Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن
سلام آیا مصرف همزمان قطره آهن و مولتی ویتامین برای کودکان زیر یک سال اشکالی ندارد؟؟مصرف همزمان قطره آهن و آ د چطور؟؟
- خس خس سینه
سلام دختر من ۲ سال و ۵ ماهه هستش چند وقتی هست که بعضی وقت ها سینه اش قرچ قرچ صدا میاد در ضمن پسر من هم ۶ ماهه هستش همین مشکل رو داشت با سرفه که دکتر گفت رفلکس داره و دارو داد خوب شده از وقتی که دود سیگار بهشون خورده این جوری شده علائم سرماخوردگی هم ندارن و به خاطر کرونا هم هیچ جایی نمی رم که بگم با کسی هم در ارتباط بودن
- فاویسم
سلام آقای دکتر بچه 7ماهه دارم میخواستم بپرسم تو آزمایش خونی که باید بده آزمایش فاویسم هم هست یا نه ؟
- ارده و شیره ی خرما
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم یک سالشه میتونم بهش ی مقدار در روز ارده و شیره ی خرما بدم؟ چند وقتیه که دیگه میلی به خوردن تخم مرغ نداره. البته پنیر هم بهش میدم
- سلام دکتر وقت بخیر دخترم ۴۵ روزشا دور ناخن هاش سیاهه ایامشکلی داره؟
- خواب
سلام پسرم دوسال چهار ماهش چه دیربخوابه چه زود تاصبح دوسه باربیدارمیشه.گاهی یه نق گریه هم میزنه گاهی میشینه دوباره درازمیکشه یا اینکه میگه روپا بخوابون.نصف شب بایدپاشم بزارمش روپام..صبح ساعت ۶تا ۱۰دیگه خوب میخوابه.. آیا طبیعیه یا دلیل دیگه داره ممنونم
- دندان نیش
سلام پسر 21 ماهه دارم چندروزه اسعال شده دندان نیش هم داره درمیاره یعنی بخاطر اونه؟
- پوسته پوسته
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. چند هفته ای میشه که پشت انگشت شصت پا و کمی پایینتر از شصت پاش پوسته پوسته میشود. خودش یمی دوبار پوستی که بلند شده بود رو کند و حالا زیرش قرمز شده لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما که دلسوزانه برای سلامتی فرزندان ما وقت میگذارید. ما همیشه شما رو دعا میکنیم و از خداوند سلامتی و عافیت شما و خانواده و عزیزانتون رو خواهانیم همیشه.
- نگهداشتن غذا در دهان و قورت ندادن
سلام دکتر دختر 7 ساله دارم از موقعی که شروع کرده به غذا خوردن غذا رو تو دهنش نگه میداره و خیلی دیر میجوه و قورت میده البته با غذاهای آبکی مثل آبگوشت و سوپ این مشکل رو نداره
- سلام وقت شما بخیر
- سرماخوردگی
سلام برای گلودرد وتب چه آنتی بیوتیکی میشه به کودک ۷سال با وزن ۱۷ کیلو دادایا قرص سفیکسیم ۴۰۰ رو نصف کنم بدم مشکلی نداره
- عرق کف دست
سلام خسته نباشید اقای دکتر، پسرم هشت سالش کف دستش خیس عرق میشه خواستم دلیلش رو بدونم ممنون میشم جواب دهید
- سلام آقای دکتر شربت پیروی ساید دکتر گف دو روز بخوره و هفته بعد هم دو روز روزی یک بار ولی الان ب هفته نرسیده پسرم خارش شدید داره ت مقعد چکار کنم بازم بش بدم ازش؟؟؟؟؟؟
- التهاب گلو
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهه معاینه شده گلوش خیلی التهاب داره چه دارویی بدم بهتر بشه ممنون؟؟ آیا چرک خشک کن نیازه؟؟
- ضربه خوردن سر و بینی کودک
سلام خسته نباشید بچه خاهر شوهرم امروز افتاد روی سنگ با شدت ب سر و بینیش ضربه خورد خون اومد از دماغ سمت چپ خطری دارد؟؟؟
- قارچ پوستی
سلام خدمت اقای دکتر کرم بین ضمن تشکر بابت اینکه وقت میزارین و بدون منت به سوالای ما جواب میدین اقای دکتر پسرم۱۰ماهشه رو لپش قارچ زده چون اول قرمز بود بعد شد نارنجی حالت پوست پوست و خشک الان باز دیدم روی پاش هم یه دونه زده چی بزنم بهش که ضرر نداشته باشه خیلی ممنون که راهنمایی میکنید
- پا گرفتن نوزاد
سلام آقای دکتروقت بخیر با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم نوزاد از اخر چندماهگی باید پا بگیره؟ منظورم این است که وقتی زیر بغل کودک را میگیریم بتونه وزنش را روی پاهاش تحمل کنه؟
- سنگکلیه
دخترم دوسال و نیمشه سنگ کلیه داشت سنگ شکن کرد و بعد از سنگ شکن دکتر پای سیترات پتاسیم داد حالا بورس باید عمل بشه...عمل لوزه اشکالی ندارد ؟ و اینکه چند روز داروی کلیش بخاطر عملش قطع میشه اشکالی نداره؟
- جوش چرکی کودک ۳ ساله
با سلام و وقت بخیر. دختر سه ساله بنده دو سه روزه روی پیشونیش حوش قرمز زد که بعدش روی جوش سفید شده.ممکن از گرمی باشه؟ممنونم
- زورزدن نوزاد وناله کردن
خیلی زور میزنه وناله میکنه بعداززور زدن نوزادمن ۱۵روزه است لطفا بهم بفرمایید

