Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ۵ سالشه از صبح تب داره دکترم بردم گفت هیچ عفونتی نداره احتمالا سرما خورده پس چرا تبش قطع ننیشه شربت دادم شیاف گذاشتم
- کم وزن
سلام ببخشید نوزاد من کمزنه دوماه نیمه شه به چشم خودمون کوچیک مونده چند جور شیر خشک دادم نان اپتامیل و...بهش نیافتاد بالا اورد بدنش پاشید چ مارکی بدم و ایا باید ببرم پزشک تغیه تجویز کنه چ مارکی بخرم
- گوشت اضافه در مقعد
سلام دخترم ٢سالش از يك سالگي متوجه گوشت اضاف روي مقعدش شدم قسمت خارجي البته به دوتا متخصص مراجعه كردم گفتن مشكلي نداره خودش ميره الان بزرگتر شده چكار بايد مرد
- کیدیزول
سلام اقای دکتر نوزاد یک ماهو نیم دارم که رفلاکس خفیف داره پنهانه، براش کیدیزول امپرازول تحویز کرده بودید میخواستم بدونم میشه قطع کرد این دارو رو؟ نگران عوارض این دارو ام اگه عوارض قطع کردنش کمتر از مصرفشه میشه قطش کرد؟ یکی دو هفته اس که میدم بهش
- معده و گوارش
س.دخترم ی هفتس دلدردداره و هیچی نمیخوره.روزاول اسهال استفراغ شد روز دوم فقط استفراغ داش.روزسوم بهتر شدولی هرزگاهی میگف دلم دردمیکنه تواین روزا هم هیچی نمیخوردروزای بعد ی قاشق غذایی ک بهش میدادم میگف دلم درد میکنه و بالامیاورد.دکتر بردم دی سیکلومین داد اما دوبار دادم و بالا آورد.طی روز چن بار میگه دلم دردمیکنه و هیچی نمیخوره.توروخدابگین چیکارکنم بچم آب شده
- سرماخوردگی
سلام کودک یکساله دارم سرماخورده آبریزش بینی وسرفه های شدید داره چه دارویی بدم
- سلام پسرم فاویسم داره شربت گایافنزین ضرر نداره براش ؟؟
- زينك
باسلام پسرم ١١ماهشه داروي امپرازول مصرف ميكنه ميتونم بهش زينك بدم
- سوال۹
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگ نوزاد ده ماههه ای هشت ساعت ادرار نکنه غیرعادی هسش؟
- باد معده
باسلام و خسته نبلشید:جناب اقای دکتر:دخترم وقتی تو روز باد معده میکنه،خیلی بو بد میده،یجا میرم بشدت خجالت میکشم بنظرتون چکار کن؟
- باسلام خدمت شما دکتر عزیز
من یه کودک ۳ماه دارم که الان وزنش ۴کیلو نیم هست به خاطر وزن کم متخصص بردمش وایشون شیر خشک ای ار و امپرازول و بایو لاکت نوشتن که هم تاثیری برای رفلاکس و وزنش داشته باشه بعد از مصرف یکی دو بار اسهال شدید گرفت و داروها و قطع کردیم وپیش فوق تخصص گوارش رفتیم اونم چندتا دارو رفلاکس نوشت ودخترم هنوز که هنوز اسهال داره حالا به نظر شما من باید چکار کنم میشه راهنمایی کنی
- صدای سشوار
سلام آقای دکتر من برا بچم که کولیک داره از فاصله حدود ۱/۵ متری صدا سشوار روشن میکردم آیا باعث آسیب به شنوایی میشه؟ یا مثلا یهجا که مثل مهمونی همه با صدا بلند حرف میزنند باعث آسیب به شنوایی میشه؟
- خانم دکتر
با سلام ببخشید شما نمیدونین چرا خانم دکتر شرف الدین جواب نمیده
- حالت تهوع
حالت تهوع بعد از واکسن 18 ماهگی
- دفع مخاطی
سلام آقای دکتر خیلی خیلی ببخشید چرا با اینکه رژیم دارم خیلی سفت و سخت باز دفع بچه ۶ماه م مخاطیه؟
- کودک شش ماهه
سلام به کودک شش ماهه چه مقدار آموکسی سیلین 125 بدم خلط داره و آبریزش سبز و اسهال
- سرماخوردگی
سلام نوزادم دوماهشه سرما خورده میتونم بهش ستادین دی(استامنیفن.دیفن هیدرامین.)بدم یا چقد بدم
- امپرازول
سلامدارویاسامپرازولراتاچهمدتبایدبهنوزاددا
- سرماخوردگی
دخترم ۱۰ ماهشه آبریزش بینی و سرفه خفیف داره چه دارويي پیشنهاد میکنید ممنونم
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر. پسرم وارد ده ماهگی شده . تحت نظر شما میباشد. قطره ی آدزوفر میخورد. دندانش کمی بیرون زده. آقای دکتر آهن موجود در این قطره آیا باعث سیاهی دندان می شود؟

