Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرلاک
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من نوزادم ۴ماهشه بخاطر رفلاکس دکتر گفت غذا رو براش شروع کنم من اشتباه کردم وسرلاک دادم یه قاشق چای خوری ولی برا بچم سنگین بود همش گریه میکنه چیکارکنم
- مقدار استفاده شربت سفکسیم 100
برا کودک نه ماهه با وزن نه کیلو و نیم چ مقدار شربت سفکسیم بهش بدم گلوش عفونت داره
- قطره چشمی برای نوزادان مبتلا به فاویسم
با سلام آیا استفاده از قطره استریل چشمی باکتی ماید (سولفاستامید ۱۰ درصد) برای نوزادان مبتلا به فاویسم مضر هست و آیا جزء داروهای ممنوعه هست؟
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام پسرم ۳ماهشه ابریزش بیتی داشت ویکم سرفه مبکردپزشک فقط اموکسی داد ولی ازهمون موقع سرفش بیشترشده چی تجویزمیکنین
- شربت کيد هليکس
سلام آقاي دکتر من 3 چهار روز پيش سرماي شديدي گزفتم که دکترا مي گفتن شبه آنفلانزاست خيلي شديد بدن درد داشتم و مريض بودم و بچه ي 13ماهه دارم که بهداشت رو رعايت ميکردم و ماسک ميزدم الان بچم کمي سرفه داره خيلي ميترسم قبلا سرما خورده بود 9ماهه بود دکتر بهش براي سرفه شربت کيد هليکس داد گياه برگ عشقه داخلش داره خواستم بپرسم شربت مدام داخل يخچال بود آيا الان که 5ماه گذشته ميتونم بهش بدم؟؟اثري داره؟
- دادن نبات داغ به نوزاد
سلاماقای دکتر نوزاد ۳ ماه و نیم دارم عیب نداره نبات داغ بهش بدم؟دل درد داره.
- آلو بخارا
با سلام و خداقوت نوزاد هفت ماهه ی من یبوست شدید گرفته دوبار بهش سرلاک برنج دادم میتونم بهش آلو بخارا بدم؟؟؟ چگونه باید بهش بدهیم?
- تب ونخابیدن نوزادهشت ماهم
سلام ببخشیدپسرم ازپریشب تب میکنه زیادگریه میکنه نمیخابه میتونم شربت بایوتوکل کیدز بدم
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
پسرم یک سال و دوماهه سه شب پیش تب داشت بردم متخصص اطفال گفت گلوش داره عفونت میکنه اموکسی کلاو و تب بر و ستریزین داد. الان دوروزه سرفه خشک داره گلوشم بسته است اصلانمیتونه اب دهنشو قورت بده میریزه بیرون. دکتر میگه مایعات بهش بده صبوری کن خوب میشه بچه داره از حال میره چیکار کنم
- دیر مدفع کردن نوزاد دو ماه پنج روز
پسرم دوماه پنج روز ۸ روز یکبار مدفع میکنه وقتی مدفوع میکنه گریه میکنه
- ابريزش بيني
براي آبريزش شديد بيني نوزاد ٨ ماهه ميتونم سيتريزين بدم؟ و دوزش چقدر و روزي چند بار؟
- اسهال نوزاد
دخترم اسهال عفونی داره شربت مترونیدازول هم بهش دادم الان دو روزه بازم خوب نشده
- کندی رشد.
پسرمن7ونیم ماهشه. وزنش 7کیلو.دورسرش 44وقدش68.میخام بدونم رشدش خوب ومعمولی هست یانه ممنون میشم جواب بدید
- دلیل التهابات پوستی نوزاد 9ماهه
سلام وخدا قوت. سال نو شما مبارک دخترم گلو درد داشت وتب وبه دکتر مراجعه کردم آزمایش خون وادرا گرفت که گفتن مشکلی نیست. خشک کننده ایبو برفن. شیاف. کتوتیفن. که بعداز 48 ساعت تب از بین رفت وبچه روی کل بدنش بثورات جلدی ایجاد شده که با سوزش همراهه. بازم دکتر رفتم که دکتر گفت بعداز این دارو ها عادیه ونهایت هیدروکسی زین میدم نظر شم چیه
- خس خس سینه نوزاد شش ماهه
سلام آقای دکتر پسر من بعداز واکسن شش ماهگی تک سرفه ای که به نظر با خلط همراه بود میزد با مراجعه به پزشک اطفال و معاینه ایشان گفتن که عفونت ندارد و پلارژن تجویز کردن بعد از آن هر از گاهی سرفه میزند و صدا دار است و سینه اش هم خس خس میکنه میخاستم ببینم آیا به نظر شما گلوی پسرم عفونت دارد با نه تب هم ندارد
- شیر مادر
سلام آقای دکتر. مادر شیردهی که نوزادش آلرژی داره یه ماده آلرژن مصرف کرده. (تخم مرغ). چند روز بعد از مصرف ماده آلرژن میتونه به بچه شیر بده؟ طی این مدت شیر رو بدوشه و دور بریزه؟
- بیماری زگیل در نوزاد
چه دارویی برایش خوب است که سریع رفع بشه
- میزان مصرف نئوزینک
سلام. مقدار مصرف شربت نئوزینک برای نوزاد 8ماهه
- غذای کمکی نخوردن
سلام آقای دکتر دختر من ۸ ماهشه تا ۷ماهگی خیلی خوب غذای کمکی میخورد ولی الان اصلا نمیخوره تنوع غذایشم عوض کردم ولی نمیخوره یکی دو قاشق اول بالا میاره همش خودشو به پشت پرت میکنه شب ها که میخوابه تا صبح چندین بار بیدار میشه شیر میخوره. برا غذا نخوردنش چکار کنم.
- قطره آهن
سلام آقای دکتر پسر من الان 7ماهشه شما براش قطره میم تجویز کردین روزی 30قطره میخوره اگه بخوام قطره آهن فروم بهش بدم به جای مولتی ویتامین چی باید بهش بدم

