Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذاکمکی
سلام اقاب دکتر من دهترم یه هفته دیگه میشه ۵ ماهه میخواستم بدونم که کی باید سرلاک وغذاهای کمکی رو باید شروع کنم.چقدر وچگونه ممنون
- سلام دخترم دوماهه دکتر لوراتادین داد بهش بدم خودم شک دارم
- بی خوابی و گریه شدید نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهه دارم که خیلی گریه و بی قراری میکنه تو شبانه روز کلا ۸ساعت نمیخوابه وقتی هم که گریه میکنه اصلا لب به شیر نمیزنه سینه رو نمیگیره متخصص اطفال قطره کولیکز داد ولی خوب نشده بعضی وقتا بعد خوردن شیر از دهنش تکه های سفید رنگی پنیری میریزه بیرون لطفا راهنمایی کنید
- شیر خوردن نوزاد
نوزاد چهل روزه من شب ها ب محض خوردن شیر من گریه می کنه و خودشو جمع می کنه....وقتی کمرشو مالش می دم آروم تر میشه وزن گیریش خوبه ...نمی دونم مشکلش چیه
- شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۲ ماهه
سلام نحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۲ ماهه چه مقدار و آیا عوارضی دارد. ممنون و سپاس
- جوش پوستی
سلام، وقت بخیر پسرم 8ماهشه 9روزپیش به دلیل سرفه زیادبردمش دکتر، براش یک شربت سرماخورده گی یک ضدسرفه و یک اموکسی تجویزکردن، بعداز4روزمصرف بدنش جوش دراورد، داروها رو قطع کردم ولی بازهم جوش میزنه روی شکم، قفسه سینه، دست و پا. لطفاراهنماییم کنید. ممنون
- شیر
سلام نوزاد ۳ ماهم وقتی بیداره بازیگوشی میکنه شیر نمیخوره تو خواب بهش میدم ایا کم اشتها
- نبض ملاج سر
دخترم نزدیک ۵ ماهشه گهگاهی ملاج سرش تند می زنه مشکلی نداره
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتربچم ۴۱روزش شیروقتایی که بیداره نمیخوره.خیلی گریه میکنه.توخواب خیلی حرکت میکنه چیکارکنم؟خس خس میکنه میگه سرماخوردگی نیس
- خونریزی بعد از ختنه کردن
سلام من پسرم یک ماهو دوهفتشه ۵ روز پیش ختنش کردیم امروز هم تو مای بیبیش لکه ی خون دیدم طبیعیه؟؟ ختنش هم از طریق لیزر بوده
- خس خس کردن گلو
سلام آقای دکتر پسر سه ماهه ام گاوس خیلی هس خس میکنه دکترم بردمش ولی الان تقریبا دوهفتس فرق نکرده شربت پدیا کافی واسش ضرر داره ؟ میشه راهنماییم کنین
- دندان در آوردن
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچه ۵ ماهه ما که هفت ماهه بدنیا آمده داره دندان در میاره این امر با توجه به وزنش که ۵ و نیم کیلو گرمه مشکلی نداره؟ و برای خارش لثه چکار کنیم؟
- بلند کردن کمر
سلام آقای دکتر دخترم شیش ماه و ۲۱ روزشه دو سه روزه همش کمرش بلند میکنه و خم میکنه و بی قراره غذا نمیخوره روزی یک چهارم صبح نکسیوم شب یک چهارم بهش میدم علتش چیه ؟
- یبوست نوزاد ۴ماهه
سلام. دخترم آخر ۴ماهگی هست ۳روزه یبوست داره شیر خوردم رو میخوره قطره بایو لاکت هم مصرف میکنم. میشه آبمیوه بهش بدم .ممنونم
- پوشش سر نوزاد
سلام اقای دکتر . من تو شهرمون از یه دکتر در مورد مدت زمان استفاده از کلاه نخی برای نوزاد داخل خانه پرسیذم گفت اگه دمای خانه تا۲۶ درجه باشه نیازی به استفاده از کلاه داخل خانه نیست . ولی بعضی ها میگن تا چهارماهگی باید استفاده کرد.کدوم نظر درسته؟
- زینک سولفات
باسلام خسته نباشیدمیتونیددرموردزینک سولفات توضیحاتی بدین؟
- سلام خسته نباشيد دخترم يك هفته ديگه ١ سالش ميشه براى آبريزش بينى چه دارويى ميتونم بدم؟
سلام خسته نباشيد دخترم يك هفته ديگه ١ سالش ميشه براى آبريزش بينى چه دارويى ميتونم بدم؟
- بزرگتر بودن نیمی از بدن
نام سندرومی که باعث میشود. نیمی از بدن از نیمی دیگر بزرگتر باشد چیست وایا درمان نیاز دارد
- یبوست
سلام فرزند ۷ ماهه ای دارم که یبوست خیلی شدیدی دارد تمام روز هم از دل درد ناله می کند باید چه کنم برای رفع یبوست
- شیر دادن به نوزاد
سلام بچه من نوزاد شیر من کمه ولی زن برادرم بچش یه سال و نیمشه مشکلی پیش نمیاد به نوزاد من شیر بده سیرش کنه

