Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بدقلقی شیرخوار
فرزنددختری دارم که امروز ۷ ماهش تمام شده چندتا مشکل دارم تو رو خدا کمکم کنید دخترم از وقتی دنیا اومده موقع شیر خوردن ارامش نداره همش دستاشو تو سینه هام فشار میده جدیدا موهای سرش رو میکشه یا کمرش رو میبره بالا تمام شیر خوردنش ده دقیقه است اونم نه یکنواخت هر دوسه مک که میزنه سینه رو ول میکنه سرش رو بالا میگیره جیغ میزنه یا گریه میکنه وزن تولدش ۳کیلو و ۱۵۰گرم بوده و الان ۶ کیلو و ۶۰۰هر نوع حریره و سوپ رو هم امتحان کردم یه بار میخوره و بعد عوق میزنه ماه دو که بردمش دکتر گفت رفلاکس داره و من از اون موقع امپرازول و رانتدین بهش میدم الان بالا نمیاره تو رو خدا بگید چرا اینجوریه چرا مثل بقیه بچه ها موقع شیر خوردن ارامش نداره دومین مشکلم مربوط به خوابشه خیلی کم خوابه ۹ساعت کل خوابش در ۲۴ ساعته هیچ وقت خوابش سنیگن نمیشه یعنی ازکنارش بلند بشی بیدار میشه در طول روز دوتا ربع ساعت میخوابه و شبها به زور از ساعت ۱۰ تا ۶ یا ۷ صبح شبها هم یک ساعت و نیم میخوابه بعد بیدار میشه شیر میدم به زور میخوابونم خودمم معلمم صبح واقعا سختمه برم سرکار . بعضی وقتا ساعت ۳ صبح بیدار میشه هرکار میکنم نمیخوابه به زور ساعت پنج میخوابونمش تو رو خدا بگید چیکار باید بکنم من شهرستان لامرد هستم و به متخصص اطفال خوب دسترسی ندارم ممنون از پاسخ گوییتون
- وزن نوزاد ۶ ماهه
سلام. وقت به خیر. بچم شیر مادر میخوره. وزن تولدش ۳/۷۶۰ بود. وزن پنج ماهگیش شد ۷/۲۸۰ و الان شش ماهش تموم شده و ۷/۷۰۰ وزن داره. وزن گیریش خوبه؟ رفلاکس هم داره.
- تب و اسهال
سلام بچم ۳سال و ۷ماهشه از دیروز اسهال شده امروز تب هم داره چکار کنم
- That use a social security disability law firm for disability court additionally trials.
- پانگرفتن بچه یک سالوچهارماه
سلام بچم رو پا می ایستد ولی زیاد نه چه کار کنم
- ناف نوزاد
ناف نوزاد ورم کرده و لکه های قرمزی دارد جیکار کنم
- گلبول های سفید
سلام آقای دکتر برادرم ۱ سالشه گلبول سفیدش خیلی بالاس از ۸ گذشته کمکم کنید دکترها گفتن باید بستری شه علامت هم سه روز استفراغ میکرد
- سلام وقت بخیر . من پسرم ۷ سالشه و ۲۵ کیلو وزنشه اشتباها یه دونه از قرص کلد استاپ رو بهش دادم ایا مشکلی برای پیش میاد؟
پسرم داره سرما میخوره و من به جای قرص خودش اشتباها قرس کلد استاپ رو یه دونه بهش دادم بعدش هر کاری کردیم بالا نیاورد ایا خطری براش داره . مرسی لطفا جواب بدید .
- سرفه
با عرض سلام خدمت دکتر گرامز،دختر من ۷ سال تمام هستش،و دچار آلرزی غذایی هطت و وقتی چیپس و سس میخوره اولین چیزی که میشه صبح از خواب بلند شدنی صداش میگیره،بینی میگیره و خلط هم سینه اش و میگیره،اگه میشه راهنماییم کنین
- دندان
دختر من ۷ماهشه خیلی درد برای دندونش میکشه خواستم بدونم جیزی برای ساکت کردن درد لثه نوزاد هست
- گلبول سفید خون کودکان
سلام آیا زیاد بودن گلبول سفید قطعآمیتواند دلیل سرطان باشد
- لاکتولوز
سلام آقای دکتر وقت بخیر کودک دو سال و دو ماهه دارم الان یک ساله که یبوست هست و پودر پیدرولاکس بهش دادم اصلا خوب نشد الان یک پزشک عمومی شربت لاکتولوز داده گفتن هر ۱۲ ساعت ۱۰ سی سی بدم با وزن ۱۲ و نیم کیلو این مقدار زیاد نیست؟
- دارو
سلام آقای دکتر دخترم 3سالو۶ماهشه از دیشب عطسه و آبریزش داره و هنگام عطسه پرمخاطه تبش کمه لطفا داروی آنتی بیوتیک و درمان عطسه و آبریزش میگین ممنون
- رفتن اب درگوش
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرمن یکسال داره موقع حموم کردن اینقدسرشوتکون میده ک یکم اب میره توگوشش مشگلی نداره؟
- ادرارکردن در خواب
سلام پسرم 6 ساله هست و چن روزی هست که سرماخوردگی و سرفه داره و بهش شربت ستادین میدم و چن روزی هست در خواب ادرار میکنه میتونه از شربت ستادین باشه؟
- اندازه دور سر نوزاد
پسرم موقع زدن واکسن ۶ماهگیش دور سرش۴۶شد بهداشت گفت زیاده قدش۶۹و وزنش۹/۵شد جای نگرانی هست؟ زمان تولد دور سرش۳۸بود قد۵۳وزن۳/۵
- شیرخشک
با عرض سلام و خسته نباشید. 1-کودک دوازده ماهه در روز چند وعده باید شیر خشک مصرف کند ؟ 2- با خوردن برنج کودک دچار یبوست می شود آیا برنج را از سفره غذایی کودک می توان حذف کرد؟ با تشکر از پاسخ شما .
- قد
برای قد دخترم سوال کردم ک در چهار ماهگی ۶۲ سانت فرمودید ک مشکل خاصی نداشته دخترم وقتی بدنیا اومد عفونت ادراری داشت ک ی هفته بیمارستان ۱۷ شهریور تحت نظر خودتون بود ک آزمایشهای بعد از بیمارستان خوب بود گفتید دیگه لازم نبست آزمایش بده
- با سلام دخترم تیروئید لب مرز داره
دخترم ۶ سالش دکتر گفت تیروئید لب مرز داره. برای درمانش باید چکار کنم
- عرق کردن و خون دماغ در خواب
باسلام.دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وقتی شب ها میخوابه با اینکه فقط یک لباس میپوشه و پنجره را باز میگذارم خیلی عرق میکنه از ناحیه ی گردن که گاهی دو بار در خواب لباسش را عوض میکنم و اینکه در تابستان حدود ۴ تا ۵ بار در خواب خون دماغ شده وزنش ۱۰ کیلو ۲۰۰ گرم .غذا خوردنش متوسط و اینکه ما در شهر ی زندگی میکنییم که اینجا هوای خنکی داره لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از شما

