Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت کو اموکسی
سلام پسرم یکسال وهفت ماه داره ،از نوزادی مراقبت پیش شما میارم ( پرونده داره) یک ماه ونیم پیش شما شربت فارمنتین ۶۳۴ براش تجویزکردین ،،،امروز داروخونه شزبت کو_ اموکسی کلاو ۶۰۰/۴۲/۹ بهم داد گفت با فارمنتین فرقی نداره،،ایا درست میگه؟؟ دستورش ۳ونیم سی سی هر ۱۲ ساعته ،،مرسی
- دونه زدن مقعد
سلام . اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم که هفته پیش یه روز فقط تب داشت دکتر گفت احتمالا ویروس گرفته واینکه اسهال هم چندروز داشت که هربار اسهال میکرد مقعدش خیلی میسوخت و قرمز میشد . دندان نیش هم داره درمیاره که خیلی روش احساس درد داره و هی نشون میده . دوروزه اسهال نداره و مقعدش هم خوب شده بود الان دیدم که بازم مقعد و سمت زیر الت تناسلیش قرمز شده . کالاندولا هم میزنم کلی بنطرتون چیکار کنم؟
- یبوست شدید
سلام دکتر دختر من ۱۰ ماهشه و یهرهفته دچار یبوست شدید شده هر روز مدفوع داره ولی خیلی کم و سفت و حالت پشگله شیرخشک نان میخوره بنظرتون چیکارکنم؟
- سرفه
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسر ۵ ساله دارم که بیمار شماست ولیکن الان رشت نیستم سرماخورده بود پلارزین و برم هگزین دادم بهش ولی چون لوزه داره طبق معمولی سرفه داره خلط دار طوریکه دیشب افتضاح بود سرفه هاش . اسپری کاتاسین و سالبوتامول هم استفاده میکنم ولی سرفه خلط دار زیاد داره . ازیترومایسین ۲۰۰ بدم بهش؟
- فنویاربیتال ۱۵
سلام،
عوارض قرص اگر بعداز ۵ دانه مصرف دست برداریم خطرناک است یا خیر؟
- مدفوع کودک
سلام دخترم سه سالشه مدفوعش هنوز مثل موقعی که پنج شش ماهه بود اونطوره از شیرم جدا کردم دیگ شیر نمیخوره ولی درس نشده نگرانم و اینکه اسهال زیاد میکنه
- بالابودن گلبول سفید
WBC. H11.9 RBC. 4.54آقایدکترفرموده بودیدتعدادگلبول سفید وبگم توآزمایش اینجوری زده
- شربت ویتامین
سلام دخترم 9سالشه فصل مدارس شربت آسماوویت بهش میدم آقای دکتر میگم این شربت ویتامین دی واهن بدنش رو جبران میکنه یا که جداگونه قرص ویتامین دی و آهن بهش بدم
- خط واژن
با سلام دخترم ۷ سالشه خط واژنش بستس خیلی زیاد نیست در کودکی به راحتی باز شد اما الان دوباره بستس ایا پماد الان بزنم جواب میده چه پمادی بزنم
- کبد
پسرم دوسال وچهار ماهشه وزنش هم ۱۰ کلیو هستش اینم ازمایشش 3.W.b.c 23h Na 134L R.b.c 2.35L S.G.o.t(ast) 140L Hb 7.5 L Hct میشه بی زحمت جواب این ازمایش رو بگین توروخدا
- بی اشتهایی
سلام دکتر پسر دوسال و 4 ماهه دارم موقع نهار و شام بعثی مواقع خوب میخوره بعضی مواقع خیلی اذیت میکنه و نمیخوره و میگه اشتها نداره . چه شربتی بدم و اینکه هروز؟
- عطسه
سلام جناب دکتر گرامی وقت بخیر پسرم سه سال و ده ماهشه از دیروز صبح عطسه های مکرر داره کمی آبریزش هم بعد عطسه داره خداروشکر مشکل دیگه ای به غیر از عطسه نداره ولی عطسه زیاد میکنه چه دستوری میفرمایید از دیروز صبح یهو اینجوری شده ممنون میشم راهنماییم کنید
- شربت
سلام آقاي دکتر شربت ايميونس براي کودک 13 ماهه چند سيسي بدم؟؟که مقدار آهن و ويتامين د کم نباشه
- خوردن قطره سدیم کلراید
سلام .خسته نباشید پسرم یه سال و نیم هست.رفتم قطره بینی براش بریزم سرش شل شد نصف قطره بینی سدیم کلراید ریخت تو دهنش کار خاصی باید انجام بدم؟ممنون
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰ برای کودک ۷ساله
سلام پسرم امروز چشمش حالت بیرون ریختگی چرکی داشت من قطره یکبار ریختم چند ساعت یکبار باید انجام بدم؟
- ویتامین دی
از ابتدا قطره آد ومولتی ویتامین رو به کودکم دادم اما الان 21 ماهشه آزمایش داده ویتامین دی 28.7 بوده برای جبران کمبود چکار کنم؟؟
- چ
سلام پسر من ۵ سالشه..... یک ماه پیش سرماخوردگی داشت و دکتر براش اموکسی۲۵۰ نوشت هفت روز مصرف کرد بعد از سه هفته هنوز بینیش کیپه و خلط پشت حلقی داره براش فارمانتون و اسپری ممتازون گرفته. من شنیدم ممتازون کورتون هست و نگرانم که برای پسرم استفاده کنم و عوارض داشته باشه. میشه راهنمایی کنید؟؟؟؟؟
- خواب شبانه
باسلام خدمت دکتر عزیز من پسرم نزدیک دوساله از اول خواب شبانه درستی نداشت الانم همینجوری میخوابه یک ساعت بعد بیدار میشه و گریه میکنه پاهاشو میکوبه زمین از شیر هم خیلی وقته گرفتم اب هم میدم شبا ولی تاصب ۴ پنج بار بیدارمیشه گریه میکنه
- دندان
سلام خسته نباشید نوزاد پسر ۱۳ ماهه فاویسم دارد چهار دندان جلو پایین و در آورده الان دیدم که لثه چانش ترکیده دندان داره در میاره آنگاه که لثه ضربه خورده پوستش کنده شده زود نیست دندان جلویی رو درنیاورده عقبی رو دربیاره چیکار بیاد کرد
- حساسیت
سلام کودک من 9 ماهشه که به لبنیات از اول حساسیت داشته و خودم و او رژیم لبنیات داریم آیا میتونم به کودکم بیسکویت مادر بدم؟؟؟چون ممکنه داخل این بیسکوئیت از شیر خشک معمولی استفاده شده باشه

