Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر شبانه
سلام نوزاد ۸ماهه ای دارم که شب چند بار از خواب بیدار میشه و شیر میخوره قبل خواب هم غذای کمکی بهش میدم ولی فایده نداره چطور میشه شیر شبش رو قطع کنم اگه قطع نکنم مشکلی داره
- حساسیت نوزاد
نوزاد ۵۰روزه دارم که فقط شیر خودمو میخوره روی صورتش حساسیت زده چکار کنم زود خوب بشه وچه چیزهایی مصرف نکنم؟آیا گوشت گوساله وشیر رو میتونم استفاده کنم؟متخصص هم بردمش گفت حساسیته وفلفل ورب وسوسیس کالباس نخور که من نمیخورم فقط رب بود اونم کنار گذاشتم ولی۱۵روز گذشته و هنوز خوب نشده.وقتی خوابه معلوم نیستن فقط اگر لمسش کنی صورتش زبره ولی وقتی بیداره کاملن قرمز وبد هستن.
- کولیک ودل درد و نفخ
سلام خسته نباشید من بچه ام ۲۷ روزه هست از همون اول شیر خشک میخوره شیر خشک نان ۱ بهش دادم بعد تو خواب خیلی غلتک میخوره زور میده چنان که صورتش سرخ میشه بردم دکتر گفت نفخ داره قطره نوشت و شیر ببلاک دارم بهش میدم خیلی بی قراره تو خواب سه چهار روز از شکمش خارج نکرد
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشت ماهه با وزن هشت کیلو گرمی دارم دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰و بروفن و سالبوتامول رو میخاستم بدونم چقدره
- سلام پسر من ده ماهه است اسهال شدید داره به طوری که دریک ساعت ۴تا۵بار اسهال میشه چکارش کنم
- شربت سندروس
نوزاد۵ماه ونیم دختردارم .حدودایک ماه پیش اسهال واستفراغ شدو۲روزبستریش کردن الان خیلی ضعیف شده میتونم بهش شربت سندروس بدم وچقدر در روزبایدبهش بدم ممنون
- شیرخشک آپتامیل pdf
باسلام نوزاد۵ماه باوزن ۴۸۰۰دارم که ب خاطر کمی وزن دکارتوصیه کرده شیرخشک آپتامیل pdfدرکنارشیرخودم بدهم میخولستن بدانم مقدار مناسب این شیر دریک روز چقدرمیباشد
- سلا، چه شیری جایگزین شیر سیمیلاک کنم؟
- خلط گلو
سلام اقای دکتر دخترمن یک ماهشه و اینکه خلط گلو داره من با پوآر بینی و قطره سدیم کلر بینیش رو تمیز میکنم خلط میاد ولی گلوش رو نمیدونمچیکارکنم گاهی وقت ها نفس نمیتونه بکشه چیکارکنم
- اسهال نوزادان
سلام خسته نباشید تر خدا جوابمو بدید پسرم یکسال نیمه هس اسهال استفراغ داره بردیمش دکتر دو روز بستری شد یکم بهتر شد اوردیم خونه دوباره هر چی میخوره استفراغ میکنه اسهالشم کامل خوب نشده بیحاله خیلی نگرانم ترو قران جوابمو بدید چکار کنم
- تب مداوم نوزاد
یک نوزاد یک ساله دارم که هرکار می کنم تبش پایین نمیاد شربت استامینوفن وشربت سفیکسیم وهمچنین شیاف استامینوفن استفاده کردم تاثیری نداشته خیلی از تب کردن می ترسم لطفا مرا راهنمایی کنید
- حساسیت
سوال آقای دکتر، نوزاد چهل روزه من به سفیکسیم حساسیت نشون داده...نوشتید باید آزمایش شود...عذر میخام آزمایش چی؟ میشه توضیح بدین؟ تشکر
- نخوردن شیر مادر
سلام آقای دکتر دخترم 5روز دیگه چها ماهش تموم میشه از دو ماهگی اشتهاش به شیر مادر کم شده در طول روز ممکنه پنج شش ساعت شیر نخوره گشنشم هست ولی سینه رو نمگیره ولی شیرمو میریزم تو شیشه میخوره شبم واسه شیر بیدار نمیشه معدشم در روز چهار بار کار میکنه. وزن تولد 3الانش 5و نیم جستش ریزه قدشم این ماه رشد نکرده لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم.
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پسرم نزدیک ده روز هست که اسهال داره شیرخشک مصرف میکنه هروقت شیر میخوره مدفوع شل وآبی داره ،درصورتی که قبلا روزی دوبار مدفوع میکرد،دارو صد اسهال بهش دادم یه نوبت دلپبچه گرفت ووقتی مدفوع کرد دیگه ساکت شد چه دارویی بهش بدم آیا برای سیرخشکش هست؟
- غذا
بإسلام.واكسن ٦ماهگي دخترمو چن روزي ميشه زدم.براي غذاي كمكي ارد برنج و شيرخشك إي آر استفاده كردم ولي دخترم بشدت نفخ كرد و صورتش قرمزشد.هم الرژي داره هم رفلاكس.براي غذاي كمكي چي شروع كنم كه حساسيت نشون نده اقاي دكتر؟سرلاك چيزي هست كه از داروخانه بخرم و دخترم بخوره؟براي الرژي قرار بًود ببرمش بيمارستان ولي با اين بيماري انفولانزا ترجيح دادم دخترمو نبرم تا مريض نشه..
- کلیه
سلام آقای دکتر دختر ۵۰ روزه ای دارم از بدو تولد تمایل به شیر خوردن نداشت هر وقت سمت سینه می آید سرش را به عقب میبرد و گریه میکند و احساس میکنم رشد خوبی نداشته است با عرض معذرت دو تا سوال دارم یکی اینکه می توانم بهش شیر خشک بدهم و چه شیر خشکی به چه میزان؟ دومی اینکه ادرار زیادی دارد و احساس میکنم اداراش تند و بد بو است آیا این نشانه عفونت است چه باید بکنم خواهش راهنمایی بفرمایید
- بی اشتهایی نوزاد ۸ ماهه
سلام جناب دکتر کودک دارم سه روز تب داشت روز چهارم تبش خوب شد بعد جوشهای قرمز کمرنگ روی تمام بدنش درامد و از موقعی که تب داشت تا الان بی اشتها شده لطفا راهنماییم کنید ممنون
- تب
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم یک سالشه از دیروز صبح تب ۳۸.۳ تا ۳۸.۷ داره آستامینوفن هر ۶ ساعت ۵ سی سی میدم تقریبا ۹ کیلو هستش سرفه نداره اسهال نداره به نظرتون شربت رو ادامه بدم؟شما کی مطب تشریف میارید؟
- سلام بچه م چهار ماه و 20 روزه سرفه داره چی بهش بدم
سلام پسرم چهار ماهو نیمشه آبریزش بینی و سرفه خلط دار داره بهش چی بدم؟؟ دکتر فقط شربت سرماخوردگی تجویز کرده اما تاثیر نداره
- رفلاکس

