Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرکوچولو
سلام آقذژ دکتر کودک من الان ۸ماه وبیست روزه است اما به حالت چهاردست پامیره ولی به عقب حرکت میکنه واینکهخودش ازدرازکش به نشسته نمیره امامن میشینمش میشینه وبااسباب بازی بازی میکنه غذا وخوابش نرماله وبیقراری نداره واینکه وقتی به پشت هستش پاش ودهنش میبره وبه اسم خودش واکنش نشان میده آیانرمال است
- تاخیر در واکسن یکسالگی
با سلام و عرض ادب. با توجه به اپیدمی به وجود آمده واکسن یکسالگی نوزادم را چکار کنم؟ میترسم بیرون ببرمش. ممنون
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام بچه من سه روزه مریضه هم آبریزش بینی داره هم سینه اش خس خس میکنه هر دکتر بردم درست نشده چیکار کنم بچه ام ۴ماهشه
- بیدار نشدن برای شیر خوردن
سلام ، کودکم به تازگی سه ماهش تموم شده، تقریبا تا دو ماهگی شبها دوبار برای شیر بیدار میشد و اگر هم نمیشد خودم این کار را میکردم اما بعد از اون دیدم اصلا بیدار نمیشه یعنی گریه و بیداری نبود ولی شاید وول خوردن داشت من هم شبر نمیدادم و خودم بعد از 4،5 ساعت بعد نیمه شب بیدار میشم و شیر میدم ، بعد از اون صبح هم مدام وول میخوره و نق میزنه تا بیدار شه و در واقع برای دفع در حال زور زدنه ، در مورد شیر شب و کلا فواصل شیر دهی و تعدادش در طول روز راهنماییم کنید ، من هنوز رو برنامه و روال خاصی شیر نمیدم و گاهی سردرگمم در ضمن تا ماه پیش وزن گیریش خوب بوده این ماه هنوز چک نشده با تشکر
- سلام اقای دکتر دخترم سرفه های خلط دار میکنه ایا نیاز به انتی بیوتیک داره یا نه
برای درمان سرفه های خلط دار چه اننی بیوتیکی تجویز می کنید دخترم 8سالش هست
- زیاده روی
سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ ماهشه تقریبا ده روز هست روزی پنج شش بار زیاده روی داره نه شل هست نه سفت هر وقت دندان دربیاره اینجوری نمیشه ولی این سری خیلی طول کشید تب هم نداره حالش خوبه چه بدم که خوب بشه روزهای عادی روزی یکبار بود و چه پمبادی بزنم خیلی سوخته بدنش ممنونم
- عفونت چشم
پسرم 8سالشه یک روزه چشمش قرمز شده و همش میخواره قطره باکتی ماید گرفتم براش استفاده کردم. بعد خوابیده الآنم توی خواب از چشمش همین طور داره عفونت میزنه بیرون چکار کنم
- حساسیتبه پروتین
سلام. بچه من ۹ماه ۱۰روز هست حساسیت به پرواین گاوی دارد. الان میتونم کم کم به سوپش کوشت کوسفندی اضافه کنم
- سرماخوردگی وابریزش نوزاد
سلام دکتر خسته نباشین نوزادنه ماهه ام سرماخورده ابریزش بینی باسرفه میکنه سینشم خس خس میکنه بردمش دکتر شربت زادی کید بهش داد ولی خوب نشد بنظرتون برای ابریزش بینیش قطع بشه بهش چه دارویی بدم ممنون میشم اگ راهنماییم کنین
- سلام برای نوزاد باقله ای شیر نان مشکلی ندارد
- چند سیسی به کودک ۸ سال اموکسی ۲۵۰ بدهم
- شیر
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ماهه دارم که حساسیت به پروتئین شیر گاو داشته وبهش آپتامیل پپتی میدادم والان میخوام از شیر خوشک بگیرم و میتونم به او شیر پاستوریزه کم چرب بدم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- قرص پشه
می خواستم بدونم قرص پشه وقتی هنوز سوزونده نشده بچه فاویسم بازش کنه چند ثانیه تو دستش باشه اذیتش میکنه
- سلام پسرم یک ماهه زردی داشته بردم دکتر بهش ببلاک داد ولی صورتش خیلی جوش زده
سلام من پسرم یک ماهه زردی داشته بردم دکتر ببلاک بهش داد ولی صورتش خیلی جوش میزنی
- عطسه
سلام، خسته نباشید. پسر 3ساله من روزی 4 و5بار عطسه میکنه وهیچ علائم دیگری ندارد. خواستم بپرسم چیز خاصی نیست؟
- خمیازه کشیدن زیاد کودک ۵ ساله
دکتر بردم قلبش رو و گلو ش معاینه کرد گفت مشکلی نداره ولی تند تند خمیازه میکشه البته دختر استرسی و عصبی هم هست علت چیست ممنونم پیش پزشک متخصص کودکان بردم در ضمن یک هفته است این طور شده
- ویروس
سلام ببخشید پسرم ۴ ماه و ۷ روز دارد و مریض شده ابریزش بینی و سرفه و عطسه داره چیکار کنم خوب شه ؟؟؟؟
- بابونه
سلام دکتر بابونه بر روی فاویسم تاثیر میذاره؟؟؟؟
- علت کوچکی دور سر
سلام دختر ۷ ماهه دارم ک دور سر موقع تولد ۳۵ بود الا ۴۰و نیم میباشد ایا مشکلی داره
- دهان
سلام دکتر دخترم سه سالشه و دهانش همیشه بوی عفونت میده و افت میزنه

