Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نئوتادین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۰روزه آبریزش داره بینیش پر هست سیتیرزین دادم پلارژین هم دادم ولی خوب نشد میتونم نئوتادین بدم بهش ؟؟۱۸ماهشه
- حساسیت
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و یک ماه دارد . تحت نظر شماست. برای اولین بار کمی پیتزا خورد و شکمش لکه های برجسته ی قرمز خارش دار زد. شبیه کهیر هست. شما چه شربتی پیشنهاد میکنید. متشکرم
- سوزش ادرار
سلام دکتر دخترم سوزش ادرار داره میگه وسط پاهام درد میکنه 6سالشه باید چه کار کنم لازمه ویزیت بشه
- استفراغ
سلام دختر من ۱۹ماهو خورده ای هست نزدیک ۲ هفتس بعضی وقتا حین غذا خوردن استفراغ میکند وکل غذا را بالا میاره دخترم هنوز دندان درحسابی ندارد منم براهمین غذا را میکس میکنم و میدم نمیدونم از زیاد خوردن غذاهست بالا میاره یا مشکلی هست ؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون باتشکر
- خشکی پوست
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دخترم 5 سال و نیمشه. پوست صورتش خیلی حساسه. با کمترین آفتابی میسوزه و با سرما خشکیش بیشتر میشه. الانم پشت گوشش هم پوست پوست شده. دورلبش هم همینطور. زیر چشمش هم پوسته میده. من همیشه براش مرطوب کننده میزنم. یا زینک اکساید. ولی رفع نمیشه . چه پمادی بزنم؟! پماد ترمیم کننده اشکالی داره! واینکه از کمبود ویتامین خاصی نیست این خشکی پوست؟ ممنون از پاسخگوییتون
- جواب ازمایش
دخترم ده سالشه دل درد داره بردم دکتر ازمایش نوشته که تو ازمایش wBc بالا ست به همرا ه اون هلیکو باکتری هم بالاست که دکتر نوشته اندوسکپی واقعا نگرانم ممنون میشم جواب بدین
- کپسول آموکسی کلاو ۶۲۵ برای فاویسم ضرر دارد؟
- سلام پسرم یک هفته اسهاله 9 ماهه هیچ خوب نمیشه شربتم دارم باید چکار کنم
- شیر شب
سلام . آقای دکتر فرزند من نوزده ماهشه. شب ساعت نه شام و شیرش رومیدم تا ده میخوابه. صبح هم حدود ساعت نه صبحانه میخوره ایا لازم هست پر طول شب یه وعده شیربدم؟
- پادردودل درد
جناب دکتر سلام.سوال کرده بودم بابت دل درد بعد ازخوردن غذا ودرد پای دختر چهارساله ام.فرموده بودید آزمایش لازمه.دوهفته پیش آزمایش دادیم منتها درآزمایشش فقط کمی گلبول سفیدش بالا بود که متخصص کودکان گفتندککی التهاب پشت گلوداره ممکنه ازاون باشه مهم نیست.درادرارش هم رسوب داشت ولی برای پادردفقط گفتندبرای رشدوبرای دل درد گفتند ممکنه پرخوری باشه.میخواستم نظر شماروبدونم چون واقعا پادردش خیلی اذیت میکنه وجواب دکتر قانع کننده نبود.ممنون ازشما
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو چند سی سی در روز است
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تی اس اچ 7 برای کودک چهار ماه و نیمه خوبه یا بالاست و نیاز به درمان داره؟ با تشکر
- سرماخوردگی کودکان
سلام دختر من پنج سال و نیم هست و علایم سرماخوردگی و بیحالی داره میشه از شربت ستادین دی سی استفاده کرد؟
- ناخن شصت پای کودکم شکسته و آسیب دیده چه کار کنم تا خوب شود
- تب
سلام پسرم سه سال ونیم دار دیشب تا حالا تب دار شربت ازیتریماسین تو شهر ما گیر نمیاد یعنی اصلا شربت آنتی بیوتیک نیست گچساران استان کهگیلویه وبویراحمد میخواستم راهنمایم کنید سرما خورده
- تب نکردن بعد از واکسن ها
سلام کودک ۱۸ماهه ام بعد از واکسن ها ۴و ۶و ۱۸ماهگی تب نکرد خیلی خفیف بود ایا این علامت اثر کردن واکسن هاست ؟ ۱
- یبوست
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. پسر من ۴سالشه و برای اولین بار الان ۳روزه شکمش کار نکرده .به سختی هم دارو میخوره .نمیدونم چکار کنم .لطفا کمکم کنید چه دارویی بدم ؟؟؟؟
- اریترومایسین 200 بچه 21 ماهه ده میلویی چه مقدار بدم
تب داره غذا نمیتونه زیاد بخوره گلوش درد میکنه
- شیر
بچه ام ۱/۵سالشه ۱ هفته میشه کلا شیر نمیخوره چه کاری باید انجام دهم

