Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد
دختر من8 ماهشه وزنش 6 کیلو نیم هستش اصلا وزن نمیگیره چیکار کنم؟ممنونم از شما
- دفع مدفوع نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم در هر بار تعویض پوشک شکمش زرد رنگ کار کرده ،دکتر بردم پدی لاکت داده پنج روز دارم مصرف میکنم جواب نگرفتم و مثل سابق هست ،لطفا راهنمایی کنید
- استفراق
آقای دکتر اگه داشته باشه ریفلکس با دارو میشه درمان کرد واگه درمان نشه چی میشه
- یبوست نوزاد
سلام پسرم تقریبا سه ماهشه هر روز دو سه دفعه مدفوع میکرد ولی الان چند روز مدفوع نکرده و خیلی زور میزنه
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر برای پسر شش ماهم برای رفلاکسش میتونم عرق نعناء بهش بدم نحوه مصرفشم توضیح بدید ممنون
- عفونت چشم نوزاد
سلام پسرم دوماهشه ازوقتی بدنیا اومده هردوچشمش عفونت داره واب میاد دکتر قطره باکتی مایدهر۶ساعت وپماد شب قبل ازخواب داده گفتن شایدمجرای اشکش بسته باشه روزی چندبارهم بااب گرم چشاشومیشورم ولی دوباره تا دارو روقطع میکنم همونجوری میشه.چیکاربایدبکنم مجرای اشکش بازبشه تاچندماهگی اینجوری میمونه مرسی
- لخته های سفید حاوی خون؟
سلام آقای دکتر
دختری دارم با سن پنج ماه و نوزده روز و وزن هفت کیلو و نهصد گرم. تو دو ماهگی عمل انواژیناسیون انجام داد
تقریبا یک ماه و نیم بعد از عملش لکهها ی قرمز تو مدفوعش دیدم
چند روز بود و قطع شد تا یکی دو هفته. بعد دوباره همون لکهها رو دیدم به علاوه لخته های سفید حاوی خون
آزمایش خون مخفیش مثبت بود(1+). دکتر گفت احتمالا حساسیت به پروتیین شیر هست و برای من پرهیز غذایی توصیه کرد.
الان شش روز گذشته و لخته ها نموندن و فقط نقاط ریز قرمز پررنگ باقی موندن.
نظر شما چیه آقای دکتر؟ ببخشید وقتتون رو گرفتم. - یبوست شدید
کودک هفت ماه ام یبوست شدید داره این مشکل دوماه است که شروع شده لطفا کمکم کنین
- فاویسم
سلام پسرم ۲۰ روزشه گفتن فاویسم داره خیلی نگرانم میشه راجب این بیماری برام توضیح بدید هیچ اطلاعاتی ندارم ..آیا تا آخر عمر این بیماری همراه پسرمه ممنونم آقای دکتر
- نوشابه در چشم
سلام نوشابه رفته تو چشم پسرم به نظر شما دکتر لازمه؟
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر من شش ماه س آزمایش یک ماه پیشش سطح ویتامین دی ش رو ۲۳.۹ نشون میده دکتر براش قطره kidfort 12000 تجویز کرده یک روز در میون بیست و پنج قطره این میزان مشکلی نداره واسه پسرم؟ چون قطره مولتی ویتامین و آهن هم که بهداشت داده باید بخوره .ممنون از شما
- اسهال نوزاد ۸ ماهه
با سلام دختر ۸ ماهه ام سرفه خلطدار داره.و از امروز اسهال شروع کرده.لطفا بگویید از علایم سرماخوردگی هس
- رورویک
سلام وخسته نباشیدببخشیدمن ازچندماهگی میتونم دخترموبزارم رورویک وقتی ازدستاش میگیرم زورمیزنه بشینه چهارماهشه میتونم بزارمش رورویک علاقه شدیدی به نشستنوراه رفتن داره چون نمیتونه گریه میکنه ولی تورورویک ساکت میمونه
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید اقای دکتر پسر من پنچ ماهشه هم از شیر مادر تغذیه میکرد هم از شیر خشک اما چند روزه فقط تو خواب شیر میخوره اینم یک یا دو درجه دکتر عمومی هم دهن و گوششو چک کرده گفت سالمه
- زدن تو سر
نوزاد یازده ماهه میزنه تو سرش وقتی عصبی میشه چکار کنم ؟ممکنه از این باشه اعصابش خراب باشه یا ژنتیکی باشه؟چون باباشم وقتی عصبی میشه یا دعواش میشه باهام میزنه تو سرش
- بی خوابی
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزاد 6ماهه دارم واسه خواب هرور آنقدر گریه میکنه تا بخوابه خسته شدم از بس گریه میکنه یک ماهه اینجوریه چه داروهای پیشنهاد میدین بهش بدم
- فاویسم
نوزاد سه ماهه فاویسم دارد نزدیک خونه ما مزرعه باقالی هستش مشکلی براش پیش نمیاد درو پنجره رو میبندم
- اسهال
سلام خسته نباشید پسرم هفت ماهشه اسهال و تب داره دکتر برا اسهال پودر کیدی لاکت داده آیا خوبه بهش بدم
- طریقه مصرفه شربت پدیزان برای نوزاد ۶ ماهه
طریقه مصرف شربت پدیزان برای نوزاد ۶ماهه
- خس خس یینه نوزاد
سلام اقای دکتر ببخشید پسرم هشت ماهشه سینش خس خس میکنه صداش گرفته از چه دارویی استفاده کنم میشه لطفا راهنمابیم کنید ممنونم

