Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام سه دخترهفت ماهه دارم سه روزه سرش،خیلی داغه دست وپاش سرد
- سرماخوردگی نوزادیکماهه
سلام نوزادم ازچندروزپس ازتولدسرماخوردگی گرفته مخاط بینی زردرنگ وسرفه خلط دارداره الان یکماهس خوب نشده،دکتر امروز شربت اریترومایسین داده،ایا داروی گیاهی هم میشه ب نوزاد داد
- پانزدن کودک
سلام وقت بخیر بچه من الان چهارماه و نوزده روزشه هنوز درست پانمیزنه وقتی میگیرمش سرپا یکم زانوهاشو جم میکنه فقط گاهی پامیزنه اونم سطحی و کم ورنشم ۸کیلو قدش ۶۸دورسرشم طبیعی همچیش نرماله بجز پا نزدنش
- بثورات پوشکی نوزاد
باسلام نوزاد ۶ ماهه دارم در محل الت تناسلی دونه های ریز زده و پایین الت قرمز حتی جوش سر سفید درمانش چیه
- زردی کودک من ۸.۴هست خطر داره؟
- مصرف دارو در شیردهی
سلام وقت بخیر من بچه ام 7ماهشه و من قرصی به اسم ملوکسیکام۷/۵ مصرف میکنم میخواستم بدونم روی شیرم که به بچه ام میدم تاثیر داره؟؟
- جوش در همه جای بدن
سلام آقای دکتر همه جای بدن نوزاد من جوش های هایی زده برای چیه؟ دکتر بهش قطره پدی لاکت و پماد ساختنی داده خوبه یا ن؟؟
- راه حل درمان کیست روی جمجمه پوست سر
سلام.پسرم ۶ماهشه یه کیست اندازه نخود سمت راست سرش پشت گوش داره اندازه ۸میلی متر.آیا بزرگترمیشود؟باید حتما جراحی بشه؟
- زردی ناحیه پوست سر
سلام یه دختر 4 ماهه دارم تازگی ها فهمیدم جلوی رستنگاه موش زرده پوستش مشکل کجاست چیکار کنم؟
- شیردهی
سلام خسته نباشید نوزاد من 40روزش شده هنوز باشیرم سیرنمیشه وگریه میکنه منم بهش شیرخشک کمکی میدم باید چکار کنم براي اینکه شیرم بهترببشه
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر برای پسر شش ماهم برای رفلاکسش میتونم عرق نعناء بهش بدم نحوه مصرفشم توضیح بدید ممنون
- حساسیت به شیر
با سلام دختر سه ماهه دارم که روده ها صد دارن و روزی هشت نه بار مدفوع موکوس دار دارد ازمایش انجام دادیم و بین 15 تا 20 عدد گلبول سفید دارد.نشانه حساسیت به شیر گاو هست؟
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن به پسر4ماهم روزی نصف قرص اس امپرازول20میدم ولی پسرم همه روبالامیاره الان اگه بخوام پودرشوبخرم بهش بدمبایدهمون پودر اس امپرازول20بخرم بهش بدم؟بعدش طریقه مصرفشم توضیح میدیدممنون میشم ازلطفتون
- کوچکی دور سر نوزاد
سلام نوه من ۱۲ روز پیش با وزن ۲۳۰۰ و دور سر ۲۷ به دنیا آمد الان دکتر سی تی اسکن مغر برایش تجویز کرده و می گوید ممکن است مغر رشد ش کم باشدخیلی نگران هستم سی تی چه کمکی می کند .
- شربت ستادین دی سی
سلام پسرم سه ماهش هست علائم سرما خوردگی داره اشکال ندارد از شربت ستادین دی سی ب هش بدم
- پماد سوختگی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر من از ابتدای تولد فرزندم تا الان که پنج ماهشه بعد از هر تعویض کرم پیشگیری از سوختگی آردن مصرف میکنم امروز متوجه شدم که پارابن داره، مصرف رو قطع کنم یا اشکالی نداره ادامه بدم؟
- قرمزي زيرچشم
سلام وقت بخير.دخترسه ساله دارم الان تقريبايه مدتيه كه زيرچشماش قرمزهستن خواستم بدونم چي هست مشكل چيه؟؟ممنون ازشما
- تغذیه نوزاد
سلام نوزاد من 4 ماه و 4 روزهش هست،دوتا دندان پایینیش در اومد.من باید ویتامین غیر از ad و یا حریر بادام رو شروع کنم؟
- كم وزني
سلام نوزاد نه ماهه اي دارم ك وزنش٧/٧٠٠هستش اصلن شيرخشك نميدادم شير مادرهم كم ميخوره از نه ماهگيش شيرخشك خريدم و سويق خريدم بهش بدم سويق رو باشير پاستوريزه ميدم بهش اشكالي نداره؟
- کولیک
کولیک درنوزادان ازچ زمانی شروع میشه وچه زمانی ب پایان میرسه.

