Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
سلام دختر من یک سالشه و برای واکسن یکسالگی که بردم بهم گفتن ملاجش یکم بشته شده میخوام ببینم مشکلیه و دور سرش موقع تولد ۳۱ بود و الان ۴۴ شده بود
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- فاویسم پسر یک سال و نه ماهه
سلام خسته نباشید
پسرم یک سال و نه ماهشه و فاویسم داره. دو روزه تب میکنه آزمایش cbc گرفتیم خوبه فقط سرماخورده میشه آزیترومایسین بهش بدم چه اندازه؟ ده کیلو است
- تب
سلام دکتر دخترم قبلا تشنج کرده بود دکتر مغز و اعصاب بهش قرص دیازپام داد گفت هر وقت تب کرد بهش قرص دیازپام بده میخواستم ببینم تا کی باید بهش دیازپام بدم اگه قطع کنم اتفاقی که براش نمی افته تو رو خدا زو د جوال بدین
- سلام پسرم ۳/۵ ساله هست وزن ۱۶ کیلو ۴ روز سرما خورده حساسیت دارویی نداره. سفکسیم ۱۰۰/۵۰ دارم.
سلام پسرم ۳/۵ ساله هست وزن ۱۶ کیلو ۴ روز سرما خورده حساسیت دارویی نداره. سفکسیم ۱۰۰/۵۰ دارم.
- شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر پسرم ۶سال ونیم داره و ۲۰ کیلو وزن دکتر شربت سفکسیم براش نوشته ولی نگفته چند سی سی میخواستم بدونم چند سی سی باید بخوره
- سلام دخترم ۶ سالشه چند روز پیش دل درد داشت گلوشم میسوخت صبح بالا اورد همون روز بردیمش دکتر ازمایش نوشت تو ازمایشش گلبول سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادرار داشت مشکل داره؟
سلام دخترم ۶ سالشه گلو درد و دل درد داشت صبح بالا آورد چند بار بردیم دکتر ازمایش نوشت گلبولای سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادراری داشت ایا مشکل داره ؟ممنون میشم جواب بدین دلواپسم
- حرکات کودک؟؟
سلام اقای دکتر خسته نباشید.پسرم یک ساله هست .از هر لحاط رشد خوب هستن .ولی امروز بهداشت گفتن وقتی مثلا اسم بابا خاله یا عمه را میگویی میشناسد و به شخص مورد نطر نگاه میکند..متاسفانه تا حالا این حرکت را ندیدم..یعنی مشکلی میتواند باشد؟
- تب واسهال
کودک 7 ماهه ام 2روزه علاوه بر تب ،اسهال خفیفی هم داره و غذا وشیر میخوره فقط روزا سرحاله ولی شبها بی قرار وتب میکنه؟؟؟
- تکرر مدفوع
با سلام پسر دوساله ای دارم که سه روزه در طول بیست و چهار ساعت بیشتر از شش بار مدفوع میکنه که سبز رنگ تیره و گاهی شل و گاهی سفته.تب نداره درد هم نداره فقط زود به زود میشه.ازمایش میکروب مدفوع هم داده چیزی نبوده.میشه راهنماییم کنید مشکل چیه؟با تشکر
- داروی سفکسیم
به کودک یک ساله..با وزن ۱۱کیلو ..چه مقدار سفکسیم بم ..لوزه داره ..گلوش التهاب داره
- شیر کودک
سلام خسته نباشید پسرم دوازده ماه و نیمه دکترش برای وزن گیری شیر بیومیل پلاس 3 تجویز کرد.میتونم یه موقع هایی که این شیر این پیدا نشد بهش شیر بیومیل پلاس 2 بدم؟مشکلی نیست؟
- تداخل دارویی
آیا شربت کلارژین کیدز و کوریزان برای کودک ۵ساله تداخل دارویی دارد؟
- آزمایشات یکسالگی
سلام وقت بخیر. بچم یکسال و یک ماهشه آزمایشی واسه یکسالگیش انجام نداده. تو این شرایط کرونایی لازمه آزمایش انجام بدیم؟
- سلام پسرمن گلودرد شدید دارد چه شربتی بهتر است
تازه پنج سالش شده گلودرد زیاد داره و کمی هم تب داره چه شربتی مناسبشه؟که هم باعث التهاب درد گلوپردش بشه هم سرماخوردگیشو کمتر کنه
- سوال داردیی
یه بچه دو سالو هفت ماهه دارم دو روز تب و حین خواب یه مقدار غز غز داره شربت استامينوفن و دیفن هیدارامین دادیم ولی خیلی تبش نمیاد پایین الان شربت سیکسیم ۱۰۰ الان چکار کنیم ومصرف به چه صورته
- پسرم ختنه کردم دو ماه نیمش هست پنج کیلو نیم وزنش هست چقدر باید اموکسی سیلین125 براش بدم
- ویتامین دی
پسرم 20 ماهشه ساق پاش حالت پرانتزی داره دوبار آزمایش داده یهبار 14 ماهگی یبار الان در هردو ویتامین دی 28 بود بار اول کلسی کر دادیم بهش الان دکتر گفته مولتی ویتامین رو دوبرابر بدم آیا دوبرابر کردن مولتی ویتامین ضررنداره مثلا ویتامین آ وسایر هم دوبرابر میشن نمیدونم برای کمبود دی چکار باید بکنم در ضمن در آزمایشات میزان کلسیم کافی بوده؟
- پودر سنجد
سلام دختر من 10 ماهشه میتونم توی شیرخشکش یا فرنیش پودر سنجد بریزم؟؟1
- شیرخشک
سلام پسرم خیلی نفخ میکنه ۳ماه و پنج روزشه هم شیرمادرمیخوره هم اپتامیل شیرخشکشوعوض کنم؟چی بدم کامفوزت ببلاک دادم نمیخوره

