Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام دکتر وقتتون بخیر دخترم یکسالشه الان از موقعی که بدنیا اومد دکتر شیرخشک ببلاک کامفورت تجویز کرد براش بهش نساخت بعدش ببلاک ای ار گف بده بهش الان بنظرتون عوضش کنم؟ و چی بدم بهش اگه عوضش کردم ؟
- سرماخوردگی کودک
سلام خسته نباشید پسر دوساله ام ۱ هفته است سرماخورده ابریزش بینی و چشم داشت شربت سرماخوردگی بهش میدادم ابریزیش قطع شد اما شبا دمای بدنش بالا میره سفکسیم ۱۰۰ گرفتم شروع کردم هر دوازده ساعت ۳ و نیم سی سی دادم بهش وقتی دارو رو میخوره دوباره ابریزش بینی راه میوفته ممکنه بخاط مصرف سفکسیم باشه البته اینم بگم وقتی سفکسیم دادم دیگه شربت سرناخوردگی بهش ندادم ترسیدم دوتا شربت رو بهش بدم
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب دکتر آیا اینروزا مطب تشریف دارید
- درد
سلام اقای دکتر.وقت بخیر.خواهرم ۱۳سالشه.حدود۱سالونیم هست که به بلوغ رسیده.یه مدته همش میگه زیرشکمم انگار یه توپ حرکت میکنه و داخلش آب هست.درد شدیدی داره.طوریکه دیشب بیمارستان بستری شد تا دردش ساکت شه.دکتر زنان بردیم کیست تخمدان و.آپاندیسیت هم نداشت.سونوی شکم.لگن.رحم .مثانه.کلیه.و همه چیزرا امروز انجام دادیم همه چیز نرمال بود.ازمایشات کیست تخمدان هم داد که خداروشکر همه نرمال بود.فقط خیلی درد داره.بهمون گفتن باید دکتر اطفال تشخیص بده.علت این درد چی میتونه باشه؟خیلی نگرانیم.ممنون میشم راهنماییم کنید.
- سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳سال و۴ساله هست مشکلی نداره
سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳ساله و۴ساله هستن مشکلی نداره
- شربت آموکسی سیلین
به پسر ۵ ساله چند سی سی باید بدم گلو ش چرک داره
- اسهال واستفراغ
پسرم پانزده ماهشه دچار اسهال خیلی شدید شده استفراغ هم میکنه ولی کمتر الان شش روزه اصلا بند نمیاد خیلی اذیتش میکنه تب هم میکنه هرشش ساعت استامینوفن میخوره چکار کنم اسهالش خوب شه خیلی نگرانم چه دارویی استفاده کنم ممنونم
- سرفه و سیموسپان
سلام. پسرم ۵ سال و ۵ ماه داره و ۱۸ کیلو هست. از یکشنبه غروب تب کرده ۳۸ تب داره. بعضی وقتا میگفت سرم درد میکنه و سرفه هم میکنه. شیاف استامینوفن میذارم تبش تا ۴ ۵ ساعت میاد پایین بعد دوباره تب میکنه همون ۳۸ یا ۳۸ و یک. بردم ۱۷ شهریور دکتر فخیمی بودن به ایشون نشون دادم براش کلاریترومایسین، کوریزان، ایروکاست، سالبوتامول و استانینوفن نوشتن. یک بار دارو ها رو دیروز استفاده کردیم. ولی فعلا اصلا بهتر نشده. برای سرفه شربت سیموسپان میتونم بدم؟ کلاریترومایسین برای گلوش خوبه؟
- پوشک
سلام آقای دکتر ببخشید چرا صبح که پوشک بچمو عوض میکنم خیلی خیس نیست.
- دوز مصرف آ زیترومایسین
سلام وقتتون بخیر ی کودک ۲ساله با وزن ۱۲ونیم کیلو دارم دکتر واسش شربت آزیترومایسین تجویز کرد ولی داروخانه نحوه مصرف نگفت لطفا راهنمای کنید
- زمان پوشک گرفتن
سلام دکتر دختر من ۲۳ ماهشه .کی باید از پوشک بگیرمش بهترین زمان که جواب بگیرم کی هستش؟؟ ممنونم
- دل درد
سلام پسرم ۵ سالشه دیشب تو خواب شیر موز بهش دادم بعد از یک ساعت با دلدرد شدید از خواب بیدار شد و بالا اورد یکساعت اروم شد و خوابید دوباره با دلدرد بیدارشد دیسیکلومین هم یبار دادم با روغن زیتون شکمشو چرب کردم هی یه زره خوب میشه دوباره دلدرد داره
- گلو درد و تب کودک
ازبترومایسین ۲۰۰ بهکودک دوسال و چهار ماه باوزن ۱۱کیلو چند سی سی بدهم
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودک 7 ساله باوزن 42کیلوچقدر است
سلام پسرم سرماخورده وده روزه از سینه اش خلط میاد وگاهی سرفه هم داره براش شربت آزیترومایسین تجویز شده هر 6ساعت 5سی سی این مقدار زیاد نیست؟؟
- اس امپرازول
سلام آقای دکتر از ۱ماهگی به بچم اس امپرازول دادم بهخاطر رفلاکس پنهان، حالا که ۵ ماهشه دکتر قطع کرده چند روزیه استفراغ داره ممکنه از اون باشه؟خواب منقطع داره هر۱ساعت بیدار میشه شبا و فقط هم با شیر میخوابه.
- سرفه بیماری
سلام وقت بخیر انروز پسرم بردیا رو اوردم خدمتتون انفلانزا کرده بود سرفه هاش مونده شما ازیترومایسین ۲۰۰ هم دادین و دکسترومتورفان فارمنتین هم از قبل میخورد ولی به هیچ وجه سرفه هاش خوب نشده و یکسره سرفه میکنه سالباتومول هم زدم صبح شما فرمودین به ریه نزده و خلط پشت حلق داره ممکنه به ریه الان زده باشه که انقدر سرفه داره یا نه؟
- Tsh
باعرض سلام و وقت بخیر
اگر کودک شش ماه و نیمه تی اس اچ ۱۰/۳۳ داشته باشه نیاز به مصرف دارو داره؟ فرموده بودید تی ۴ هم اندازه گیری شود تی ۴ هم ۷/۱۶ بوده است (در ضمن غربالگری تیروئید روز پنجم تولد پاشنه پا تی اس اچ ۵ و تکرار در روز دهم ۳ و یک دهم داشته) - سلام
> بخیر ببخشید اقای دکتر من یک پس 18 ماه دارم از اول از دادن قطره و ویتامین کم کاری کردم بعضی مواقع دادم بعضی مواقع ندادم پسرم الان انگشت هایش اطراف ناخن پوست پوست میشود ناخن هایش زود میشکند و تازه چهار تا دندون دارد قد ۸۳ وزن ۱۱ کیلو دارد همه میگویند لاغر است خواب کافی ندارد جدیدا پرخاشگر شده است و اشتهای کمی دارد قطره اهن لیپوزوفر شباها قبل از خواب بهش میدم با نیم ساعت فاصله از شیر بعد از خوردن نهار مولتی ویتامین ویواکیدز میدهم ولی فکر میکنم ویتامین آ د هم کم دارد ایا ویتامین آ د را با مولتی ویتامین ویواکیدز یک روز درمیان بدهم اشکال دارد ؟ اگر میشود راهنمایی بفرمایید
- سرف کردن
سلام آقای دکتر پسرم خیلی سرفه میکنه خشک هست نمیتونه بخوابه و غذا بخوره انقدر سرفه میکنه میشه امپول بتامتازون براش بزنیم ممنون میشم جواب بدین
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک 3هفتست سرماخورده.روز اول تب کرد بعد بردم دکتر سفیکسیم داد و برای آبریزشش سیتریزین دادن ک آبریزشش خوب نشد بعد الان 3روزه خودم رفتم براش سرماخوردگی کوریزان گرفتم آبریزشش بهترشده ولی قطع نشده.ادامه بدم این شربتو؟؟واینکه سرفه خلط دارم داره ک براش برم هگزین تجویز کردن هر 8ساعت میدم.آیا این داروها رو ادامه بدم؟؟

