Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرفی سفیکسیم ۱۰۰
با سلام و وقت بخیر دخترم ۲سال ونیم هست و ۱۲کیلو دو روزه سرما خورده چشماش چرک میده و آبریزش بینی داره،سرفه های خلط آور داره لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر
- تغذیه
سلام دکتر وقتتون بخیرباشه من تو دوران بارداری گوشت قرمز زیاد استفاده میکردم و تو ظرف یکبار مصرف هم زیاد غذا میخوردم پسرم الان دو سالشه من خیلی نگران سلامتی هستم به نظر شما مشکلی پیش نمیاره واسه سلامتیش؟شده یه وسواس واسم نگرانم
- فرورفتگی دنده دوطرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهه هست تولد۱۲۰۰بود وزنش.۳۴ هفته بدنیا اومده زیر دوطرف دنده ها موقع نشستن فرو رفتگی داره الان ۷۲۰۰ هست وزنش عکس سیته هم نرمال هست چکارکنم
- دستگاه بخور
با سلام بنده یک فرزند 2ساله و یک فرزند دو ماهه دارم با توجه به فصل سرما احساس میکنم هوای منزل خشکه و مناسب نیست استفاده از دستگاه بخور از جهت مهیا کردن محیط جهت رشد باکتری مشکلی نداره میتونم استفاده کنم؟بخور سرد یا گرم کدام مناسب تره؟ تشکر
- شربت برم هگزین
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ساله ورپزنش ۱۵.۵ کیلو هستش سرفه میکنه و لوزه داره برم هگزین و هانی تیم بخوره بهتره یا سیموسپان ؟
- شربت سفکسیم
سلام و عرض ادب ببخشید شربت سفکسیم ۱۰۰ برای ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو چقدر باید مصرف بشه؟؟
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم دو سال و دوماهست، هفته پیش یکبار استفراغ زد وفرداش اسهال داشت، دیگ خوب شد و علایمی نداشت اما یک هفتع لب ب غذا نمیزنه، با هزار بدبختی بهش در روز یک تیکه موز میدیم از، صبح هیچی نمیخوره فقط اب میخوره، چیکار کنم؟
- سرفه کودکان
سلام دخترم دو سالو ده ماه داره الان ۳ روزه اولش سرفه خشک بود الان سرفه شدید داره ولی خلط دار طوری که تو خواب نفسش بند میاد بعضی وقتا خودم یه شربت سرماخوردگی هم برای سرفه هست گرفتم وشربت آزیترومایسین هم هیجا ندارن چیکار کنم آقای دکتر چه دارویی بهش بدم خوب بشه
- گلبول سفید
سلام آقای دکتر من یه دختر 18ماهه دارم که داخل آزمایش گلبول سفید نوشون داده 12.3ایا خطرناکه
- صدای روده
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،پسرم یک سالشه الان مدتیه که خصوصا موقع شیرخوردن همش روده هاش صدا میکنن و خودشو جمع میکنه واسه اجابت مزاج هم خیلی زور میزنه از نوزادی کولیک وریفلاکس داشت که تو ۶ماهگی کولیک کامل برطرف شد وریفلاکسشم خدارا شکر خیلی بهتر شده میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه واینکه واسه صدای روده نفخ چه دارویی میتونم بهش بدم؟؟؟؟
- آب
سلام آقای دکتر خداقوت الهی عید غدیر هدیه از خدا بگیرید. میشه بفرمایید ک چقدر آب ب بچه ۸ماهه بدیم؟ آب کممیدم لباش خشک میشه زیاد میدم رفلاکسش بیشتر میشه یکممیریزه بیرون .یبوست هم داره. ممنونم
- سرفه خلط دار
با سلام دختر من پنج سالش هست ،سه هفته هست بعد از خوردن شربت اموکسی هنوز سرفه های خلط دار میزنه ،البته تعداد سرفه ها کم شده ولی همجنان سرفه ها هست ،ایا داروی جدید شروع کنم ؟
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- سدما
سلام پسرم ۵ سالش هست سرما خورده شربت نوتادین و پلارژین میخوره از دیشب بینی اش کیپ شده برای بینی اش چی بگیرم آقای دکتر؟ زنده باشید
- انگل
باسلام دکتر عزیز دخترم ۵سالشه ازصبح گفت دل درد دارم بعد ک بردمش مدفوع کنه مدفوعش حالت آب زرد بود با یه چیزهایی داخلش حالت دم دار حتی خودش شست چسبیده بودن کف سنگ توالت علت چیه چه دارویی بدم نیاز به ازمایش مدفوع هست
- لطفاً جواب بدین پسرم جون نداره
سلام پسرم 22ماهشه از چهار ده ماهگی وزن نگرفته حتی 800گرم هم کم کرده مریض نشده ولی خیلی بیرون روی داره اسهال هم نیست روزی به سس بار هم می رسه واین که اشتها آور دادیم پدیا شور دادم والان هم به گفته دکترش زینک وامگا سه می دم ولی انگار نه انگار الان هم ریسورس جونیور گرفتم چهار پیمانه می دم پیشنهاد شما چیه چی کار کنم الان ده کیلو خیلی ضعیفه حتی حرف هم نمی زنه؟
- پوست
بچه من۱۸روزه به دنیا امده رو بینیش قرمزی هست خیلی نگرانم تروخدا جواب بدین
- سرماخوردگی
سلام و عرض ادب پسر من دو سالشه الان سه روزه سرماخورده دکتر برپم شربت پلارژین و آزیترومایسین داد و آمپول دگزا زد ازدیروز نفس زدنش خیلی تندشده شکمش خیلی بالاوپایین میرم یه جور خاصی انگار نفس میکشه چیمار کنم
- سلام دکترعزیزپسر۴ماه تمام هست رفلاکس داره شیرخشک سیملاک میخوردازپریشب شیرخشک نان arبهش میدم رفلاکس بهتراماهمچنان بی اشتهاس
- قرص خوردن کودک
سلام وقت بخیر، پسرم 11 سالشه گلوش درد میکنه و به سختی غذا را قورت میده البته هم لوزه سوم داره هم برونشیت وسینوزیت، ولی نمیتونه شربت بخوره و بالا میاره آیا میتشه قرص بهش داد، وزنش 40 کیلو گرم ممنون میشم راهنمایی بکنید

