Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اهن
سلام ،از زمانی ک پسره 7 ماهه ام قطره اهن شروع کرده اسهال گرفته،3 روزی هست ک بهش اهن. نمیدم ،ایا باید کلا قطع کنم یا نوعش عوض کنم ؟؟ مرسی
- متخصص اطفال
باسلام خسته نباشید پسر من ۵۴ روزس و وزنش در ۴۰ روزگی ۴۶۰۰ و قد ۵۷ بوده، پسرم موقع شیر خوردن یا در خواب بیشتر وقت ها زور میزنه ب حدی ک قرمز میشه صورتش و با زور زدن نافش بیرون میزنه نمیدونم چیکار کنم نافش کلا اومده بیرون ایا خطرناکه؟ و اینکه زیر الت تناسلیش بعد از اینکه ختنه شد و حلقش افتاد ب اندازه یک عدس زیر پوستش اب جمع شده ممکنه مشکلی داشته باشه زیر کلاهک التش هست، پسرم شیر خشک میخوره و هم شیر خودم ممنون از لطفتون
- تعریق کف پای نوزاد
سلام من پسرم ۵ ماهشه کف پاهاش عرق میکنی گاهی هم کف دستاش علتش چیه
- غذا دادن برای نوزاد ۴ ماهگی خوب یا خوب نیست
- مدفوع نوزاد چهارماهه
اقای دکتر پسرم سه روز یک بار مدفوع میکنه رنگش زرد و شل شیر مادر میخوره
- وزن کم کردن نوزاد
سلام اقای دکتر. بچه ی من سی و دو روزه هست. در عرض سه چهار روز خیلی لاغر شده کلا صورتش آب شده. بچه رو که بغل میکنی کاملا احساس میکنی سبکشده . تو این سه چهار روز نه تب کرده نه روند تغذیه ش عوض شده نه روند بیرون رویش تغییر کرده. هیچ چیزی تغییر نکرده. فقط دلدرد داره که اونم از دو هفتگیش شروع شده و مورد جدیدی نیست. اقای دکتر این تغییر وزن موردی داره ؟ نگران کننده هست؟ چیکار باید بکنم؟
- مدفوع سبز
سلام دکتر عزیز شبتون بخیر ببخشید دخترم هفت ماه و نیم هست و مدفوعش سبز سبز رو به تیرگی شده و حس میکنم دل پیچه داره و بعضی مواقع زور میزنه و نا آروم هست خوابش هم بسیار سبک و کوتاه شده. امکان. اره حساسیت داشته باشه؟ جدیدا سرلاک گندم میدیم بهش و حس میکنم از این باشه
- سلام خانم دکتر نوزاد دوماه ونیم شربت زیتروماکس دکتر بهش داده
سلام خانم دکتر نوزاد دوماه ونیمه که باقلای هست دکتر بهش زیترو ماکس بهش داده بخاطر باقلای بودن مصرفش اشکال نداره ?سرما خورده سرفه شدید داره
- دارو
سلام دکتر پسرم ۱۱ ماه و ۲ روزشه و من همیشه با کهنه و شرت دو گره ای کردم امشب وقتی کهنشو عوض کردم تو مقعدش چیزای ریز سفید بود یعنی انگل داره ؟ قرص مبندازول ۱۰۰ هممون بخوزیم اشکال نداره درزم شرایط دکتر رفتنم ندارم ممنون
- رفلکس نوزاد
سلام آقای دکترپسرم هفت ماهه من رفلکس داره.دستاشوزیادمیمکه وگاهاآب ازدهانش میاد.برای ترک این حالت چکارکنم؟متشکرم.دارویی برادرمان رفلکس پیشنهادبفرمایید
- گریه نوزاد
سلام خدا قوت روزتون بخیر دخترم دو ماهشه شب تا صبح و در طول روز خیلی زیاد گریه میکنه همش جیغ میزنه مشخصه دلدرد و کولیک داره با اینکه قطره اینفاکول میدم بهش و خیلی عارق میزنه ولی بازم آروم نمیشه
- جوش سینه
سلام یه جوش سفید روی سینه دخترمه فقط یکی از سینه ها چکار باید بکنم
- زردی نوزاد طولانی شده
سلام.اقای دکتر آزمایش دادیم چکاب کلی گرفتیم آنزیم کبدی بالا بوده چکارکنیم نوزادم 46روزشه ممنون میشم
- در مورد نگه داری قطره
سلام آقای دکتر آیا قطره آد وقطره استامینوفن باید تو یخچال نگه داریم بعد از استفاده یا تو دمای اتاق
- آروغ گرفتن نوزاد
سلام و خستهونباشید آقای دکتر نوزادم بعضی وقتها آروغش رو هرکاری میکنیم نمیزنه اشکالی نداره؟
- سلام نوزاد ما در روز اول غربالگیری تی اس چی ۵بود بازم از پاشنه پا تکرار شد اینبار ۸ بود تا مجددا آزمایش خون دادیم ۹بود دکتر اطفال گفت دو هفته دیگه تکرار بشه دوباره شد ۱۰ حالا دکتر روزی یه قرص۵۰تجویز کرده وt4و t3نرمال بوده نوزدام بیست روز متولد شده ایا درمان مناسبی هست؟؟؟،
با سلام نوزاد ما بعد از تولد آزمایش غربالگری tsh5بود گفتن تکرار بشه بازم ۸شد گفتن آزمایش خون بدید ۱۰روزگی جوابش ۹شد دکتر اطفال گفتن بعد دوهفته تکرار بشه انجام دادیم شد ۱۰ حالا دکتر گفت باید قرص ۵۰هر روز براش تجویز بشه نوزادم ۲۲دو روز متولد شد آیا این درمان مناسبی هست؟؟
- ناف نوزاد
سلام دخترم ۴ماه و ۷ روز داره نافش زود افتاد چیزی براش نگذاشتم ولی همیشه از نافش آب درمیاومد وقتی گریه میکرد میاومد بیرون نافش الان مدتیه التهاب داره خشک شد چند روز پیش الان دوباره التهاب داره و دونه های ریز دورش زده چکار کنم لطفا پاسخ بدین
- رفلاکس
سلام بچم ۳ماهشه بهش شیرخشک میدم بعد از نیم ساعت بریده بریده بالا میاره مشکل از شیرخشکه یا اضافه معدش هست ؟
- شیربالاآوردن
سلام و خسته نباشید آقای دگتر نوزادم در طول روز اگه چندبار شیر یا پنیرک بالا بیاره طبیعیه و نیاز نیست بیایم خدمتتون؟ چون بچه من 21 روزشه و قبلش شیر بالا نمیاورد الا دوسه روزه در طول روز دوسه بتر شیر یا پنیرک میاره
- یبوست و نفخ نوزادان
دختر ۳۵ روزه ای دارم ک دائم در حال پیخ خوردن ب خودش هست،بی قراره و هیچ چیز جز مکیدن سینه آرومش نمیکنه،شیر خودم کمه و مجبورم شیرخشک بدم ک با شیر خشک ببلاک ای ار یبوست گرفته و سه روزه دسشویی نداشته،زور میزنه برای دفع و جیغ میکشه اما دفع نمیکنه،چیزهای جورواجور جور دادمش ک دفع کنه اما نکرده،چ کنم؟چجوری دسشویی میکنه ک اینکارو بکنم.راستی نمیدونم برگشت شیر چقد باید باشه ک رفلاکس حساب بشه،آخه دخترم حس میکنم تو حلقش دائم شیرهست،و سینه اش گاهی خس خس میکنه از این شیر ک بالا میاد،آیا باید داروی ضدرفلاکس بخوره؟

