سی و هرچند ساعت ۱ بار باید بدم؟؟
- سلام ببخشید پسر5ساله من چندین گیلاس رو با هسته خورده ، آیا خطرناک هست ؟
- شربت اندامین
سلام آقای دکتر پسر من یک ماه مونده ۲ سالش کامل بشه استفراغ داشت بردم دکتر بهش شربت اندامین وایبوپروفن و پودر پدی لاکت دادن حالا با این داروها استفراغش بند اومده ولی شکمش بشدت کار میکنه مخصوصا بعد خوردن شربت اندامین باید چیکار کنم؟
- ویتامین دی
سلام دکتر جان دخترم ۱۸ماهگی ازمایش داد و ویتامین دی مرز بود، دکتر قطره D3fort ماهی یک سی سی داد که گفتن ادامه بده، الان دخترم سه سال و پنج ماهشه که تا به الان این قطره هرماه میدادم،هنوز چکاپ نبردمش، لازمه ببرمش چکاپ؟ و اینکه ویتامین دی چه میزان و چقدر بدم؟ ممنون
- بالا آوردن دارو
سلام لطفا بفرمایید اگه نوزاد داروی دومپریدون رو نیم ساعت بعد به همراه شیر بالا آورد دوباره باید دارو رو بدیم؟
- دل درد
باسلام وقتتون بخیر پسرم دوپش بالا آورده ازصبحش بی حال بود امروز اسهال یک بار تب نداره اشتها اصلا نداره
- بی اشتهایی کودک 10 ماهه
سلام اقای دکتر پسر ده ماهم اصلا اشتها غذا خوردن نداره فقط شیر میخوره غذا هم اگه بزور یه وعده در روز بخوره همش هم گریه و بی طاقتی میکنه دندان در نیاورده هنوز براش شربتkidicare گرفتم میتونم بهش بدم و چقدر
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام خسته نباشید.پسرم ۱۵ ماهشه.۸/۵ کیلو وزن. میخواستم ببینم شربت سفیکسیم ۱۰۰ چقدر بدم بهش؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۳ سالشه سرماخورده فقط عطسه و ابریزش دا ه چی باید چ ساعتی و چند سی سی
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم چهار سال دارد سرما خوردگی گرفته وسرفه شدیدی دارد سه دفعه هم دکتر بردم ولی سرفش درست نشد می تونم شربت تئوفیلین جی رابهش بدم ایا هیچ خطری براش نداره
- تغذیه کودک
سلام دکترجان خداقوت ببخشید در دوران سرماخوردگی یا حساسیت فصلی کودک وقتی سرفه هم میکنه میشه از آجیل چهارمغز بخوره؟
- سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت پیشه عقب عقب میره از روزی که به دنیا اومده ۱۵ روط اول اينطوری نبود بعدش اينطوری شد مشکلش چیه نگرانم
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت میکشه از روزی که به دنیا اومده فقط یه ۱۵ روز اينطوری نبود بعدش همش کمرشو بلند میکرد اذیت میشد گریه میکرد نگرانم مشلکش چیه میشه راهنماییم کنی ممنونم ?
- جوش قرمز و تب بالا
پسرم دو روزه تبش بالاس و بی قراری میکنه و روی بدنش حالت جوش ریز و قرمز بالا اومده دو سالش هستش چه مشکلی داره ؟ بردم پیش پزشک اما گفت چیزی نیست ویروس آنفولانزاست اما تغییری نمیکنه و بد تر شده
- دل درد
سلام من پسر پنج ساله دارم چند وقته دل درده بردمش دکتر امروز تب میکنه واینکه یه سال پیش یه بار تشنج کرده وقرص وادبیات سدیم ۲۰۰ مصرف میکنه البته خداکرمی همون یه بار بود الان آزمایش داده جواب سه روز دیگه میاد من الان موندمم غذا چی باید واسش درست کنم چون دکترش نگفته واینکه تب میکنه چرا
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم دوسال و هشت ماه دارد و سرماخورده. شربت پلارژین و استامینوفن بهش میدم. ابریزیش بینیش قطع نمیشه . طبق فرمایش شما شربت سیتریزین بهش دادم اما اثر نکرد و همچنان ابریزش بینی ابکی دارد. میشه لطفا دارویی قویتر برای قطع ابریزش بینیش معرفی کنید. متشکرم
- سرما خوردگی و گلو درد کودک۲ ساله
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ، بچم دو روزه گلو درد بهمراه سرفه خشک داشت ک امروز آبریزش بینی هم به اون اضافه شد شبها بیقراری داره بهمراه تب خفیف و غذاشم کم شده داروهای قبلی ک پزشک براش تجویز کرده بود چند بار به خوردش دادیم اما تاثیری نداشت نمیدونم چیکار کنم لطفا کمکم کنید تشکر.دارو ها دیفن هیدرامین + کوتریموکسازول
- سوختگی
سلام دکترعزیز.اطراف مقعد بچه ده ماهه جوش های ریز با سر آبکی و سفید دراورده چه پمادی باید زد زینک بی تاثیربود
- ابریزش بینی و سرفه

