Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلو درد بدون هیچ علائم دیگر
سلام دختر من ۱۳ سالشه همش سرفه میکنه اصلا تب،بدن درد و هیچ علائم دیگه ای نداره فقط سرفه هاش خیلی شدیده یه وقتایی تا ۲ ساعت سرفه نمکنه یه وقتایی هم سرفه هاش تا نیم ساعت قابل کنترل نیست میشه یه راهکار برای درمانش بگید
- زردی کف پا
سلام دخترم ۶سالشه کف پاش زرده میخاستم بدونم ربطی ب کمخونی نداره؟
- لکه های قهوه ایی
سلام اقای دکتر.پسرم 16 ماه داره چند وقت پیش کف دست راستش چندتا نقطه قهوه ایی به شکل لکه دیدیم ولی الان اون دستش اثری از لکه ها نیس ولی دست چپش سه تا هست .این لکه ها قهوه ای روشن هستن اندازه سه نقطه.
- واکسن يکسالگي
سلام آقاي دکتر من 6روز است که واکسن يکسالگي دخترم رو زدم گفتن اين واکسن بعد از ده روز علائمش نشان ميدهد دخترم کمي عطسه ميکنه ميشه بهش شربت سيتريزين بدم؟؟يا تو اين مدت که واکسن زده نبايد بدم؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ماهه هستش شربت پدیزان میدم بهش ۲ سی سی هر ۸ ساعت ولی احساس میکنم به جای اینکه خوب بشه بدتر میشه. دارو رو قطع کنم شما چی پیشنهادی میدید .
- مقدار مصرف ایبوبروفن
سلام پسرم تب داره و شش سالشه و وزنش بیست ویک کیلو هست تا فردا که ببرمش دکتر میخواستم ببینم میزان مصرف شربت ایبوبروفن چند سی سی هست که بهش بدم
- مقدارشربت سفکسیم
مقدارمصرف سفکسیم 100برای کودک سه ساله 15کیلوگرم
- راه نرفتن
سلام ارض ادب و خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۱ماهشه ۱۰روز مونده به تولدش ولی اصلا نمیتونه بشینه یا روی پاهاش سفت وایسه وقتی تلاش میکنم راه بره پاهاش رو کامل به زمین نمیزاره روی انگشتای پاهاش راه میره سرش و گردنش رو خوب نگه میداره مشکلی از سر و گردن نداره ولی نمیتونه بشینه وراه بره دندون هم اصلا در نیورده چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
- شربت برم هگزین
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ساله ورپزنش ۱۵.۵ کیلو هستش سرفه میکنه و لوزه داره برم هگزین و هانی تیم بخوره بهتره یا سیموسپان ؟
- مصرف قرص سفیکسم برای کودک زیر ۱۰ سال
سلام، دختر ۸ سالم تب داشت دکتر براش قرص استامینوفن و قرص سفیکسم ۲۰۰ تجویز کرده اولین باره برای دخترم قرص تجویز میکنن، میخواستم بدونم قرص سفیکسم تو این سن مشکلی نداره؟ وزن دخترم ۲۵ کیلوهست
- کوبیدن پا به زمین
سلام وقت بخییر، من یه دختر ۱۱ ساله دارم، که هر وقت ایستاده مدام یکی از پاهاش رو به زمین میکوبد، و میگه پاش یه جوری میشه و دست خودش نیست، و این کارش واقعا اعصاب خورد کنی شده و منم نگران که نکنه مشکلی داره، لطفا منو راهنمایی کنید که برای درمانش چه کنم، لازم پیش پزشک ببرم؟ و چه پزشکی باید ببرمش.
- چشم
سلام دکتر قطره باکتی مالید رو برای کودک چهار ساله در روز چندبار استفاده کنیم
- عفونت میکروبی رو چگونه می توان تشخیص داد
فرمودین که اگر عفونت میکروبی باشه سفکسیم استفاده شود . تشخیص عفوتت میکروبی چگونه است؟
- اوریون
سلام خسته نباشید آقای دکتر پیرخواهرم دوروز پیش اومد منزل مادرم من هم یه پسر ۳ ساله ویه دختر یه ساله دارم صبح از خواب بیدارشد گفت گوش وفکش درد میکنه بعد فرداش رفت خونه خودشون صورتش باد کرد بردن دکتر فهمیدن اوریون داره من هنوز واکسن یکسالگی دخترم رو نزدم تاکی امکان داره بفهمم ویروس رو به بچه های منم داده درضمن واکسن ۱۲ ماهگی دخترم رو بزنم
- ادرار
سلامپسرم۶ماهشهاز موقعیکهواکسن۴ماهگیشرو زدیم ادرارشکمشدههردوساعتونیمسهساعتیجیشمیکنهآبمبهشمیدمالانولیهمچنانکمجیشمیکنهمیشهبگینعلتشچیهخیلینگرانمشرایط دکتررفتنندارم🥲
- واکسن شش سالگی
سلام وقتتون بخیر. دخترم واکسن هجده ماهگی رو که زد، خیلی خیلی اذیت شد، تبش کنترل نمیشد و تا 41 رفت تبش، حالا بنده برای واکسن شش سالگیش نگرانم، میشه واکسن شش سالگی رو توی چندمرحله ب شکل دوگانه زد؟ چون بدنش ضغیفه خیلی، نگرانم مثل واکسن هجده ماهگی بزور تبش بیاد پایین
- توده پشت گوش
با سلام. پسرم 7 ساله است . و پشت گوشش 2 تا 3 عدد برامدگی . یا غده . نمدانم چی هست . کوچیک بودن . و الان بزرگتر شده . و الان منجر به درد شدن . ایا اینها چی هستن . و کجا باید برم پیگیر بشم .
- اسید معده
باسلام و تشکر،برای بازگشت اسید معده ی بچه ی ۷ ساله با وزن ۴۰ کیلو چه دارویی میتوان داد ؟چه مقدار؟
- مصرف شربت سانستول
سلام خسته نباشید خدمت اقای دکترمن پسرم فاویسم داره الان هم هفت ساله هستش شربت مولتی سانستول میتونم بهش بدم
- شربت مولتی
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهش هست ویروس گرفته ۳روز فقط تب کرد و استفراغ حالت تهوع متوکلوپرامید میدم بند اومد الان خیلی سرفه داره میتونم بهش مولتی و اهن و اد بدم بهش یانه ؟؟

