Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسرمن ۴سالشه و۱۶کیلو وزن داره دکتر واسشون سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت تجویز کردن اما مقدار دارو متوجه نشدم چند سی سی بهشون بدم ممنون
- سلام بچه من سه ماه شربت کواموکسی کلاو ضرر نداره چند سی سی بدم
- سرفه خلط
سلام پسر یکسال و نیمه دارم چندروزه سرماخورده دکار بردم و دارو دادن الان تب نداره فقط سرفه خلط دار شروع شده چه دارویی بدم خوب بشه؟
- سلام اغای دکتر دخترم العان از روری زمین پودر فلفل قرمز ریخته بود خورد مشگلی پیش نمیاد یک سالشع
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید خلط پشت گلو که نمیذاره بچم شبا بخوابه الان۵ ماهه از آلرژیه یا رفلاکس؟ امیدوار باشم کی خوب میشه؟ الان ۵ ماهه نخوابیدم البته اون اواسط خوب بود،بعد از سرماخوردگی ماه سوم دیگه اینجوری شد
- نوشتنآزمایش
سلام ببخشید پیرو سوال قبلیم آیا میشه ویزیت رو پرداخت کنم کدملی بگم شما زحمت نوشتن آزمایشش رو بکشید برم انجام بدم ؟ چون پنجشنبه مطبها باز نیستن و نمیخوام کلینیک ببرم .
- شیر خشک
بچه ام سه ماهه هست شیر خودمو میخوره ولی هفته ای یک یا دوبار شکمش کار مکنه اونم شل و خلط دار هست اگه بهش شیر خشک بدم بهتر میشه یا نه چه مارک شیر خشکی بدم
- یبوستکودک
سلام پسر یک ساله دارم که ازوقتی غذا میخوره دچار یبوست شده دکتر بردم دارو ندادن گفتن آب وگوجه وانجیر بده ولی خوب نشد هر سه روز دست وشویی میکرد اونم با جیغ، دوباره دکتر بردم قطره پدی لاکت دادن بازم الان دوماهه مصرف میکنه هرروز جیغ میزنه گاهی اوقاتم خون در مدفوعش
- یبوست
با سلام و تشکر کودک یک سال و نیمه ای دارم که چند روزه به صورت گلوله گلوله مدفوع میکنه. دفعاته دفعش دو یا سه بار در روزه ولی همیشه به صورت گلوله ای. چه مشکلی داره؟
- سلام پسر من٢سال و هشت ماهه هستش وبشدة سرفه ميكنه خلط دار هم هستش از چه داروي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
سلام پسر من دو روزيه به شدت سرفه ميكنه خودش هم يرفس خلطيه و٢سال وعشت ماه سن داره ١٣كيلو هستش الان از چه شربتي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
- مقدار مصرف ایبوبروفن
سلام پسرم تب داره و شش سالشه و وزنش بیست ویک کیلو هست تا فردا که ببرمش دکتر میخواستم ببینم میزان مصرف شربت ایبوبروفن چند سی سی هست که بهش بدم
- واکسن
دخترم ۷ فروردین واکسن یکسالگی داره باتوجه به شیوع کرونا بزنم یانه؟
- التهاب لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهشه که زود ب زود سرما میخوره تقریبا یک ماه پیش دچار تب شدید و سرفه و سرماخوردگی شد بردم دکتر بهش دارو داد بهتر شد ولی شبا نمیتوانست راحت بخوابه خروپف میکرد وخرخر بعد از خواب میپرید و ی شب دوباره تب کرد و دهن و زبانش لکه های سفید و گلوش و لوزه هاش قرمز شد دوباره بردم دکتر عمومی بود چون متخصص اطفال نیس گفت لوزه هاش دچار التهاب شدن و شربت آموکسی سلین ۱۲۵ و شربت گیاهی پدی کاف و قطره بینی وامپول برای کاهش التهاب لوزه هاش داد که بهتر شد چندشب راحت میخوابید و لی الان دوباره آبریزش بینی که بعضی وقتازرد رنگ میشه و ی کم سرفه و دوباره خرخر میکنه بینیش انگار گرفته نمیتونه راحت بخوابه میشه راهنمایی کنید چکار کنیم یا اینکه داروی مناسب چی بدم یا شربتی مناسب برای التهاب گلوش که دوباره همونجوری نشه با تشکر از شما دکتر عزیز
- غده
باسلام پسرم ۳سالشه هفته پیش سرما خورد الان پشت گوش چپش به اندازه عدسی دست میزنم هست به نظر شما غده لنفاویه یا خطرناکه؟
- قرمزی گردن
سلام وقت شما بخیر پسر من یک و نیم سالش گردنش رو میخارونه و قرمز ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی بزنم
- سلام دخترم ۲سال ۷ماه تب داشت شربت استامینوفن دادم پرید به گلوش نفسش بالا نمیومد چندبارزدم به پشتش بعد بالا اورد ولی اولش خوب نمیتونست صحبت کنه الان بهترشد ولی ازکجا بفهمم داخل ریه اش نرفته
- فاویسم
با سلام ایا وازلین برای کودک فاویسم مجازه؟
- شیرخشک
ببخشید آقای دکتر یعنی از یکسالگی به بعد اگه بخام کلا بجای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم براش سنگین نیست؟بچه من کلا شیرخشکیه و در روز ۶ الی ۷ بار شیر میخوره.چه شیر پاستوریزه ای پیشنهاد میکنین؟پرچرب یا کم چرب
- کاهش قد گرفتن و وزن گرفتن
سلام
پسرم یازده سالشه. قد و وزن کمتری نسبت به همسن سال هاش داره. چکار کنیم؟ - سرماخردگی
باسلام خدمت شما اقای دکتر پسرم۱۶ماهشه بعدسه روز تب ابریزش ویکم صرفه شروع شده بهش سیتیرزین وپلارژین میدم اقای دکتر وقتی گریه میکنه صداش یکم خروسکی شده فعلا که یه روزه اینحوریه فقطم موقع گریه و وقتی خوابه صداش اینجوریه ممنون میشم بگید چیکار کنم و چی بهش یدم تا بدتر نشه خیلی ازتون ممنونم

