Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- داروی ویتامین
برای دادن داروی ویتامین به کودک جهت وزن گیری بهتر سندروس یا سناستول
- شیر خشک و یبوست
سلام دخترم ۱۷روزشه بخاطر کم وزن بودنش شما شیر خشک پری نان براش تجویز کردین از وقتی ک این شیر خشک میخوره شکمش خشک کار میکنه شما گفتین از روغن زیتون و آب قند استفاده کنین من انجام دادم ولی هیچ تغییر نکرد همچنان شکمش خشک کار میکنه آیا بخاطر شیر خشکه میشه راهنماییم کنین
- گردی سر نوزاد ده ماهه
با سلام خدمت شما و خسته نباشید کودک دهه ماهه بنده سرش گرده ولی یک طرفه سرش کمی صاف شده چیکار کنم
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام خسته نباشید مجرای اشکی پسرم از موقعی که به دنیا آمده بسته ای الان 5ماهشه دکتر چشم بردم اول قطره آزیترومایسین داد خوب نشد دوباره بردم باکتری ماید دادمیریزم گفت اگه خوب نشد بیار میل بزنم زیاد قی نداره فقط یکم اشک داخل چشمش جمع میشه راهنمایی کنید چکار کنم ماساژ هم میدم
- سلام ببخشید من فرزندم واکسن ۱۸ماهگی اش اش یک ماه ونیم عقب افتاده چکارکنم
- تورم سینه
دختر هست ساله دارم که امروز متوجه شدم یه سینه آن متورم تر و بزرگ از از پیگیری است نه درد نه قرمزی وسوزش علتش چیه
- سرفه نوزادسه ماهه
با سلام ببخشین نوزاد ۳ ماه و ۱۰ روزه ای دارم که چند روز پیش تب و سرفه داشتن با مراجعه به دکتر و بیمارستان و استفاده از شیاف و استامینوفن و امپول خداروشکر تبش قطع شد ولی سرفه دارند دکتر شربت اموکسی سیلین دادن امروز بردم دکتر برا سرفش شربت سالبوتامول هرروز سه بار ۱ سی سی تجویز کردن آیا این شربت برا نوزاد ۳ ماهه خطرناکه؟دوبار بهش دادم نگرانم.
- ادرار زرد نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم تازه داره میره چهار ماه دوماهگی ختنه شد واز یکماهگی مولتی دکتر براش نوشت الان نزدیک یک ماهی هست که ادرارش زرد شده درروز دوتا ۱۸۰ تا شیرخشک هم میدهم ولی ادرارش انگار غلیظ زرده به نظرتون چیکارکنم چ آزمایشی میخواد ممکنه براثر چی باشه این مشکل
- پا گرفتن
نوزادم هفت ماهه است کف پای راستش را زمین نمیگذارد فقط روی پنجه میایستدولی پای چپ را زمین میگذارد
- جوش قرمز
سلام. چند روزی میشه که بین ابروهای پسرم یکم جوش و دونه زده. چند تا هم زیر چشمش و یکی دو تا رو بینی اش. چه پمادی بزنم؟
- واکسن
سلام آقای دکتر وقت بخیر....فعلا که واکسن انفولانزا نیست زدنش بعد ۱۵مهر فایده ای داره؟بعد این تاریخ بزنیم برای بچه ها یا نه؟
- سرفه
سلام آقای دکتر پسر من رفته تو چهارماه یه هفته سرما خورده دوروز اول عطسه آبریزش بینی سبز رنگ داشته تبم ندارع الان باز سرفه خشک گلو شم یکم خلطی خس خس سینه داره چکارکنم آقای دکتر چه دارویی مصرف کنم
- الرژی
دختر ۹ ماهه دارم چن روزه زیر چشماش دونه های قرمز زده .داخل صورتشم چن نقطه است و خارش داره مهش چشماسو میخارونه چ دارویی بهش بدم خوب بشه ممنون
- ویروس خروسک در کودکان
میخواستم بدونم که بچه ای که یکبار ویروس خروسک گرفته و دوازده روز توی بیمارستان بستری بوده و حالا خداروشکر بهتر شده امکان داره که دوباره هم این ویروس را بگیره یا نه؟با یه سرماخوردگی کوچیک این امکان داره یا نه دیگه ؟با تشکر
- مجاری ادراری
سلام،پسرم هفت ماهشه قسمت زیرکلاهک آلتش حالت قرمزی شدیدداره (مثل بریدگی میمونه)علتش چی میتونه باشه وچکارکنیم ممنون میشم پاسخ بدید
- آزمایش مدفوع
Rbc:10_12 Wbc:many
- واکسن آنفولانزا
سلام وقتتون بخیر پسرم پنج سال و ۵ ماه سنشه واکسن آنفولانزا ۴ ظرفیتی فرانسوی براش تزریق کردم داروخونه بهم گفتن چون ۴ظرفیتی زده دیگه دز دوم نمیخاد آیا واقعا به دز دوم احتیاج نداره؟؟؟ و اگه باید بزنه آیا واکسن ایرانی میتونم بزنم براش یا باید از همون برند قبلی باشه؟؟؟؟
- نخوابیدن نوزاد
سلام نوزاد من۲۵روزست خیلی کم خوابه مدام بغلمه اصلا نمیخوابه به محض این که میزارمش بیدار میشه مثلاً امروز ازساعت ۱۰ صبح نخوابیده خیلی نگرانم
- کتو تیفن
سلام پسر من ۲سالو نیمه هست با وزن ۱۸ دکتر گفت ۵سی سی کتوتیفن زیاده آیا و اینکه یک ساعت بعد سرماخوردگی خوردگی دادم ضرر داره
- مطب
سلام. شما مطب تشریف ندارید؟

