Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک دختر ۳ ماهه
سلام و خسته نباشید
دخترم ۳ ماه هست میخواستم ببینم چ شیر خشکی بش میتونم بدم البته ببلاک کانفورت نمخوره
ممنون
- سلام پسرم چهار ماهه سه روز شکمش کار نمیکنه غذا هم فقط شیر مادر
- شیردون شدن کودک
ممنون میشم جواب بدید آقای دکتر وقتی بچه دچار اسهال و استفراغ بشه میگن شیردون شده چطوری شیردون بچه بگیرن ممنون هستم جواب
- س اقای دکتر می ی پسر پنج ساله دارم خیلی شلوغه همش لج میکنه ی ثانیه استراحت نداره شباهم ب زورمیخوابونم همش درحال بازی کردنه همه رو دیونه کرده باشلوغ کارایاش بنظرتون ب مرور زمان خوب میشه
- گیابند فرخه
سلام نوزاد سه ماهه دارم به لبنیات حساسیت داره رفلاکس داره میتونم شیرخشک آبتامیل بدم
- عفونت گوارشی
سلام دخترم سه ماه و ۲۴روزشه و رفلاکس داره و امپرازول مصرف میکنه چند وقته مدفوعش ژله ای شده آزمایش ادرارو مدفوع دادیم آزمایش ادرار خوب بوده اما مدفوعpus cell :3_4 هست و دخترم موقع خواب خیلی ناارومه و در روز یکی دوبار شیر غلیظ بالا میاره و اشتهاش کمه میخواستم بپرسم آیا نیازی هست دارویی مصرف کنه و اینکه بالا آوردن غلیظ به خاطر چی میتونه باشه؟ایا باید غذای کمکی را از ۵ماهگی شروع کنم؟
- گوشه چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم سه ماهشه دکترش شماهستين.گوشه چشمش کمی خون افتاده ايامشکلي دارد.ممنون ميشم
- سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
برای درمان سرما خوردگی نوزاد از چی استفاده کنم؟ شیر مادر بخور آب و اسپری بینی کافیه یا از دارو استفاده کنم؟
- غلتیدن نوزاد
سلام و وقت بخیر دختر من ۶/۵ ماه هست گردن گرفته ولی هنوز غلت نمیزنه و وقتی روی شکم میذارم سینه خیز نمیره و اصلا رو به جلو حرکت نمیکنه یکم نگران هستیم میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام شیرخشک پسرم که۵ماهشه مشکلی داره ازچند نوع بهش بدم اخه اپتامیل چندروزمیخوره باز ببلاک دادم باز دوباره نان خریدم ایا مشکلی داره ازهمش بهش بدم؟؟
- عفونت چشم
سلام اقای دکتر پسرم ۲۵ روزشه وقتی ۲۰ روزش بود عفونت چشم داشت ترشح زرد از چشمش میومد بردم پیش دکتر پمادجنتکس داد با قطره . الان چشمش خوب شده فقط یکم گوشه چشمش ترشح زرد میشه . تا تمام شدن پماد و قطره ازشون استفاده کنم یا دیگه نزنم ؟؟
- سرماخوردگی وسرفه
سلام دخترم ۹سالش هست سرفه داره الان دکتر کپسول ژلوکاف را براش تجویز کرد تو بروشور نوشته زیر دروازه سال نباید خورد الان من به دخترم ندم
- بیماری نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزاد هشت ونیم ماهه دارم سرما خورده دکتر بردم بهش شربت سرفه آیورامی هر 8ساعت 2سی سی داد وشربت سرما خوردگی هر 6 ساعت 2 سی سی ایا این داروها رو به آن بدهم مشکلی ندارد
- دستور مصرف بروفن
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم تب داره بردم دکتر دستور مصرف بروفن نگفته میشه لطف کنید بفرمایید برای کودکم که بیست کیلو و نیم وزن داره به چه مقدار بروفن استفاده کنم .
- جوش خای ریز قرمز
سلام من پسرم ۷ ماه چند روزه تب داشت بردیمش دکتر تبش قطع شد ولی بعد ار یک روز جوش های قرمز خیلی ریز در شکمش و کمرش او صورتش پیدا شده همش بیقراری میکنه گریه های شدید داره آیا بخاطر جوش های که تو بدنش هست ؟
- راه رفتن
سلام و خسته نباشید ، بچه تا چه سنی وقت داره که راه بره ، ممنون
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
سلام ، وقت بخیر دخترم ۱۰ ساله هست دکتر برای عفونت گلو سفکسیم ۲۰۰ دادن الان که خورده خارش گرفته چه قرصی میشه جایگزین کرد ؟
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر دختری دارم که دیروز بردم واکسن شش ماهگی اش را زدم و همچنین از دیروز تا حالا دو مرتبه به خاطره بی احتیاطی خورده زمین و به سرش ضربه خورده از صبحی احساس میکنم چشمهایش کمی ورم دارد و چرک کرده خواهشا بهم بگید بخاطر واکسن است یا ضربه یا چیز دیگر ممنون
- سلام بچه ام دو روزه بی حال و علائم سرما خوردگی داره و شب ها تب میکنه وزن ۱۱کیلو و سن ۲ سال و ۶ماه هست دستور بفرماید چطوری لوپراکس ۱۰۰ استفاده کنم ؟
بین لوپرا اکسن ۱۰۰ و سفالکسین ۱۲۵و آموکسی سیلین ۲۵۰ کدوم برا بچه ۲ و نیم ساله با وزن ۱۱ کیلو تجویز میکنی که علائم سرماخوردگی و شب ها تب میکند را دارد ممنونم
- شیاف
سلام آقای دکتر واسه بچه دو ساله که تبش پایین نمیاد چه شیافی و شیاف چند استفاده کنم؟۱۳،۵ کیلو هست

