Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد۳ماهه
پسرم ۳ماهشه،دوروز سرفه میکنه البته از بدوتولد ترشحات پشت حلق داشت که گفتن مشکلی نیست و قطره رینوسالتین دادن حالا دوروز که سرفه خلط دار میکنه چیکار کنم؟
- لرزش سر و دستها
سلام و خسته نباشید دخترم بعد از بیدار شدن بلافاصله داییش که تازه اومده بود دید شروع به لرزش دست ها و سر کرد این حرکت تقریبا دو سه بار بعد از دیدن غریبه ها بلافاصله بعد از بیدارشدن از خواب تکرار شده مشکل آیا جدی هست چه باید کرد ممنون از راهنمایی هاتون.
- شیر خشک و آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید. دخترم ۳ ماه و نیمشه و به شیر من حساسیت داشت که قطع کردم و شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم. الان حساسیتش بهتر شده و داخل مدفوعش خون نیست اما همچنان اگزما میزنه و رفلاکس داره و وزن گیریش خوب نیست. سوال من اینه که میتونم بهش بیومیل سوی بدم؟ با توجه به اینکه بیومیل سوی بر پایه سویا هست میخواستم بدونم وزن گیری خوبی داره؟ و اگر با وجود بیومیل سوی دقیقا همین وضعیت رو داشت،کدوم اینها در اولیوت هست و بهتره؟ اگه با بیومیل سوی فقط یه مقدار اگزما و رفلاکسش بهتر شد، آیا خوبه که بهش بیومیل سوی بدم؟
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر.
آقای دکتر دخترم الان 7 ماه و 17 روزشه هر روز من بهش قطره مولتی ویتامین ویواکیدز میدم. آیا باز نیازه بهش قطره آهن هم شبا بدم یا خیر.
ممنون میشم بفرمایید.
- آنزیم بالای کبد نوزاد
اگه میشه این ازمایش رو تفسیر کنید..alt 216 بود .بعد از خوردن ۳هفته قرص ویتامین e و کپسول اورسوگارد alt 465 شد و ast 131 ...برای بچه ۴ ماهه مفهومش چیه
- سرما خوردگی نوزاد چند روزه
ایا میتوان با تشخیص پزشک امو کسی سیلین به نوزاد ۲۰ روزه داد
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام دختر من ۶ ماهشه چند وقت شبها گرفتگی بینی داره خیلی شدید با اسپری هم خوب نمیشه ،بخاطر گرفتگی بینی همش از خواب بیدار میشه گریه میکنه ، دیروز بردم دکتر گفت خلط پشت گلو داره بهش ایروکاست ، پلارژین ،سیتریزین ،سفکسیم داده بنظرم زیاد دارو داده میترسم عوارض بده لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟؟
- سرفه نوزادنه ماهه
سلام دکتربچه نه ماهه من دوروزه مدام سرفه خشک داره تب نداره آبریزش بینی ام داره سرفه هاش داره بیشتر بیشترمیشه
- فاصله زیا شیر خوردن وبیقراری نوزاد۳ماهه
من دخترم ۷ ماهه هست موقع خواب و شیر دادن بیقراره نا آرام انگار چه طور آدم یهو از خواب بیدار میشه ناآرومه اون طوری من چی کاز کنم میشه راهنماییم کنید
- نوزاد 11 ماهه بی اشتها
سلام نوزاد من ۱۱ ماهه و خیلی لاغر هست و غذا نمی خوره، اشتها نداره. میشه من رو راهنمایی کنید.
- سويق كامل
سلام آقاي دكتر من ميخوام براي وزن گيري و رشد بهتر دخترم كه ٨ ماهشه سويق كامل تهيه كنم آيا درسته كه باعث رشد و وزنگيري كودك ميشه دختر من بي اشتهاست بخاطر دندوناش ميتونم سويق رو از اينترنت خريد كنم و استفاده كنم آيا ضرري نداره؟و آيا ميشه روزانه با غذاش تركيب كنم ؟ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام خسته نباشید.آقای دکتر نوزادم ۴ ماه و ۶ روز هستش یه صدایی از گلوش میومد مثل جیز.بعد بردم دکتر گفتن رفلاکسه سونوگرافی دادم گفتن رفلاکس خفیف داره.براش ساشه امپرازول روزی یک بسته پودر و گفتن قاطی دو سه قاشق آب کنم بهش بدم آیا درسته قاطی آب؟؟با شربت آنتی رفلاکس باریج حالا مرددم میگم بدم بخوره؟؟
- جوشاندن شیر
سلام آقای دکتر من از پاسخ های بی وقفه و کامل و خوب شما بسیار سپاس گذارم واقعا از شما ممنونم امیدوارم خدا بهتان همواره تن سالم و دل خوش بدهد آقای دکتر من از شما پرسیدم که برای تهیه غذای کمکی بچه شیر پاستوریزه چه مدت زمانی باید جوشیده شود و شما گفتید شیر پاستوریزه نیازی به جوشیدن ندارد اما پس چرا در برگه ای که بهداری داده اند نوشته است که شیر پاستوریزه جوشیده شده ؟؟و یا در اینترنت برای تهیه فرنی نوشته است که شیر پاستوریزه را به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید؟؟؟
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام نوزاد سه ماهه م دوروزه اسهال داره شیر مادر میخوره چکار کنم
- سکسکه
سلام،پسرم نزدیک 4 ماهشه از وقتی ب دنیا اومده سکسکه میکنه گاهی روزی دوبار 2،3 دقیقه،یکبار پیش متخصص بردم گفتن رفلاکس داره شربت رانیتیدین داد چندروز بیشتر ندادم،الان چکار کنم آیا اشکالی نداره و خود ب خود خوب میشه یا ببرمش پیش متخصص و اصلا دلیل سکسکه چی هست؟
- شربت زینک سولفات
سلام آقای دکتر،خسته نباشید خیلی ممنون که واسه پاسخ دادن به سوالای ما وقت میگذارید واهمیت میدید،میخواستم بپرسم شربت زینک سولفات واسه بی اشتهایی شیرخواری که سه ماه و۵روزه اس هم قابل استفاده هست واینکه چقد باید بهش داد،پودر امپرازول،قطره آ.دوپدی لاکت هم میخوره تداخل داریی ایجاد نمیشه؟
- تغذیه
با سلام ایا به نوزادی که یازده روز است که وارد هفت ماهگی شده میتوان آبمیوه داد چه اب میوه ای؟ با تشکر
- دونه های سفید صورت نوزاد
نوزاد پسر سه و نیم ماهه م چند وقته دونه های سفید رنگی روی صروتش در اومده. روی پیشونی کنار گوش و زیر فک بعضی هاش کمرنگ و بعضی پر رنگ تره. وزنش ۷.۵ کیلو و جز بیقراری های شبانه مشکل ظاهری خاص دیگه ای نداره. به خاطر شرایط فعلی نمیخوام از خونه بیرون ببرمش. اگه ممکنه راهنمایی کنید
- نمیدونم
سلام نوزاد من ده ماهگیش داره تموم میکنه دور سرش ۵۰میگن زیاده از نظر ژنتیکی بقیه خانواده سرشون بزرگ آیا جای نگرانی داره؟
- چشم
سلام. پسرم حدود شش ماهشه. دوساعته بی دلیل از چشم چپش گهگاه اشک میاد بدون قرمزی. آیا نگران کننده و خطرناکه؟ دلیلش چیه؟

