Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز قطره چشمی باکتی ماید
پزشک قطره باکتی ماید تجویز کرده برای عفونت و التهاب چشم پسر ۶ ساله ام دوزی که من یادم مونده که دکتر با تاکید گفت فکر میکنم هر سه ساعت دو قطره بود، ولی داروخانه نوشته ۸ ساعت دو قطره الان مردد هستم کدوم درسته؟!!
- ضربه
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال دارد و تحت نظر شماست. دیشب در حین دویدن و بازی کردن لبش به پایه ی مبل خورد و دچار پارگی و کمی خونریزی شد. ورم کرده و درد دارد و کمی پوستش کنده شده. نمیتونه چیزی بخوره بخاطر دردش. دکتر داروخانه ویتامین آد داد و گفت با پزشکش که جنابعالی میباشید مشورت کنیم که شما یه پماد ترمیم کننده معرفی کنید . الان تهران هستیم برای مسافرت. تا دو روز دیگر برمیگردیم رشت. یک دنیا سپاس از توجه شما
- سرماخوردگی
سلام نوزاد نه ماه آبریزش بینی داره میتونم از قطره بینی وشربت نئوتادین استفاده کنم
- صدا دادن پای کودک درهنگام حرکت
سلام کودک 15 ماهه ای دارم که در هنگام راه رفتن پلیس صدا میدهد دلیلش چیست؟ممنون
- میزان شیردهی
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالو چهار ماهشه در روز چند وعده شیر و چند وعده باید غذا بخوره؟تا قبل یکسال روزی ۷یا ۸ بار شیر میدادم
- بتامتازون
سلام من یک دختر ۳ ماهه دارم که شیر مادر می خوره. خودم مریض شدم فقط گلودرد و سرفه داشتم دکتر برام آمپول بتامتازون و آزیترومایسین تجویز کرده آیا تداخلی با شیردهی ندارن ؟
- جوش قرمزپوست نوزاد
پسر3ماهه من روی صورتش جوش های قرمز کوچکی درامده چبکارکنم؟دکتربردم پماد داده ولی بهترنشده
- مجرای چشم بسته
سلام دخترم ی ماه وپنج روزشه ولی هنوز ترشحات چشمی داره چه قطره ایی مناسبه که استفاده کنه
- زردرنگ بودن پاها
پاهاتامچ زردپرنگ وبقیه بدن کم رنگ هست حالاچکارکنم
- بروکلی
سلام دکتر از چند ماهگی میتونم به دخترم بروکلی بدم
- آدزیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۲۴ماهشه طبق دستور شما تا امروز روزی یک سی سی قطره آدزیر میخوره همچنان همین روند را طی کنم و آدزیر بدم یا قطره دیگری پیشنهاد میکنید .ممنون
- سرفه خلط دار
سلام دخترم بعداز خوردن آزیترومایسین هنوز هم سرفه های با خلط سفید و خیلی کم حالت تنگی نفس هنگام سرفه دارد کلاس چهارم است.چه دارویی صلاح میدانید ؟
- کرونا
دختم هجده ماهه هست از دیرو یه تب ریز میکنه نمیدونم چه کار کنم اخه چن روز پیش خونه مادرم بودیم که الان کرونا داره یعنی دخترمنم کرونا گرفته
- سلام پسرم دوسالشه،دو روز تب داشت،الان مدفوع ابکی داره،غذا هم هم اصلا نمیخوره۵روزه هیچی نخورده.سفیکسیم میتونم بدم،چند سی سی بدم
- آسماویت
سلام روش مصرف آسماویت برای کودک ۵ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو چطور است؟
- سرفه خلط دار وابریزش رنگی
- کارکردن شکم
سلام . آقای دکتر نوزاد 2ماهه من معمولا یک روز درمیون شکمش کار میکنه ولی مثلا امروز صبح حالت اسهالی بود مشکلی داره یا خیر؟
- تب
تب بچه ی یکسال بالاست واستفراغ میکنه
- آزیترو
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- ناراحتی کودک
سلام خسته نباشد، دخترم دوسال ونیمشه ازدیشبه اسهال وتب داره، میشه بفرماییدعلتش چی هست؟

