Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری
سلام دخترم یکسال وسه ماهه هست جهار روز هست که اصلا مد فوع نکرده وادرار هم زور میزنه علتش چیست؟
- شیاف
سلام آقای دکتر بچم 20 ماهشه تب کرد دکتر گفت تایلوفن هر 4ساعت 6 سی سی استفاده کنه اگه تبش زیاد بود همزمان شیاف هم استفاده کنه میخوام بپرسم بنطرتون استفاده هنزمان مشکلی نداره؟
- قدووزن
سلام.دخترم الان تازه 9ماهش تموم شده وزنش 6,400و قدش69هست.آیا نرماله؟یا کمبود وزن داره دخترم نوزاد نارس بود و 35هفته بدنیا اومد وزن تولدش هم 2,200بود و قدش فک کنم49. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- رد واکسن روی بازو
باسلام سوالی داشتم در رابطه با رد واکسن روی بازوها کمی نگران شدم اطرافیانم روی یک بازورد واکسن مشخصه ودیده میشه امامن (۳۳سال)روی هردوبازو ! اگه براتون مقدوره به سوال پاسخ بدیدممنون میشم
- با سلام خدمت دکترعزیز دخترم ۳ماه و ۱۷ روزشه الان ۳ شبه پی پی نکرده و دل درد داره آیا قطره بی بی کر بهش بدم ؟بچم فاویسم داره ینی باقاله ایی هم هست آیا دادن این قطره بی بی کر مشکلی براش نداره؟
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- ایاشربت ستادین برای فاویسم ضرردارد
- نوزاد 8ماهه شیر خشک پی دی اف میتونه بخوره نارس دنیا اومده
- چسبندگی peritubal ؟
تجمع کنتراست در اطراف لوله رحم که ناشی از جسبندگی peritubal ؟
- رگهای قخوای در مدفوع
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام قبل از واکسن ۱۸ ماهگی باید قطره استامیتوفن بهش بدم ؟ ممنون
- ناف نوزاد
با سلام نوزاد دختر ۲۰ روزه میباشد ک نافش افتاده در محل نافش چیزی شببه لخته خون مونده ک با نمک و الکل میزنیم ولی تغییر نمیکند و موقع سکسکه خون می اید چیکار باید کرد
- حرف زدن کودک
سلام .پسرم یکسال و هشت ماهش هست کلمه های خیلی کمی رو میگه تقریبا ۱۰تا ۱۲ کلمه میگه ولی خیلی کم تکرار میکنه .وقتی هم بهش میگم مثالا بگو مامان یا ماما نگاه میکنه و میخنده تکرار نمیکنه .البته خیلی چیزها متوجه میشه و باهوش هست .البته ما اصلا با کسی ارتباط نداریم و خیلی کم باهاش حرف زدن تمرین میکنیم ایا این ها تاثیر داره؟یا باید نگران باشم ؟ بی نهایت به تلویزیون هم وابسته هست
- علت قرمزی دور معقدکودک ۲۰ ماهه
کودک ۲۰ ماهه دارم چندروزه دور معقدش قرمز شده علتش چیه با تشکر
- سرما خوردگی وسرفه نوزاد 20روزه
- بی خوابی
آقای دکتر پسر ۸ ساله و نیم دارم که از بدو تولد خواب عمیق نداشته زمانی که به دنیا اومد تنها فقط شیر خودم میخورد و بخاطر گرسنگی شب تا صبح گریه میکرد الان هم چند سال که هرگز شب چند ساعت عمیق نخوابیده اونقدر خوابش کم و سبکه که حد نداره حتی موقعی که سرما خورده و دیفن هیدرامین میدم هم باز صبح زود بیدار میشه دیگه نمیدونم چه کنم الان دختر کوچکم هم همینطوره و همین روال می ره نمیدونم چه کنم به خدا خسته شدم انشالله خیر ببین بگین چه کنم واینکه اصلا به هر شیوه ای تونستم هرکاری گفتن اصلا غذا نمیخوره دخترم که فقط شیر خشک پسر مم فقط بسکویت بدنشون ضعیف و همیشه بیمار
- تب واسهال
کودک 7 ماهه ام 2روزه علاوه بر تب ،اسهال خفیفی هم داره و غذا وشیر میخوره فقط روزا سرحاله ولی شبها بی قرار وتب میکنه؟؟؟
- سلام عرض ادب به نوزاد 20روزه اندازه سر سوزن عسل دادم
سلام به نوزاد
- شامپو
سلام. وقت بخیر. در دوران شیردهی مسشه از شامپوی coal tar برای درمان درماتیت سبوره استفاده کرد؟ استفاده از اون توسط مادر برای نوزاد مشکلی ندارد؟
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک6ساله ای دارم که علاوه بر آبریزش بینی یکروزی هست که چشمهایش عفونت کرده شما چه تجویز میفرمایید

