Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام.ببخشید قطره سوسپانسیون پاراکید رو چقدربایدبدم به نوزاد۷کیلو
- دیرنشستن کودک
سلام ممنون ازجوابتون باشه درخونه کاردرمانی ادامه میدم ببخشید دوباره سوال میکنم برای بهتر نشستن دخترم صندلی غذای کودک بخرم تاثیری درنشستنش داره
- بد خوابی نوزاد ۶ ماهه
پسرم شش ماه هست شب دیر وقت میخوابه ساعت۵:۳۰/۶صبح بیدار میشه شیر میخوره باز میخوابه اما هر نیم ساعت نق میزنه ناله میکنه بیدارمیشه باز شیر میخوره میخوابه بیدار میشه انگار شکم درد داره خودشو جمع میکنه خسته شدم هرنیم ساعت بیدار میشه چیکار کنم دکتر لطفا راهنمایی کنید متشکرم
- شب ادراری
سلام وقت بخیر دختر بچه 7 دارم که مشکل شب ادراری دارد لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- مقدار مصرف لیپوزوفر
سلام وقت بخیر ببخشید مقدار مصرف لیپوزوفر برای نوزاد ده ماهه چقدره؟ و اینکه ویتامین دی یک سی سی میخوره اینم جدا باید بخوره؟
- حالت تهوع واستفراغ
سلام وقت بخیر دخترم سه سال ونیمشه، شب توخواب بیدارشد و استفراغ کرد ، تا صبح چند بار استفراغ کرد، گریه میکنه میگه آب میخوام، کمی آب میخوره وبالا میاره لطفا راهنماییم کنید چکار کنم؟
- سلام ببخشید بچم دو سالشه تب داره میتونم ببرمش حموم
- وزن
با سلام و عرض ادب وزن کودک ۱۵ ماهشه ای که وزن موقع تولدش ۲۸۰۰ بوده باید چقدر باشد؟ باتشکر
- گرفتگی ص
سلام دخترم ۳ سالشه و ۱۳ کیلو سرما خورده شربت ازیترو ماسین دادم ولی هنوز هم صداش گرفته بهش چی بدم صحبت میکنه صداش تغییر کرده
- قطره کولیکز
سلام. دکتر به پسر من که ۵۳روزه س قطره کولیکز داده گفته روزی ۵ قطره درصورت درد، وقتی موقع درد بهش میدم ۲ساعت تو بغلم راهش میبرم و گریه میکنه بعد آروم میشه.من باید چقدر بهش بدم تا تاثیر بذاره؟
- واکسن یک سالگی
- گرفتگی بینی
با سلام بچه من 14 ماههشه و رفلاکس داره و مرتب بینیش کیپ میشه و موقع خواب اذیتش می کنه . قطره کلرور سدیم و مایع منتول هم فایده نداشت . میخواستم بدونم اسپری یا قطره ای هست که بچه من بتونه استفاده کنه. با تشکر
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من الان داره میشه ۵ ماه و شیر رو تو بیداری نمیخوره،زمانی که خوابه شیر و میخوره .بردم دکتر گفت رفلاکس داره .زمان تولد وزنش ۳۸۰۰ بود الان که ۵ ماهشه ۶۹۰۰ هست و وزنش پایینه.خوابشم کم شده درطی روز ۲ ساعت میخوابه .بیقرار هستش.میخواستم بدونم بچم چه مشکلی داره خیلی نگرانشم
- سلام جایی هستم شیر نان1 در دسترس نیست جایگزینش چه شیری بدم
- سرفه نوزاد سه ماهه
قبلا تب داشت از چشماش اب می امد موقع بیدار شدن ازخواب چشماش حالت چسبندگی داشت تازه تبش کم شده ولی سرفه نرداره چه پرچبی برایش خوبه ککنون
- باسلام دخترم ۳سالشه دسمال کاغذی و آشغال میذاره دهنش علتش چیه
- تداخل دارویی
سلام دختر من 13ماهشه دکتر براش قطره ADکلوی کیدز و قطره آهن داده خیلی کم اشتها من براش شربت سانستول تهیه کردم بهش میدم می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد چون ADبهش میدم ADشم نصف مقداری که دگتر گفته بهش میدم وزن تولدش 2.800وزن الانش 9.500ممنون میشم جواب بدین
- سرفه نوزاد
سلام اقای دکتر پسرمن امروز 7ماهش تموم شد. بردمش دکتر چون گاهی سرفه میکرد. سرفه اش غلط داره. ازخواب هم بیدارمیشه با گریه بیدارمیشه. هیچ علایم دیگه ای نداره نه تب نه ابریزش نه چیز دیگه ای. دکترش براش اینارو نوشت هیدروکسی زین 3سی سی هر6ساعت فلوپدهر6ساعت 3سی سی قرص سفکسیم نوشته مگه میشه به نوزاد قرص سفکسیم داد چرا شربتشو ننوشته به نظرتون بدم این داروها رو یانه. معاینه اش هم کرد عفونت تو گوش و حلقش ندید
- مصرف همزمان قطره میم و پودر فرامکس
آقای دکتر وقت بخیر. میخواستم بدونم من از ۶ ماهگی به پسرم مولتی میم و پودر فرامکس میدم الان ۱۷ ماهه است. چون دیدم داخل مولتی میم آهن آیا ضرر مصرف این دو با هم نداشته؟؟
- درمورد غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر من پسرم ۵ماهش تموم شد میتونم غذای کمکی بدم بعدنمیدونم ازچی بایدشروع کنم برای برنامه غذایی باید بیام مطبتون؟

