Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام دختر چهار ماهه ای دارم دو روزه واکسن چهار ماهگیش رو زدم الان بالا تنش داغه و دمای بدنش 37.2سرفه هم میکنه پایین تنه اش یخ ولی بالا تنه اش خیلی داغه چکارش کنم شیاف 125بهش زدم استامینوفن نمیخوره استفراغش میکنه
- غذای کمکی
- سیفیکسیم ۱۰۰
سلام.دخترمن تقریبا دوماهشه.بخاطر خس خس سینه و خلط گلو وسرفه بردم متخصص اطفال.دکتر شربت پدی کاف و قطره بینی و یه آنتی بیوتیک نوشتن که داروخونه اون رو نداشت و گفت بجاش شربت سیفیکسیم۱۰۰ دارم که همون کار روانجام میده.با توجه به اینکه من نسخه رو ندارم تا شربت خود دکتر رو ببینم چی بوده.آیا سیفیکسیم به گفته اون خانوم موثر هست؟؟؟یا یبار دیگه ببرم دکتر
- سرماخودگی
سلام دخترم سه روزه صداش گرفته موقع شیرخوردن خرخر میکنه چکارکنم؟
- اسهال نوزاد هفت ماهه
پسر هفت ماهه یک هفته هست که مدفوع شل و آبکی بدون دل درد و یا کاهش اشتها یا حالت تهوع داره روزی دو یا سه بار مدفوع می کنه خیلی کم اما آبکی و شل ، جای نگرانی هست ؟
- داروهای نوزاد
سلام ک خسته نباشید آقتی دکتر شربت کولکید و قطره بینی و آدوکید یخچالیه یا میتونم لیرکن از یخچال بذارم؟
- گرفتگی صدا
با سلام ، دختر ده ماهه ای دارم که علائم سرماخوردگی ندارد ولی صدایش گرفته است ، و چن عدد زخم سفید یا برفک در دهان مشاهده شد ، میشود لطفا راهنمایی کنید
- نوزاد چهار ماه
آقای دکتر من خیلی میترسم دکتر گاهی هم سرفه میکنه
- سرفه نوزاد 20 روزه
سلام نوزاد بیست روزه ک دارای مسمومیت مواد مخدر بوده و بعد از مرخصی از بیمارستان بی قرار و سورفه میکنه علت سورفه چیست؟
- زردی نوزاد
سلام.فرزند من 1 هفتست در کانادا متولد شده اس .او روزانه 10 بار شیر مادر و به طور میانگین 6 الی 7 بار دستشویی بزرگ و همین مقدار ادرار کوچیک دارد .ولی زردی پوست در نولحی گونه و مقدلری بازو و بالای سینه مشاهده میشور .در اینجا با ازمایش خون عدد 327 بدست امده که بر روی گراف داده شده بر اساس سن بچه شدت ان اندازهگیری میشود .خواهشمندم راهنمایی کنید به چه شکل در مورد وی برخورد کنیم و پسر است و در 38 هفتگی بصورت طبیعی فارغ شده است .وزن نوراد هنگام تولد 3.190 کیلو و در حال حاظر 3.270 کیلو میباشد
- نوزاد
علت ملچوملوچ کردن نوزاد ۳ ماهه
- حمام کردن
سلام و خسته نباشید. آقای دکتر بچه 2ماهه رو میخوام حموم ببرم داخل گوشش میتونم وارلین بزنم که آب نفوذ نکنه؟
- سلام دختر من 30روزش هست شکمش کارنمیکنه
- رفلاکس پنهان
باسلام نوزادی 2ماهه دارم که رفلاکس پنهان داره دکتربردم اس امپرازول داده امارفلاکسش شدیدترشده والان به خاطرکرونانمیتونم دکترببرم چه دارویی پیشنهادمیکنید؟
- مدفوع نکردن نوزاد
بچه من۳۷ آذرشهر و الان۱۱ روز که مدفوع نکرده با شیر خودمم تغذیه میشه میشه راهنمایی کنید خیلی ناراحتم
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام دخترم ۱۶ روزشه رفلاکس داره . شیرم کمه دکتر دستور شیر خشک دادن . ببلاک ar میدم ولی یبوست گرفته چیکار کنم برای رفعش ؟
- تب واکسن
سلام دکتر دخترم واکسن دو ماهگی شو زده با تب سنج دیجیتالی دمای بدنشو چک میکنم به چند برسه خطرناک هست و باید دکتر برسونمش ؟ مطبتون باز شده؟
- بخورسردیاگرم
سلام وشب بخیر دخترم چهارماه وبیست وپنج روزشه سرماخورده سینه وبینیش گرفته طوریکه شیر خوردن براش سخته ونمیتونه بخوره دکترستیریزین وقطرعچه خوراکی استامینوفن وقطره بینی بتامتازون داده خیلی سرفه میکنه وخلط داره وسینش صدامیده میخواستم بپرسم بخورسرد خوبه یاگرم
- سلام پسر من تازه شش ماه رفته سرفه خلط دار داره میخواستم بدونم سفکسیم خوبه بهش بدم
- نوزاد
سلام. دخترم وقتی که زایمان کردم 2900کیلو وزنش بود امابعد از چند روز 400گرم کم شد و الان که یک ماهشه همچنان 2500کیلویه و رشدی نداشته پزشک هم گفته باید شیرخشک بهش بدین . اما خب شیر خشک برای زمانیه که مادر شیر کافی نداشته باشه در صورتی که من شیرم برای نوزاد کافیه. لطفا راهنمایی کنین

