Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر امروز پسرم واکسن ۱۸ ماهگی زده تب داره. شربت به زور می خوره می تونم شیاف ۱۲۵ استفاده کنم برا شب . وزن بچه ۱۶ کیلو . چند عدد شیاف استفاده کنم ؟ داروخونه می گه یکی ونصف بزن چند ساعت یه بار ؟
- درمان سرفه نوزاد ۵ماهه
باسلام نوزادمون بردیم دکتر ازیر توماسین واسپری برای تنفس داده ولی اصلا بهتر نشده مدام سرفه میکنه ولی تب نداره
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر فرمودید شربت ایمونس به کودک بدهید برا تقویت سیستم ایمنی بدنش ۶سالشه وزنش ۱۸ کیلو چه مقدار بدم تشکر
- مدفوع کودک
سلام.پسرم دوماه و ۱۲ روزشه.حدود یه ماهه مدفوع نمیکنه.یعنی اول سه روز نکرد روز چهارم مدفوع کرد.بعد یه روز نکرد.روز بعدش که دقیقا ۶۰ روزه بود کرد.بعد اون کلا نکرده خودش.چهار روز نکرد روز پنجم شیاف گذاشتم باز دفع کرد.بعد دوباره چهار روز نداشت تا دو روز پیش که بازم شیاف گذاشتم.این دو روزم دسشویی نکرده.دکتر بردم کاری نکرد گفت طبیعیه فقط شیاف داد.میترسم عادت کنه.روغن زیتون اینام میدم.ولی فایده نداره.شیرمم کمه.بیشتر شیرخشک میخوره
شیرشم عوض کردم فایده نداشت.چیکار کنم؟؟خیلی نگرانم - دارو
سلام پسرم دارو رو بالا میاره میشه با اب نبات داد؟؟؟
- افتادن نوزاد ۴ ماهه
سلام آقای دکتر پسرم ۴ماهشه دکترش شما هستین امروز صبح از کالسکه با صورت و پیشانی و بینی افتاد رو فرش صدای محکمی خورد جلوی بینیش یکم خون هست چیکار کنم؟تا الان بالا نیاورده امروز هم پنجنشبه هست نمیتونم بیارمش پیشتون امکان داره بینیش شکسته باشه یا مغزش آسیب دیده باشه؟
- وزن نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۷ ماهش تموم شده و وارد ۸ ماهگی شده و وزنش کم هست میخواستم بپرسم میتونم بهش پودر کاستر بدم ؟
- نوک انگشت اشاره
سلام خسته نباشید دختر من ۱۲ سالشه از دیروز تا الان میگه نوک انگشت اشاره دست چپش وقتی به یه جایی میخوره یه حالت سوزنی میشه ممنون میشم راهنمایی کنین
- آموزش شیردهی سالم
سلام خسته نباشید بجه من هر چی شیر میخوره بالا میاره اروغش هم میگیرم حتی راه هم میبرم تند تند میخوره هی بالا میاره باید چیکار کنم
- آزمایش فاویسم
سلام من نوزادم الان دو ماهشه در غربالگری اول که در مرکز بهداشت انجام شد فاویسم نداشت چون زردی یه کم طول کشید دکتر براش آزمایش فاویسم نوشت وگفت فاویسم داره الان بعد یک ماه آزمایش فاویسم تکرار کردم میشه جواب بدید ببینم بچم فاویسم داره یا خیر G6pdزده بالا 120 بعد تجزیه کلی آزمایش زده بالای 120 به نظرتون فاویسم داره
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام خسته نباشید جایگزین شیر خشک نان اچ دو چی خوبه برای پسرم آخه هیچ کدوم داروخونه ها ندارن .کدوم شیر خشک اچ آ خوبه؟؟؟
- سکسکه
سلام پسرم شیرخشک میخوره بلافاصله بعداز خوردن شیر سکسکه میکنه آروغش هم میگیرم مشکل چیه وچنددقیقه بعدازهربار شیر خوردن مدفوع میکنه آیا ایرادی هست
- طولانی شدن زردی نوزاد
با سلام و عرض ادب . نوزاد من در تاریخ ۲۴ تیر با وزن ۲۹۷۰ گرم بدنیا اومده و در همون چند روز اول زردی داشت تا عدد ۱۲ رفت و ما در منزل دستگاه گذاشتیم اومد پایین اما باز رفت بالا.... بعد دوباره دستگاه گذاشتیم اومد پایین و مجددا ۱۱ شد..... شیر مادر رو قطع کردیم و دو روز شیر خشک دادیم اومد پایین حدودای ۱۰ و الان با گذشت تقریبا ۲ ماه از بدنیا اومدن ، نوزاد ظاهری زرد داره .... تمام تست های کبدی و تیرویید و ادرار رو هم داده سالم هست .... اما هنوز هم ظاهرش کمی زرد هست ...... لطفا بفرمایید ایا جای نگرانی هست یا نه؟ .... چه زمانی زردیش خوب میشه کامل ...؟. ایا روش درمان سریع تری داره...؟...و یا سوال دیگه نوزاد ما کاملا سفید سفید بود در بدو تولد اما از وقتی واسه زردی رفت زیر دستگاه تیره شد .... ایا پوستش دوباره برمیگرده؟
- دختر چهارساله من از بالای تخت افتاد وواژنش به لبه بالای تخت که سطح صاف بود کوبیده شد وفقتی نگاه کردم خیلی کم خون امده باید چکار کنم خیلی میترسم
- یبوست
سلام دخترم 9 ماهشه، یبوست داره چندین بار دکتر هم بردیم ولی تاثیری نداشته، شربت لاکتولوز، شربت لروکس این، پیدرولاکس اینهارو دادم ولی خوب نشده، داروی گیاهی هم دادم بازم معدش همونجوریه باید چیکار کنم
- درمان اسهال
سلام دخترم سه ماهشه چندروزه شکمش زیاد کار میکنه اسهاله چکار باید بکنم
- خارش بینی
باسلام نوزاد ۷۵ روزه ای دارم که خیلی اوقات بینی وچشمهاشو میماله وبعدش گریه میکنه علت چی میتونه باشه؟درمانش چیه؟
- سلام سر سر انگشتان دست بچه من مثل سوختگی شده امروز
بچه ی من تقریبا یک هفته ای تب و ااسحال شده دوسه بار دکتر بردم دو روز هم بستری شده الان یکم بهتر شده ولی امروز دیدم سر انگشتان دستش حالت سوختگی شدهعلتش چیه
- سرفه
سلام پسر چهار سال ونیمه ام دو سه هفته پیش یک شب تب و بعدش سه چهار روز آبریزش بینی داشت بعد اون سرفه شروع شد هنوز شب ها توو خواب سرفه میکنه گاهی صبح هم ادامه داره انگار خلط توو گلوشه.... برای معاینه بیارم آقای دکتر؟
- سلام اقای دکتر خسته نباشید میتونم براب گرفتی بینی دخترم بخور اکالیپتوس مصرف کنم ۸ سال دارد

