Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر ایرادی نداره کودکانی ک فاویسم دارن واکسن کوید بزنن
- قطره
سلام. من دوتا قطره آیرو فنت از بهداشت گرفتم اولی رو که دادم رنگی بود زرد الان دومی رو باز کردم سفید وبی رنگ بود. یعنی اونی که دادم خراب بوده؟ خیلی نگرانم. چه رنگی باید باشه؟ این سفید وبدم یا نه؟
- حساسیت
سلام وقتون بخیر دخترم 5ماهش صورتش جوش های سر زرد درمیاره تا الان شیرخشک نان میخورد الان دیگه بهش نمیدم ولی بازم جوش درمیاره
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام دختر هفت ماهه ام چند بار در مدفوعش رگه های خون بوده بردمش دکتر گفته به پروتین گاوی حساسیت داره رژیم گرفتم اما هنوز هم بعضی مواقع بازم رگه های خون توش بوده .به غیر از پروتین گاوی چه چیزی باعث ایجاد رگه های خون می شود آزمایش مدفوعشم نرمال بوده
- سرماخوردگی نوزاد۱۷ ماه
سلام و خسته نباشید .میخواستم بپرسم برای کودک ۱۶ ماهه که سرماخورده چه دارویی مناسب تر هست .البته سرماخوردگی ساده با تب کم و کمی آبریزش.ایا ستریزین مناسب یا دیفن هیدرامین ساده
- گریپ میکسچر
سلام .تاچند ماهگی میتونیم از گریپ میکسچر استفاده کنیم ومقدار مجاز گریپ میکسچربرای نوزادچهارماهه چقدره .ممنون
- پزشکی
من پسرم ۴۵ روزشه فاویسم داده شکمش از دیروزه کار نکرده واسش بی بی کر گرفتم میتونم بهش بدم
- دورسر
سلام آقای دکتر بچم چهارماهشه انگارطرف راست سر وپيشوني راستش ورم داره سونوهم انجام دادم گفت مشکلی نداره همه حرکات انجام میده سینه خيزميره اسمشوبلده هرکاري انجام میدم سریع يادميگيره...خیلی نگرانم آقای دکترببخشيدامکان داره بخاطرزايمان طبيعي سرش خربزه ای شده باشه .
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- رفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید پسرم ۲۰ماهشه از تقریبا ۵ ماهگی بعضی وقتا دست از پشت سرش میگیره البته از بدو تولد رفلاکس شدید داشت اما الان علائم رفلاکس رو نمیبینم میتونه به خاطر رفلاکس باشه؟و اینکه دکتر واسش سی تی اسکن نوشت استرس دارم آیا اشعه سی تی واسش ضرر نداره؟از یه طرف استرس دارم نمیتونم ازش نگیرم از یه طرف استرس دارم واسش ضرر نداشته باشه تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون میشم
- سلام آقای دکتر دخترم یکساله است دماسنج تودهنش شکسته جیوه درزمینه دیدم امانمیدونم خورده یانه خطرناکه چکاربایدبکنم
- جایگزین آپتامیل پپتی جونیور
با درود پسرم ۲۸ روزشه و اسهال و گاها تهوع داره شیرمادر م نان۱ کمکی میدادیم اما بدلیل زحم اطراف مقعد متوجه شدیم اسهاله و دکتر کفت فقط شیر مادر یا پپتی جونیور بدید تا جواب آزمایشش بیاد ...الان شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور رو نمیخوره و بالا میارهجایگزین چی میتونیم بدیم بهش...؟؟؟؟
- زینک
سلام و خسته نباشید ، شربت زینک پلاس چه مانی بهتر است به بچه ۲۱ ماهه بدم بعد غذا یا قبل از غذا؟ زنده باشید .
- سلام خسته نباشیددخترم ۴ ساله شه وقتی سرما میخوره سرفه خیلی میکنه میخواستم راهنماییم کنین یک داروی خیلی خوب بهم معرفی کنین تاتهیه کنم سرفه هاش خشک هستش
- اروق گرفتن نوزاد
- بی اشتهایی نوزاد۱۱ماهه
- بی قراری کودک شبها
سلام کودکم ۱۴ ماهشه از تقریبا چهار پنج ماهگی خیلی دماغش رو میمالوند شب با گریه بیدار میشد الان یه یکماهی است که شبها بیقراری میکنه اصلا خواب راحت نداره البته یبوست هم داره مدفوع سفتی داره وخیلی زور میزنه؟
- تب بچه
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر از کجا میتونم متوجه بشم بچه تب داره بچه یکماهه . تب سنج زیر بغلی هم دارم چند درجه تب هستش؟
- مای بیبی تاریخ گذشته
با سلام خدمت دکتر گرامی
اگر از مای بیبی ای برای نوزاد استفاده کرده باشیم که سه سال از تاریخ آن گذشته بوده چه اتفاقی برا ی نوزاد میافتد؟ - دستگاه بخور برای کودک
سلام و وقت بخیر, برای نوزاد و کودک آیا دستگاه بخور توصیه می شود یا خیر؟ چه نوعی ؟ سرد یا گرم . تشکر و ارادت

