Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لاغر در شیردهی
سلام خسته نباشید ببخشید پسر من 1 سال داره و شیر خودمو میخوره خودم خیلی لاغرهستم میخواستم بدنم اگه پودر چاقی رویال بخورم برای بچم مشکلی نداره اگر مشکلی داره ببخشید میشه یه مکمل خوب معرفی کنید
- شربت سفیکسیم
میزان مصرف شربت یفیکسیم ١٠٠ برای کودک ٢ ساله با ١١ کیلو وزن
- نخوردن غذاکودک یکساله
سلام دکتر دختریکساله دارم ک خیلی بدغذاس واصلا غذانمیخوره وزن الانش ۹کیلوبنظرتون چ کارکنم یکم وزن بگیره یا چ شربت اشتها اوری بهش بدم ک بهتربشه؟البته من الان خودمم رژیم لاغری دارم میگیرم ایا رژیم میتونه باعث لاغری فرزندم بشه ممنون میشم راهنماییم کنین برای لاغری دخترم
- لرزش پای نوزاد
پسر من 5روزه هستش از وقتی به دنیا امده هر دوپای او موقع خواب باهم چند ثانیه میلرزه وزود تکرار میشه ممنون میشم راهنمایی کنید؟
- سرماخوردگی چشم اطفال
سلام خدمت آقای دکتر من دختری شش ساله دارم الان سه روزه دچار سرما خوردگی چشم شده تب زیاد داره چشم راست عفونت از آن خارج میشه و همراهش گوش راستش هم درد داره من به او در خانه برای تبش از شیافت استامینوفن استفاده کردم و بروفن دادم برا سرفه های شدید او هم ایورا دادم سرفه های با دادن شربت بهتر شده اما چشم و گوش خوب نمیشه بد دارو هم هست چیزی نمیخوره برا چشمش کیسه چای خنک شده رو چشمش میزارم میگه مامان سوزش و التهابش خوب میشه اما عفونتش خوب نمیشه حال من میخوام از شما راهنمایی بگیرم چیکار کنم ممنون از لطفتون
- خارش باسن کودک
سلام یه پسر یک ساله دارم از ۶ ماهگی ب خارش افتاده باسنش و شکمشو و کمرو خیلی میخاره کلا زخمه رو باسنش نمیدونم چیکار کنم زخماشم کهنس نریخته راهنماییم کنید
- کم خونی
دخترم چهارسالونیم هستش و خیلی لاغو وضعیف هست وکم خونی داره چه دارویی خوبه بدم که کم خونیش خوب بشه ممنون
- سفکسیم برای ۴.۵ساله چند سیسی سفکسیم۱۰۰ بدم
- بچه من ۴ساله هست وزنش ۱۴ هست وزن یک سال و نیم هست وزن اضافه نکرده آزمایش هم انجام دادم
وزن کودک ۴ ساله
- خوردن زیادی قطره
سلام امروز اشتباهی بجای۲۵قطره ۵۰قطره ویتامین آد به دخترم ۵ماهش دادم مشکلی پیش نمیاد فقط امروز اشتباه شد
- فاویسم
سلام خسته نباشید دکتر مولتی ویتامین برا نوزاد فاویسم ضرر دارد
- اشتباه دارویی ؟
سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست دکتربراش اموکسی سیلین تجویزکرده هرهشت ساعت دو ونیم سی سی من به اشتباه امروز یک نوبت پنج ساعتی بهش دادم حالا خیلی نگرانم چکارکنم میترسم براش ضررداشته باشه توروخدا کمکم کنید چکارکنم
- خوابیدن مداوم نوزاد و بی حالی
سلام , نوازداد ۲۲ روزه ما حدود ۲ روزه هست به صورت مداوم خوابه به صورتی که برایشیر خوردن باید به زور بیدارش کرد و همش خماره نمیدونیم علتش چیه
- ازپوشک گرفتن بچه
سلام دوتا پسر دارم .پسراولم هشت ساله هست که درسن ۱۸ماهگی اقدام به ازپوشک گرفتن به اجباراوکردم بعدش تا پارسال که هفت ساله بشه هنوز شب ادراری داشت ..الان برای برادرش که ۲۲ماهه موندم که موقع صحیح ازپوشک گرفتن بچه کی هست ؟ وایا اصلا شب ادراری از عوامل زود پوشک گرفتن بچه هست ؟؟
- رفلاکس شدید
نوزادم 50روزشه،هم شیر خودمو میخوره،هم شیرخشک آپتامیلHA(بخاطر حساسیتش)!رفلاکس خیلی شدید داره،هرچی میخوره سریع بالا میاره،سینه اش همیشه خس خس میکنه،کمبود وزن داره.هرچی میخوره همه رو بالا میاره(درحالی ک فوری نمی خوابونمش وهمیشه آروغش رو میگیرم).داروهایی ک مصرف میکنه:قطره ویتامین آد و گاهی قطره کولیکز و شربت گرایپ میکسچر.برای درمان رفلاکس چ دارویی بدم؟
- خون در استفراغ
سلام.پسرم هفت ماه و ۱۹ روزس.الان بالا اورد.تو استفراغش یه قطزه کوچولو خون بود.برای چی اینجوری شده
من خیلی نگرانم و استرس دارم - عفونت روده ای
زور زدن هنگام مدفوع تخلیه نکردن کامل مدفوع و تکرار آن بعداز پنج دقیقه ودوباره مدفوع کم
- ویتامین
- آفت دهان
سلام دکتر خسته نباشید پسرم 12سالشه دو سه ساله گاهی دهنش آفت های کوچیک میزنه الان لثه اش یه ذره حالت سیاه شده البته زیاد تیره نیست اما نگرانم به نظر شما دلیلش چیه ؟
- مشاهده خون
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماهه دارم دو روز بعد از واکسن چهارماهگیش دماغشو تمیز میکردم با عرض معذرت مابین مواد سفید محتویات دماغش خون هم بود . علتش چیه؟ آیا مشکلی هست؟

