Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد شیر خوار
اگر مادر نوزادی مبتلا ب کرونا باشد آیا میتواند ب بچه شیر مادر بدهد یانه؟؟
- ویتامین
- علت لکه خون از پستان دختر بچه هشت ماهه چیست؟
دختر بچه هشت ماهه پنج روز پیش دوبار که خواستم لباسش رو عوض کنم از نوک پستان به پیراهنش نقطه خون زده بود . دیگه هم بعد از اون تکرار نشد . (خون ندیدم )بردم دکتر گفت در ظاهر و لمس چیزی نیست و سونوگرافی نوشت . مشکل خاصی هست ؟خطرناکه؟
- چربی زیرپوست
سلام آقای دکترخسته نباشید زیرپوست پای پسرم یه برجستگی هست بردم دکترسونو کرد نوشته ضایعه ایزواکو باچربی زیرجلدی باپرتروژن به سمت عضله زیرین ازطریق دیفکتی به طول 5 mmدرفاسیای سطحی عضله مجاور آن ،خیلی نگرانم ممنون میشم جواب بدید
- سلام اقای دکتر خسته نباشید میتونم براب گرفتی بینی دخترم بخور اکالیپتوس مصرف کنم ۸ سال دارد
- ضربه به سرنوزادسه ماه و۱۰روزم
سلام وقتتون بخیر من روروز پیش درحالیکه دخترم و به پشت بغل گرفته بودم هنگام خم شدن ب زمین پیشانیش خورد به در بالکن و یه خط قرمز افتادبعد چنددیقه گریه شیرخورد خوابید اما بعد یک ساعت اینا بیدارشد مثل قبل بود هیچ علامتی نداشت نه بالا اورد نه خواب الود بود خیلی میترسم میشه راهنماییم کنین چکارکنم
- ایستادن کودک
باسلام آقای دکتر دخترم ۷ماهشه روی یک پا وایمیسته البته اون یکی پاشوهم میزاره زمین ولی نوک پاشو میزاره آیا این طبعییه
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- پسر من ۳سال است تب داره ۱۲ کیلو وزن دارد عفونت گلو داره روزی چند بار چند سی سی بهش بدم
- آلرزی به شیر
سلام اقای دکتر بچه 8 ماهه دارم و تااللن شیر ببلاک 2 میخورد و مشکلی نداشت چندروزه اسهال ابکی داره دکتر بردم گفت عفونت نیست ودادو داد میخوام بدونم میشه بهد از 8 ماه به شیر آلرژی نشون بده ؟؟ شیر رو تغیبر بدم چی بگیرم؟؟
- خس خس سينه
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه سرماي شديد خورده با دادن آنتي بيوتيک آموکسي سيلين و شربت سرفه و سيتريزين و قطره بيني خس خس سينه ي زيادي داره چيکارکنم؟3روزه آنتي بيوتيک ميدم
- آب
سلام آقای دکتر به کودک ۵ماه و ۲هفته میشه آب داد؟؟
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم سه سالشه۱۲/۵کیلوگرم قد۹۳ مینور به نظرتون واکسن انفولانزا هلندی براش بزنم؟
- قند
سلام اقای دکتر میتونم داخل شیر بچه یه حبه قند برای طعم بهترشدنش بندازم؟
- سبزی خوردن
سلام اقای دکتر خداقوت بچه م ۸ماهشه میتونم سبزی خوردن بخورم؟؟ ببخشید وقتتون رو میگیرم
- سلام ببخشید آقای دکتر دخت بچه ای ۷ماه دارم که دو سه روزی هست که سرفه میکند ولی از دیشب سرش داغ هست ولی دست هایش کرم وپاهاش سرد هست شکمش هم دو سه بار کار کرده بی تابی دارد علت در چیست
- روش کم کردن شیر خشک و شروع پاستوریره
آیا میشود به مدت ۴ روز شب ها به کودک یک ساله شیر خشک و هنگام صبح و عصر شیر پایتوریزه
- بتامتازون برای کودکان
سلام من پسر ۱۸ ماههام به خاطر بیماری ویروسی که بدنش دچار حساسیت و دونههای قرمز شده بود تب کرده بود و من وقتی بردم بیمارستان، دکتر اورژانس نصف امپول بتامتازون را تجویز کرد اما الان متوجه شدم برای رشد کودک مضر هست و نگرانم. لطفا راهنمایی کنید
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰برای کودک باوزن ۱۱کیلوگرم
تب
- عفونت گوشی بچه
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم برای عفونت به دلیل سوراخ کرون گوشواره وجاگیزین گوشواره طلا میشه سفسکیم ۱۰۰ وزنش ۷ونیم و۸ماهشه چقدر بهش بدم باتشکروممنون

