Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشت ماهه با وزن هشت کیلو گرمی دارم دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰و بروفن و سالبوتامول رو میخاستم بدونم چقدره
- سلام من یه بچه ۹ ماهه دارم چند روز اسهال داشت بیمارستانم بستری شد اما اسهالش ادامه داشت دیشب یه شاسه پدی لاکت بهش دادم اسهالش بند اومده اما موقع خواب دل درد شدید داره گریه میکنه چیکار کنم آیا بخاطره کیدی لاکته چون برا دو سال به بالا ساخته شده؟ توروخدا جوابمو بدید
سلام من یه بچه ۹ ماهه دارم چند روز اسهال داشت بیمارستانم بستری شد اما اسهالش ادامه داشت دیشب یه شاسه پدی لاکت بهش دادم اسهالش بند اومده اما موقع خواب دل درد شدید داره گریه میکنه چیکار کنم آیا بخاطره کیدی لاکته چون برا دو سال به بالا ساخته شده؟ توروخدا جوابمو بدید
- سفیکسیم
- سرماخوردگی
باسلام دخترم چهارماهشه آبریزش بینی،عطسه،سرفه و تب داره دکتر بهش قطره پلارژین،آزیترومایسین ۱۰۰تجویزکرده.اما دخترم سرفه میکنه چیکار کنم
- سرما خوردگی
سلام وقت تون بخیر دخترم ۸ماهشه دو هفته است سرما خورده دوبار بردم دکتر زادیتن و کتوفین هم مصرف کرده ولی هنوز خوب نشده ابریزش بینی و سرفه داره چیکار کنم؟نظر شما در مورد شربت پدی کاف چیه؟ ممنون اگه راهنماییم کنید
- کرونا در نوزادان
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من خودم یک روز فقط دست و پا درد شدید و سردرد و تب اصلا نداشتم بعد از چند روز حس بویایی و چشایمو از دست دادم نوزاد دو ماهه ام هم دو روز تب کرد ولی تبش از ۳۷و نیم ب بالا نمی رفت و یکی از چشماش خیلی قرمز شده بود و بی حال بود الان دو روزی هست تب نداره ولی از امروز بی حاله و دیروز یکم جوش قرمز زیر چانه اش زده بود آیا کرونا داره؟؟؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر من بیمار شما هست و ۶ ماه دارد و سرما خورده و تب کرده با توجه به اینکه سفر هستید من چه داردهایی باید بهش بدم توی گلوش هم سرفه میکنه عفونت هست انگار
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتر پسر پنج ماه و نیمه ای دارم که الان اصلا شیر نمیخوره البته اوایل خوب شیر میخورد ولی بعد از ختنش خیلی بد شیر میخورد فقط تو خوابیدن الان تو خوابم به زور بهش شیر میدم از اول هم شیر خودمو نخورد و فقط شیر خشک میخوره غذای کمکی هم دو هفتست شروع کردم اونم نمیخوره واقعا دیگه خسته شدم ساعت ها شیر نمیخوره نمیدونم چیکار باید بکنم نظر شما چیه نهغذا میخوره نه شیر مشکلش چی میتونه باشه
- تب نوزاد ۶ماهه
دختر ۶ماهه من صبح تاالان تب داره من استومینوفن از ۴ساعت میدم بهش میشه از شیاف استفاده کنم بعد امکان داره واسه دندونش باشه دندونش بالا اومد فقط باید ریگ پاره کنه
- جمجمه سر نوزاد
نوزاد من از روزی که بدنیا اومد جمجمه سرش سفت آیا طبیعی یا نه ممنون میشم جواب بدید
- ضربه به سر
کودک ۱۷ ماهه ام از بغل مدرش با شدت افتاد روی زنین و صدای زیادی از سرش آمد،گوش و پوست سرش قرمز شده بود،بعداز مدتی گریه کرد و آرام شد، هیچ تغییر خاصی نداشته،فقط بزاق دهانش ترشح میشه که قبلا اینطور نبود،آیا سی تی کنیم و ضرر ندارد
- ابریزش بینی
سلام من بچم زیز کولر خوابیده ابریزش بینی گرفته یکم هر دفعه سرفه میکنه چیکار کنم
- بیخوابی
سلام خسته نباشیدبرای بیخوابی دخترم که سه سالشه چه دارویی میتونم بهش بدم ایامولتی ویتامینی هست که باعث بشه خوابش خوب بشه یادارویی که بتونه شبهاراحت بخوابه اصلا خواب نداره ممنونم باتشکر
- آبسه دندان کودک ۲۲ ماهه
دندان دخترم که۲۲ ماهشه آبسه کرده دسترسی به دندانپزشگ ندارم الان باید چی کار کنم
- تعداد دفعات شیردهی
سلام اقای دکتر . یه نوزاد چهل روزه در عرض بیست وچهار ساعت چند بار باید شیر دهی بشه ؟ و در هر شیر دهی چند سی سی باید شیر بخوره؟
- سلام وحترامات تقدیم شما محترم من بچه را ختنه کروم از پماد بتامتازون ان استفاده کنم نواقص ندادر
- نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر روزتون بخیر. نوزاد دوماهه دارم شیر مادر ميخوره گفتید لبنیات بهتره مصرف نکنم فعلا.میخواستم بدونم میوه های این فصل هم نباید مصرف کنم ؟طالبی خربزه یا هلو کلا تا کی نباید میوه های خام مصرف کرد ؟
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۶ سالشه و ۲۴ کیلو وزن داره سرفه های خطی شدیده دکترش گفتن سفکسیم ۱۰۰ بدم حالا نمیدونم چه میزان بدم بهش
- بی خوابی نوزاد
آقای دکتر دختر ۹ ماهه ام شب تا صبح مدام بیدار میشه باز میخوابونمش دوباره با کوچکترین صدا یا تکون خوردن بیدار میشه از یک ماهگی اینطوریه تا الان هنوز خواب عمیق یا سنگین نمیره تا کی اینطوریه و آیا میشه دارویی بهش بدم حتی روز هم این طوری و فرقی نمیکنه با اینکه نور و صدایی موقع خواب نیس اما حتی با کوچکترین صدا می پره
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰۰. برای کودک ۱۳ کاهه
کودک ۱۳ ماهه قد ۷۶ وزن ۸ کیلو ۸۰۰ گرم کودک ۳۳هفته به دنیا آمده در حاضر سرفه خلط دار و آبریزش بینی دارد

