Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اکسپکتورانت
سلام پسر۶ ساله دارم سرفه خلطی میکنه بعضی اوقات شربت اکسپکتورانت خوبه؟
- سرفه خشک
با سلام و درود دخترم 9سالشه سه روزه سرفه های خشک داره شربت پلارژین کیدز دادم اما هیچ فرقی نکرده .فاویسم هم هست .ممنون میشم راهنمایی کنید برای سرفه شد چه دارویی بدم؟؟ تب ندارد -وزنش۱۸ کیلو
- سرفه کودک یک و نیم ساله
لطفا راهنماییم کنید.سلام.پسرم یک سال و نیمه.الان حدودی ماه ونیمه که سرفه خلطی میکنه.یکبار تواین مدت بردمش دکتر که داروهای پلارژین کیدز و سفکسیم و اسپری سالبوتالمکس و شربت کتوتیفن داددکتر.به مدت یک هفته مرتب دارو هارو دادم یک مقدار کم ترشد سرفه هاش ولی کامل خوب نشد.الان که دوباره باز سرفه هاش بیشترشده.دیگه نمیدونم چکارکنم به خدا.لطفا راهنماییم کنید.
- سوزش ادرار
جناب دکتر دختر چهارسالم دو روزه ادرار دردناک داره و خون در ادرارش هست، چه دارویی بایستی بهش بدم؟
- تنگی سر آلت
سلام کودک سه ساله دارم که یه دکتر اطفال گفت کمی سر آلتش داره تنگ میشه و اینکه بچم هیچ مشکلی در تخلیه نداشته فقط چند روزیه ادرارش کمی کج شده به سمت چپ خیلی کجی کمه حدوده ده درجه. میخواستم بپرسم آیا واقعا تنگی داره؟ اگر همین علائم داره میشه گفت تنگی
- واکسن
سلام آقای دکترخسته نباشید ..دخترم تازه رفت 18ماه بهداشت گفت واکسن 18ماهگي فعلان نداریم میخواستم بدونم واکسنش چندروزديربشه مشکلی پیش نمياد.ممنونم
- علت ورم سینه کودک سه ساله
باعرض سلام و خسته نباشید، ببخشید دختر سه ساله من امروز که از خواب بیدار شدم متوجه شدم سینه هاش ورم کرده ، دلیلش چی میتونه باشه؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم سه وسال ۹ماهش هست از۵روزپیش علایم سرماخوردگی بروزداد،اول ابریزش بینی همراه باگرفتگی بینی کاملا بینیش کیپ شده درطول شبانه روزچندبارخلط توی گلوش جمع میشه که به سختی قورتش میده،گلودرد هم داره ولی تب نداره شب موقع خواب اذیت میشه چون نمیتونه راحت نفس بکشه من پلارژین کیدزوسیموسپان روهر۸ساعت بهش میدم ازامروزهم لوراتادین یکدوز فعلا بهش دادم ممنون میشم راهنمایی کنین میتونم بهش انتی بیوتیک بدم؟
- اطفال
سلام آقای دکتر واکسن 6ماهه زدم بچم تبش38/4هستتش خوبه یاببرم دکتر دست پاش داغه
- کمک
سلام ، بچه ۶ ساله دارم سرما خورده دکتر بهش شربت آزیترومایسین داده فقط الان آبریزش بینی با سرفه داره چه شربتی بهش بدم که خوب بشه وزنش ۱۹ کیلو هست ، ممنون
- ادرار
سلام وقت بخیر. دختر من ده ماهشه و تقریبا یکماه میشه که هرازگاهی موقع ادرار زور میزنه تا حدی که قرمز میشه صورتش. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سرفه
سلام وقت بخیرببخشیددخترم درسن ۱۹ماهاگی هست زیادمریض میشن وچندروزی هست سرفه خلطی وآبریزش بینی سبزرنگ وکم اشتهاهستن ...شربت آموکسی ۱۲۵امروزگرفتم که بهشون بدم روزهای قبل هم شربت پلاژین وگل بنفشه وزادیتن خارجی میدادم لطف میفرماییدبرای بهبودبیمارشون چی بایدبهشون بدم باسپاس فراوان
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم۲سالشه زمستان سال گذشته خروسک گرفت بستری شد ودگزا زدن از دستگاه بخورسرد استفاده کردم خیلی نگرانشم ایا ممکنه امسال هم بگیره چکار کنم که دوباره تکرار نشه
- کلسیم بالا در خون کودکان
پسرم ۹ سالشه وقتی به دنیا اومد دکترا گفتن قلبش ۹ میلی سوراخه و سه سال پیش بردیمش دکتر گفت شده ۵ میلی و رو به بهبودی هستش پسرم ی مدته هی میگه پاهام دردمیکنه،باشگاه فوتبال میره و خیلی خیلی تحرکش زیاده از دیوار راست میره بالا اصلا یجا بند نمیشه . بردیمش دکتر ازمایش خون گرفت گفت کلسیم و ویتامین D خونش بالاس گفتن توی ادرارش خون یا کلسیم هست(وقتی دکتر میگفت حالم اینقد بد بود یادم نمیاد گفت خون یا کلسیم)دیشب دیدم به مربیش اروم میگه زانوهام خیلی درد میکنه دنیا رو سرم خراب شده میشه بگین خطرناکه؟چیکاررکنم
- میزان شربت آموکسی سیلین ۱۲۵برایرکودک ۵ساله با وزن ۱۲۵
- مصرف ایبوبروفن برای فاویسمی
سلام خسته نباشید پسرم سرما خورده وتب داره .ضمنا فاویسم هم داره ایبوبروفن ضرر نداره مچکرم از پاسخگویی شما
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه 11کیلو وزنشه..میخواستم بدونم قطره اهن ادزیرچند قطره بهش بدم ممنون
- ذ
سلام ، آقای دکتر نیازه که هر روز یک پاف قطره بینی کلداماریس برای بچه ۵ ساله استفاده کنیم ضرر نداره ؟ گفتن برای جلوگیری از سرما خوردگی هست درسته ؟
- دونه زدن مقعد
سلام . اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم که هفته پیش یه روز فقط تب داشت دکتر گفت احتمالا ویروس گرفته واینکه اسهال هم چندروز داشت که هربار اسهال میکرد مقعدش خیلی میسوخت و قرمز میشد . دندان نیش هم داره درمیاره که خیلی روش احساس درد داره و هی نشون میده . دوروزه اسهال نداره و مقعدش هم خوب شده بود الان دیدم که بازم مقعد و سمت زیر الت تناسلیش قرمز شده . کالاندولا هم میزنم کلی بنطرتون چیکار کنم؟
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر من الان هفت ماهشه هنوز هم بی قراره موقع خواب شب هر نیم ساعت تا یک ساعت بیدار میشه گریه میکنه بعد باز میخوابه چکار کنم خوابش خوب بشه البته چند بار دیدین هورامانی بهش دادم یک دو ساعت خوابیده باز بیدار میشه لطفا راهنمایی اندیشید وشیر خشک و غذای کمکی هم بهش میگم میخوره شب زیرش هم تمیز و دمای یکسانی داره چکار کنم

