Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشی علت ریختن ناخون بچه ۶ساله چیست بعدازبیماری کرونا
- رفلاکس پنهان
سلام مجدد و تشکر برای پاسخ دهی ب سوال قبل.وضعیت بهترشده بود ولی دکتر گفت اگ رانتیدین قط کنی دوباره برمیگرده باید تا نه ماهگی بدی تاحالا هم اصلا سنوگرافی نفرستادن.میخواسم بدونم الان چهارماه داره رانتیدین میخوره براش ضرر هسش و ادامه بدم رانتیدن تا نه ماهگی یا قط کنم؟
- بچه ۱۸ ماهه قرص میترونیدازول خورده
آیا قرض مترونیدازول برا بچه ۱۸ ماهه خطرناکه
- غذای کمکی برای نوزاد که الژی و رفلاکس دارد
- سیاه شدن دست و پای نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم وقتی پاهایش آویزان می مونه سیاه میشه ودستاش موقعی که رو دست میاندازم سیاه میشه و ناراحتی قلبی نداره و اینکه واکسن دو ماهگی شا دو روز زودتر زدم ایا خطرناک من خیلی نگرانم و استرس دارم
- سلام من پسرم یک سالشه بهش شربت زینکوهلس دادن الان تموم کرده زینک سولفات گرفتم خوبه بهش بدم
- ناف نوزاد
سلام سال نو مبارک نوه من شش روزه بدنیا آمده است دیشب متوجه شدیم نافش کمی ترشح سبز کم رنگ دارد لطفا راهنمایی بفرمایید
- تب
سلام خسته نباشید دکتر بچم 6ماه و25 روزشه دوروز تب میکنه و بیحال البته تبش یکسره نیس مثلا شب تب میکنه تافردا ظهرخوبه خواستم بپرسم میتونه ازدندون درآوردن باشه گوششم هم بعضی موقعه میخارونه؟
- ریفلاکس
سلام دکترقطره دایمتیکون برای ربفلاکس خوبه؟واینکه پسرمن۸ماهشه چه موقع وچه اندازه بهش بدم؟
- درد گوش
سلام دکتر دوهفته میشه بچه ۴ ساله ام سرما خورد شربت آموکسی ۲۵۰ مصرف کرد وبعد ۶ .۷ روز تموم شد و الان خلط داره وهنوزمیگه گوشم دردداره وکیپه البته خودم هم اینجور شدم سرما خوردم حالا چکارش کنم چه دارویی مصرف کنم ؟
- دوز داروی مصرفی
سلام وقتتون بخیر، پسرم ۷ساله ست و ۱۷ کیلوه ترشحات بینش سبز رنگ و غلیظ بود و گاهی تک سرفه خشک داشت.دکتر داروی فارمنتین ۶۴۳ و نئوتادین تجویز کردن ولی دوز مصرفی رو ننوشتن اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید ،ممنون.
- کمبودوزن کودک ۳ ساله
سلام من یه دخترسه ساله دارم که وزنش ۱۰کیل وقدش ۸۸سانته دکترمتخصص بردم وازمایش داد ومعاینه کردن گفتن مشکلی نداره وسالمه حالاچه دکتری ببرم چکارکنم وزنش بیشتربشه وقدش رشد کنه خیلی ممنون
- سلام پسرمن دوماه وهشت روزه هستش یکمی سرما خورده بردم دکتر ولی یادم رفت به دکتر بگم که بچه ام فاویسم داره براش شربت آزیروسین100 نوشته وقطره کولیک ایز براش ضررنداره ممنون میشم اگه پاسخ بدین
توضیح دادم بچه ام 68روزه هستش فاویسم داره دارو آزیروسین100 وقطره کولیک ایز براش خوبه
- ازمایش
ببخشید پیرو سوال قبلی ک نوزادم کم وزن بود چ ازمایش اداری مدنظرتون هست ک بدکترش بگم بنویسن؟
- قد کم دختر سه ساله
سلام خسته نباشید
من دختر 3 ساله دارم که قدش خیلی کم هست چه کار کنم؟
با تشکر
- دل درد و بوی بد دهان کودک
سلام وقت بخیر.پسرم ۲ونیم سالشه دو روزه بعضی اوقات دل درد میگیره از دیروز هم دفع نداشته.دهانشم بوی بدی میده.چه مشکلی هست لطفا راهنمایی کنین.ممنون
- مقدارمصرف شربت ازیترومابسین۲۰۰
سلام ،پسرم رو بردم پیش پزشک وگفتن روزی۷ccمنتهی وزن پسر من۱۹کیلوهست وفک میکنم این مقدار زیاد هست چون سری قبل گفتن روز اول ۵ccواز روز بعد ۳/۵cc
- ابریزش چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسر ۴ ماهو نیمه من الان حدود دو روز هست ک چشم راستش ابریزش داره، ورم نداره و قرمز هم نیست، علت چی میتونه باشه ؟؟؟ و اینکه من برای صورتش چون کنار گوشاش پیشونیش خشکی میزنه و قرمزه دکتر گف پماد هیدروکورتیزون ۱درصد بزنم اگزما گفتن هستش موقعی ک خوابه میرنم براش ممکنه از اون باشه ؟
- واکسن
سلام آقای دکتر وقت بخیر....فعلا که واکسن انفولانزا نیست زدنش بعد ۱۵مهر فایده ای داره؟بعد این تاریخ بزنیم برای بچه ها یا نه؟
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام بچم ازوقتی بدنیا اومد خون تومدفوعش نبوده الان دوماه نیمش هست چندروز پیش دوبار رگه های خون تومدعوعش بود الان هم سرماخورده بینیش چرک کرده بعدمدفدعش هم خیلی ابکی هست حتی باسرفه یاگریه مدفوع میکنه شبا هم توخواب خیلی میپره ویهو گریه میکنه حالا نمیدونم کولیک هست یا رفلاکس یا حساسیت به پروتئین گاوی .گاهی وقتا هم شبا توخواب استفراغ میکنه که ازتوبینیش میزنه بیرون یه گاهی هم استفراغ تاتودهنش میاد وخودش برمیگرد وقورتش میده شربت پدی لاکت هم بهش دادم ولی تاثیری روش نداشت الان فقط دایمیتکون بهش میدم توروخدا یه راهنمیایی بهم کنید الان چندروزه نه تخم مرغ خوردم ونه لبنیات ونه گوشت گاوالان خواستم ببرمش ازمایش قبلش خودم باید لبنایت بخورم که تومدفوعش نشون بده یالازم نیست بخورم

