Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام پسرم ۱۶ماهشه ۴۰روز پیش سرما خورد بعد سینش به خزخز کردن افتاد البته پارسال هم اینجوری شد متخصص بردم چرک خشک کن و سالبوتامول داد خیلی هم سرفه میکرد با یه شربت سرفه خارجی خوب شد اما نه کاملا الانم که ۴۰روزه میگذره دوباره سرصبح خیلی سرفه میکنه در حدی که بالا میاره انگار که سینش خلط داره توروخدا راهنمایی کنید تو شهرمون دکتر خوب نیست اینقدر دکتر بردم خسته شدم توروخدا کمک کنید
- دور سر
دور سر پسر یکساله من 46 هست میخواستم بدونم با توجه به سنش چطوره؟
- چشم
سلام خسته نباشید پسرم ۲ ماهشه از یک طرف چشمش اشک آب سرازیر میشه و بخار سبز میبنده .
- جوشهای قرمز بعد از تب
سلام پسرم 13 ماهشه سه روز تب کرد و با استامینوفن کنترل کردیم بعداز سه روز تب قطع شد ولی جوشهای قرمز رو صورت و دست و بدنش دیده شدن که کم و زیاد میشن همچنین پسرم خیلی بی اشتها شده و دست و پاهاش سرد و بد خلقی میکنه و فقط شیر مادر میخوره میخواستم از اقای دکتربپرسم چه مدت دوره این بیماری طول میکشه و ایا نیاز به استفاده از دارو خاصی هست یا نه ممنون
- سلام پسر یکساله بنده شیرخشک میخوره و یکسال است شیر خودم را ندادم بهش ولی شیر هنوز تو سینه هام هست آیا میتونم بعد از یکسال شیرخودم را به پسر بدهم احساس میکنم یکم چسبناک شده تعدادی از افراد میگندنده شیر فاسد شده ممنون از راهنمایی شما
- برفک زبان نوزاد 5ماهه
باسلام پس از 5ماه فهمیدم نوزادم به دلیل برفک زبان ودهان شیر نمیخوره کلا هم شیرخشکی هست سرلاک هم نمیخوره فکرکنم به خاطر دهانش من چیکار کنم؟مرسی
- حساسیت
باسلام خدمت شما وسپاس بابت جوابگویی به سوالات اینجانب،میخواستم ازحضورتون سوال کنم که آیا امکان داره که بچه 14ماهه 2روز پس از پایان دوره 10روزه استفاده از فارمینتین643 کهیر بزنه؟ممنون
- استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم سه سالشه وزنش حدود ۱۴ کیلو هست. تب ۳۸ درجه داره. اصلا قطره یا شربت نمیخوره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ رو میتونم هر ۴ ساعت بذارم ؟ یا میشه قرص استامینوفن ۳۲۵ رو نصف کنم با آب حل کنم بدم بهش؟ باید ۶ ساعتی باشه یا ۴ ساعتی؟
- مولتی ویتامین
سلام میخواستم بدونم که آیا بعد از ۲ سالگی باید مولتی ویتامین بدم یا نه؟
- سلام آقای دکتر برای سرفه کودکان کدام شربت خوب
- افتادن دخترم از ارتفاع یک متری
سلام امروز دختر من از ارتفاع یک متری زمین بازی مهد کودک روی زمین چمن افتاد،، بعد از چند لحظه گریه تو بغل من بی هوش شد و به سختی نفس میکشید و دندونهاش قفل شده بود و چشماش رو به بالا رفته بود،،بعد از چند دقیقه به هوش آمد و گریه میکرد،، سوال اول من ،،چرا این حالات بعد از افتادن پیش آمده و آیا خطرناک هست،،؟ من باید تو این جور مواقع چه کار کنم؟ ممنونم از محبتتون.
- گردن نوزاد
سلام و خداقوت.
امروز من بچه خواهرم دستم بود و داشتم توی کوچه میرفتم که پام خورد به یه آقا و تعادلم به شدت به هم خورد البته زمین نیفتادم ولی چون گردن نوزاد را درست نگرفتم خیلی میترسم که برای گردن یا نخاعش مشکلی پیش اومده باشه البته میگم زمین نخوردم و ضربه ای بهش وارد نشد ولی ترسم از این بابته که هنوز گردنش رو نمیتونست نگه داره آیا احتمال مشکل دار شدنش هست ؟نوزاد تقریبا یک ماهشه
با تشکر - جایگزین آال۱۱۰
- ریفلاکس
نوزاد پنج ماهه و نیمه. باوزن تولد ۳۶۰۰ که در بیداری شیر نمیخوره.وزن هم اضافه نکرده الان وزنش ۶۶۰۰ شده.یعنی در این مدت ۳ کیلو وزن اضافه کرده. میخواستم بدونم به نظر شما ریفلاکس نداره؟یا اگه داره چه دارویی باید بخوره؟ممنون از راهنماییتون
- شل بودن کمر
آقای دکترمن دخترم راپیش دکتراعصاب کودکان بردم چون غلت نمیزد براش عکس ام ارآ برای سرش نوشت وقتی عکس گرفتم دیدگفت ببایدببریش کاردرمانی چون زودبه دنیا آمده بعضی ازجاهای مغزسرش سفیده بردم کاردرمانی چندجلسه باهاش کارکردن ازقبلش بهتره یکم غلت میزنه نشستنش یه کم ازقبل بهترشدولی چه کنم برای این کرونا تعطیله هوشش خیلی خوبه هرکاری انجام بدم تکرارمیکنه ولی کمرش نرمه دارویاغذایی نیست که باعث سفت شدن کمرش بشه به من پیشنهادکنیدممنون میشم شما جواب من رابدید
- خوردن هسته ی گیلاس
من ۵۶سالمه و کلی گیلاس رو با هسته خوردم و و معده ام هم درد می کنه خیلی هم نگرانم
- لجبازی کودک ۲ ساله
یه پسر ۲ ساله دارم اصلا حرف گوش نمیده همه چیزو با گریه بدست میاره گریه که میکنه میزنه تو صورت خودش بعضی وقتا ناخوناشو میکنه با دندون
- سلام اقای دکتر دخترم 5ماهشه خیلی بیقراری میکنه جوری که پاهاش رو به هم میماله وبدنش رو سفت میگیره و صورتش قرمز میشه زور میزنه میتونم شربت اهورا نی نی بهش بدم تا ارومتر بشه
- علت قوز کردن کتف در کودک ده ساله
سلام دختر ده ساله ام هنگام نشستن وایستاده قوزمیکند آیا این حالت به کمبود ویتامین در استخوانها مربوط میشود؟
- سلام خسته نباشید کودک ۱سال ونیمه دارم واکسن ۱۸ماهگی زده چندساعت بعدازتزریق واکسن علایم سرماخوردگی مثل سرفه وابریزش بینی وعطسه داره بهش دارو بدم یا بخاطر واکسن خودش خوب میشه .بهداشت گفتن بعد واکسن علایم سرماخوردگی پیدامیکنه

