سلام پسرم ۱۶ماهشه ۴۰روز پیش سرما خورد بعد سینش به خزخز کردن افتاد البته پارسال هم اینجوری شد متخصص بردم چرک خشک کن و سالبوتامول داد خیلی هم سرفه میکرد با یه شربت سرفه خارجی خوب شد اما نه کاملا الانم که ۴۰روزه میگذره دوباره سرصبح خیلی سرفه میکنه در حدی که بالا میاره انگار که سینش خلط داره توروخدا راهنمایی کنید تو شهرمون دکتر خوب نیست اینقدر دکتر بردم خسته شدم توروخدا کمک کنید
پاسخ
سلام
بایستی معاینه گردد شاید احتیاج به ازیترومایسین اسپری سالبوتامول وبکلومتازون ویا داروی دیگری باشد
Please login or Register to submit your answer

