Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- امدن مطب
سلام اقای دکتر شما گفتین امروز مطب میاین،،من هرچی زنگ زدم انگار مطب شما بسته ست،،من از قبل عید منتظر هستم شما بیاین؛؛ کی تشریف میارین؟؟
- آلرژی
باسلام دخترم یکساله ویک ماهش هست،بخاطرآلرژی که داره دکتراسپزی قطره وشربت داد الان سرفه هاش خلط داروچرکی هست دکترگفت فارمتین ۲۲۸ بدید من رفتم داروخونه گفتم ولی آفاکلاو ۲۲۸ داد خواستم بپرسم همون هست یانه ممنون میشم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام خسته نباشید امکان داره دو هفته بعد از واکسن ۱۸ ماهگی بچه تب کنه؟ پسرم دیروز از صبح تا شب تب خفیف داشت دیشب استامینوفن دادم تا امروز عصر خوب بود. از عصر دوباره تب کرده و شدیدتر از دیروزه. علایم دیگه ای نداره. امکان داره بعد از دوهفته از واکسن باشه؟؟
- مطب شما
سلام اقای دکتر ببخشیدشمامطبتون رو تعغیر دادین چون هرچه تماس میگیرم منشی جواب نمیده
- الرژی
سلام جناب دکتر دیروز واکسن چهارماهگی بچه م بود قطره پاراکید با طعم توت فرنی هر چهار ساعت دادم الان اغلب قسمتهای بدنش جوش ریز زده چکار کنم. درضمن بچه م حساسیت به پروتین گاوی دارد
- مقدار مصرف سفکسیم 200 در کودک 6ساله
سلام پسرم را باتب و سرفه دکتر بردم براش قرص سفیکسیم 200 هر12 ساعت یکی تجویز کردن برای سن 7 سال این دز زیاد نیست؟
- نفخ و دل پیچه
کودک من ۹ماهه است به علت دلپیچه و نفخ شبها نمیخوابد که تشخیص پزشک عفونت ویروسی است برای درد شکم میتونم شربت استامینوفن بدهم؟
- مصرف قرص سفیکسم برای کودک زیر ۱۰ سال
سلام، دختر ۸ سالم تب داشت دکتر براش قرص استامینوفن و قرص سفیکسم ۲۰۰ تجویز کرده اولین باره برای دخترم قرص تجویز میکنن، میخواستم بدونم قرص سفیکسم تو این سن مشکلی نداره؟ وزن دخترم ۲۵ کیلوهست
- قرمزی اطراف لب وچشم وگردن ولپها
سلام .پسردوساله نیمه دارم بعداظهرخوابیدوقتی بیدارش اطراف لبهاولپ وپشت چشم وگردن قرمزشده بودوامروزصبح به همان قرمزی ها تورم هم اضافه شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- ویتامین های ضروری کودکان
سلام من قطره آهن فروگلوبین و زینک پلاس به دخترم میدم درصورت حذف زینک پلاس چه مولتی به ایشان بدم
- شیرپاستوریزه
سلام پسرم یکسالشه میخوام بدونپ به جای شیر خشک یک وعده درروز میتونم شیر پاستوریزه بدم ؟سرد باشه مشکلی نداره؟
- واکسیناسیون
با سلام من دیروز واکسن یکسالگی پسرمو زدم و واکسن به رون پاش تزریق شد شنیدم واکسن یکسالگی به بازو تزریق میشه خیلی نگرانم آیا ممکنه اشتباه تزریق کرده باشن؟ممنون از شما آقای دکتر
- مدت زمان مصرف شربت
سلام خدمت شما آقای دکتر پسرم عفونت گوش داشت شربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ بهش دادم هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی سه سالشه تا چندروز این شربت بهش بدم؟
- حالت تهوع واستفراغ
سلام وقت بخیر دخترم سه سال ونیمشه، شب توخواب بیدارشد و استفراغ کرد ، تا صبح چند بار استفراغ کرد، گریه میکنه میگه آب میخوام، کمی آب میخوره وبالا میاره لطفا راهنماییم کنید چکار کنم؟
- افتادن ناخن دست وپا
سلام پسرم چهارسال ونیم داره ناخن دست وپاش داره از پشت میفته وبجاش ناخن تازه در میاره نشانه چیست
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- ذ
سلام ، آقای دکتر نیازه که هر روز یک پاف قطره بینی کلداماریس برای بچه ۵ ساله استفاده کنیم ضرر نداره ؟ گفتن برای جلوگیری از سرما خوردگی هست درسته ؟
- مکمل برای افزایش اشتها
سلام آقای دکتر پسرمن ۳سال ونیمش هست اصلا هیچی نمیخوره چه مکملی بدم بهش؟ وزنش هم خ پایینه ۱۱کیلو هست ولی قدش خوبه۱۰۴سانت
- جوش
سلام وقت بخیر آقای دکتر یه دو ماهی میشه روی دست دخترم یه چیزی حالت جوش دراومده که قرمز و برجسته گفتین عکسشو برای متخصص بفرستم ولی درست متوجه نشدم .
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۲۰
سلام دخترم۱۴کیلو ۶سالشه قطره باکتی ماید هرچند ساعت باید بریزم؟

