Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی اشتها
پسرم ۲سالو۹ماهشه اصلا هیچی نمیخوره اشتهانداره هرچی بهش میدم لب نمیزنه چه داروی براش بگیرم
- لاغری فرزند ۷ ساله
سلام خوبید خسته نباشید یه فرزند دارم ۷ساله وزن ۱۶ کیلو از لحاظ اشتها خوبه همه چی میخوره ولی خیلی لاغر هست تحرک بدنی زیاد هم داره خیلی شیطونه میخواستم یه راهنمایی کنید ببینم بخاطر وزن اضاف کنه یه خورده سرحال بشه چی بهش بدم
- سوال از متخصص اطفال
مدفوع بد بو در کودکان زیر دوسال
- موهای دخترم اول سیاه بودند بد از وسط مو یه سفیدی ایجاد میشه بد رفته رفته مو تا اخرش سفید میشه علت چیست
- واکسن وسرماخوردگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر ما شهرستانم چطورنوبت بگیریم پسرم سرماخورده بود واکسن سه گانه وفلج اطفال هم هم زمان زدن براش الان چهار روزه تب داره توروخدا کمک کنید خطرناکه .شیش سالشه.امکانش هست هزینه ویزیت رو واریز کنیم لطف کنید براش دارو بنویسید سرفه هم داره خلط دار تبش هم فقط باشیاف دیکلوفناک پایین میاد بخدا از دلواپسی دارم سکته میکنم.
- پسرم دوروز حالت تهوع داره بردم دکتر خوب نشده
- یبوست نوزاد
باسلام من دخترم ۸۴ روزشه وپنج روزه که مدفوع نداشته تاحالا سابقه هم نداشته ممنون میشم راه حل مناسبی رو بهم بگید
- پسرم ۸سالشه از وقتی مدرسه باز شده ۵بار تا حالا سرماخورده.نمیدونم باید چیکارکنم که اینقدر تند تند سرمانخوره
- سلام من دخترم ۴ ماهو ۸ روزه اس وزنش ت پایان چهار ماهگی ۷ کیلو بود شیر خودمو میخوره ولی یک دیقه نمیکشه ک گریه میکنه و نمیخوره ک باید آروغ شو بگیرم اب دهنش هم همیشه میاد و زیاد بالا میاره یک ماهی میشه ک همش دستشو میخوره هرچی بیاد دستش میخوره و چند روزی هس ک ت خاب چن بار زود ب زود بیدار میشع شیر ی ذره میخوره میخابه هرچی شیرخشک هم میدم نمیخوره چیکار کنم بنظرتون؟اگ غذا شروع کنم خوبه؟برنامه غذایی میدین
- شربت آیتروماسین
اشتباها شربت آزیترومایسین دوبار در فاصله ۱۲ ساعت به کودک ۶ ماه ام دادم، آیا خطری داره
- چسبناک بودن مدفوع کودک پنج ساله
دخترم پنج سالشه چند روزه که مدفوع چسبناک داره لطفا بگید علتش چیه ایا خطرناکه
- سرفه نوزاد
سلام نوزاد سه ماهه دارم که هم دماغش کیپ وهم سرفه میکنه وضعیتم هم جوریه که نمی تونم ببرم پیش متخصص شما میشه راهنماییم کنین
- مصرف دگزامتازون
- کم اشتهایی
باسلام پسر من یک سال نیم داره کم اشتها هستش بغضی وقتها خوب بعضی وقتا نمیخوره شربت اشتها براش بگیرم یانه نمیخواد امروز هم ابریزش بینی گرفته وعطسه هم داره چه دارویی واسه سرماخورگیش خوب که بهش بدم ممنون آز شما
- تغذیه
سلام آقای دکتر آیا سویق های که تبلیغ میشن برای رشد کودک افزایش قد و وزن و هوش و.... آیا واقعا موثر هستن موادی با ترکیب طبیعی هستن و میتوان از آنها استفاده کرد و عوارض ندارن
- آلرژی
سلام دکتر دخترم قبلا به پروتئین گاوی حساسیت داشته شما گفتید تا یکسالگی رژیم لبنیات را رعایت کنیم الان دخترم یکسالشه چند روزه خودم به میزان کمی لبنیات مصرف میکنم دخترم مدفوعش خیلی سفت شده و یبوست گرفته چون قبلا هم اگه لبنیات میخوردم کودکم یبوست میشد حالا باید چکار کنم؟ یعنی باز هم باید لبنیات نخورم ؟
- اوتیسم و بیش فعالی
سلام و روز خوش آقای دکتر مهمترین علامت اوتیسم و بیش فعالی چیه؟علامتی یا رفتاری که وجود اوتیسم رو رد میکنه چیه؟یا رفتاری که با اون بشه گفت قطعا اوتیسم در کودک وجود دارد چیه؟آیا غربالگریه بهزیستی برای رد اوتیسم کافیه؟
- تغذیه مادر
سلام . آقای دکتر بچم 2 ماهش داره تموم میشه شیر خشک و شیر مادر میخوره میخوام بدونم بازم نباید گوشت گوساله بخورم؟چون گوشت گوسفند دوست ندارم
- علت گریه نوزاد۳ماهه ونخوابیدن آن
دفع گاز شدید گریه زیاد ویوبوست نوزاد دفع مدفوع هر۲ روز یه بار
- جوش های زیر پوستی
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم شدم دخترم ۴روز تب شدید میکرد الان ۳ روز تبش قطع شده ولی امروز متوجه جوش های ریز مانند جوش های نورادی روی صورتش و گردنش و شکمش شدم ممکنه از تب باشه

