Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام خدمت دکترعزیز دخترم ۳ماه و ۱۷ روزشه الان ۳ شبه پی پی نکرده و دل درد داره آیا قطره بی بی کر بهش بدم ؟بچم فاویسم داره ینی باقاله ایی هم هست آیا دادن این قطره بی بی کر مشکلی براش نداره؟
- کودک
سلام خسته نباشید پسرم چهارماه و ۱۵ روزشه یه هفته هس بهش فرنی و پوره موز میدادم بعد یه هفته تو مدفوش دانه های ریز سیاه رنگ هس علتش چی میتونه باشه؟؟
- تعریق در خواب
سلام پسر ۶ ماهه ام دو روزه در خواب عرق می کنه. مدفوعش هم یکی دوبار در روز شده و به رنگ سبز و بدبو. علایم دیگری نداره،تب هم نداره. اگر عفونت باشه خود به خود از بدن دفع میشه یا باید حتما دارو بگیره، خطرناکه؟
- شربت آنتی بیوتیک
سلام،پسرم ۶سال و ۳ماه هست،وزن ۳۴ کیلو ،سفکسیم ۱۰۰رو چقدر بدم،شربت سرماخوردگی میخوره،اسپری بودنا و اسپری دکوفن داره استفاده میکنه و شربت دکوفست ،ولی سرفه داره ،خواستم بدونم سفکسیم گرفتم ولی نمیدونم چند سی سی بدم
- تب،اسهال
سلام اقا دکتر خداقوت. دخترم 13 ماهشه؛ ی چن روزی بود ک تب میکرد با اسهال؛و خیلی بی تابی میکنه بهانه میگیره؛و هروقتم میام پوشکشو عوض کنم یا بذارم یکسره دسشو به بدنش میزنه و وقتیم که پوشکشو میبندم میخواد چسبشو بکنه. میخواستم نظرتون رو بدونم. مچکرم.
- مصرف همزمان دارو
آقای دکتر مصرف همزمان مولتی ویتامین و قطره آهن و شربت زینک برای بچه زیر یک سال مشکلی نداره
- رفلاکس پنهان نوزاد دهماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۱۰ماهه هست رفلاکس پنهان داره قطره پدی لاکت مصرف میکنه شیرخشک ببلاک ای ار میخوره ولی هنوز بهترنشده نمیتونه خوب بخوابه محتویات معده میاد تو دهنش ترش میکنه بیدار میشه وزنش ۸کیلو ۳۰۰هست وزن گیری خوبی نداره میخواستم بپرسم دارو واسه رفلاکس چی بهش بدم بهتربشه چون خیلی اذیت میکنه
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
باسلام من یه فرزند دختر 8ماهه با وزن تولد2850 و قد 50 که در 6ماهگی وزنش 8کیلو وقدش 66 بود وتا الان که 8ماه تمام دارد وزن و قدش هیچ تغییری نکرده با توجه به اینکه به طور خفیف رفلاکس دارد ولی دارو مصرف نمیکند ومیل به غذا خوردنش هم خوبه و از سوپ پای مرغ هم زیاد بهش میدم ومکمل های آهن و آده و سندروس هم بهش میدم و یه دوره هم زینکسولفات دادم و اما همچنان رشد قد و وزنش متوقف شده باتوجه به اینکه موقع تولد که آزمایش غربالگری تیروئید انجام دادیم بار اول مثبت اومد ودوباره تکرار کردن و گفتن مشکلی نداره آیا ممکنه به علت تیروئید باشه وآزمایش اولش درست بوده باشه یا مشکل دیگه ای داره
- کم اشتهایی
باسلام وخسته نباشید من یه دختر 4 ساله دارم که خیلی کم اشتهاست چه شربت مولتی ویتامینی برای افزایش اشتها پیشنهاد میکنید
- یبوستنوزاد
سلام نوزاد من چهارماهشه اطرافیان بهم پیشنهاد دادن که بهش آب برنج بدم منم یخورده سوپ برنج درست کردم و مقداری له کردم بهش دادم الان ۵ روزهه که مدفوع نکرده ولی گاز معده خارج میکنه شما چه راهنمایی میکنید آیا نیاز به بستری کردنش هست؟
- اسهال
سلام اقای دکترخسته نباشین من پسرم 6ماهگی دندون دراورده هیچ تب ومشکلی نداشت الان 11ماهشه بقیه دندوناش داره درمیاد تب میکنه قطره استامینوفن میدم ویکی درمیون شربت ایبوپروفن مشکل نداره این داروها تبش پایین اومده الان اسهال گرفته چه داروی برا رفع اسهالش بدم چه غذایی برااین مواقع خوبه براش بدم خواهش میکنم راهنماییم کنین باتشکر فراوان
- سرما خوردگی کودک
- کبودی پا
بادسلام و خسته نباشید اقای دکتر نوزاد من حدود دو ماهشه وقتی میگیرمش بغل پاش کبود میشه ولی تا میذارمش زمین خوب میشه خواستم ببینم طبیعیه
- آزمایش یکسالگی
سلام وقت شما بخیر پسرم الان چهارده ماه دارد حدود دوماه پیش آزمایش یکسالگی داد که موقع آزمایش تب ویروسی و سرماخوردگی داشت و دارو مصرف می کرد در آزمایش گلبول سفید پایین بوده علت چیست
- مصرف شربت ستادین د
باسلام وخسته نباشیدـ دخترم ازدیشبه سرفه های شدید داره 2سال وچهارماهشه میتونم بهش شربت ستادین دی بدم؟؟
- زردی
زردی نوزادم در صورت و چشم ها طول کشیده راهکار چیه
- خوب نشدن
سلام پسرم دوسال و نه ماهشه و۱۴ کیلو وزنشه ،، حدود ۳ هفته پیش چون مطب نبودین پرسیدم که پسرم دل پیچه و نفخ دهره شما براش دی سیکلومین هر ۱۲ ساعت یک سی سی و قطره دایمتیکون ده قطره تجویز کردین ولی بازم هر چند وقت جیغ میکشید ودل پیچه داشت بردمش کلینیک گیل بهش گل گریپ و دیفن هیدرامین دادن ولی باز هم مقطعی پیچ داره ، اشتهاشم خوبه و تب نداره ،، چیکار کنم اقای دکتر؟؟ ایا به ازمایش یا سونو احتیاج داره؟؟؟ ممنونم
- سلام پسر ۵ساله دارم تب دار اسهال وحالت تهوهم داره
- فاویسم
با سلام پسرم ۳ماهشه فاویسم داره دکتر برای رفلاکسش اس امپرازول نوشته. مصرفش مشگل نداره؟
- رفلاکس نوزاد
سلام من نوزادم دوماه و ده روزشه دماغش صدای کیپی میده انگار هوا از پشت بینی وارد بینیش میکنه صدا میده هر چند دق یه بار اینجوره.هنوز دارو رفلاکس ندادم بهش مدادم دست به گوشاش میزنه و بینیش.میگن ۶ ماهگی رفلاکسش بهتر میشه به نظرتون دارو بدم یا صبر کنم ممنونم

