Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان شربت آموکسی سیلین
کودک ۲۸ ماهه با وزن ۱۵ کیلو چقدر نیاز هست مصرف کند برای عفونت و قرمزی آلت تناسلی
- عفونت گلو
سلام دکتر خسته نباشید پسر من مریض شما بوده،ولی سه ماهه اومدیم برای زندگی جنوب.پسرم گلوش عفونت کرده یک هفته ای تب کرد، دکتر بردم دارو داد با کلی آمپول .موقعی که تب داشت هزیان میگفت ولی بعداز تب هم شبها تو خواب هزیان میگه و فریاد میزنه ،خیلی میترسم دلیلش چیه دکتر جان ممنون میشم جواب بدین .دارو سفیکسیم ۲۰۰ میخوره با میترونیدازول۲۵۰ .
- قورت دادن هسته زیتون
عرض ادب و خسته نباشید به دکتر عزیز.دخترم ۱۷ ماهشه ۶ الی ۷ تا زیتون با هسته قورت داده.دوبار به فاصله ۴،۵ روز تا بحال دفع داشته ولی با گریه.و اینکه هسته ای توی دفعش ندیدم.حال عمومیش خداروشکر خوبه و غذا هم میخوره ولی متاسفانه تو دفع کردن خیلی اذیته..خیلی نگرانشم.میشه لطفا راهنمیی کنید.
- سلام پسرم چند روزه سرما خورده امروز میگه پاهام درد میکنه خودشم میلنگه به نظرتون باز ببرم دکتر
سلام پسرم چند روزه سرما خورده،بهش ستادین دسی و ایبوپروفین و سفکسیم میدم،از صبح امروز میگه پاهام درد میکنه ،موقع حرکت هم کمی میلنگه،به نظرتون باز ببرم دکتر؟
- دندان تیز نوزاد
باسلام، پسر من یکسال و نه ماه هست فقط دوتا دندان بالا دراومده که معمولی مثل بقیه بچه ها نیست ، شبیه به دندان های نیش هستن ازمایشم دادیم همه چی خوب بوده، ممنون میشم اگه راهکار بدین یا علتش چی بوذه
- آبسه
سلام کپسول مفنامیک اسید برای کودک ۸ ساله چه مقدار است؟
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- جوش
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم الان حدود دوماهه یدونه جوش ریز روی چونه اش زده و خوب نمیشه خیلی کوچیکه . چه پمادی استفاده کنم که از بین بره؟
- صرع
سلام پسرمن صرع داشت،مدت8ماه قرصاشودکترقطع کرده دوروزپشت سرهم ساعت 5صبح بلندشدفقط میلرزیدکه درجه بدنش 35/5بودبایه اب فندلرزش افتادفرداهم اینطوری شدکه بهش گفتم پسرم به کارت دستوربده لرزتموم بشه که شد البته تواین مدت بشدت ازکروناترسیده بودحالامیشه شمالطف بفرماییدکه مربوط به برگشت مریضیش میباشدیاازاظطراب بیش ازحدکرونابوده ممنون
- بیماری نوزادی
سلام خسته نباشید...پسرمو دیروز آوردم مطب.۲سال و ۷ماهشه.تب داشت و فرمودین سرما خورده و علامت دیگه ای نداشت ولی امروز متوجه شدم خلط داره...دارو هم تایلوفن وقطره بینی و سیتریزین دادین و آزیترومایسین هم گفتین اگه خوب نشد بهش بدم حالا آزویترو براش تهیه کنم و بدم ؟هر چن ساعت چ مقدار؟
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر من بچم را زیر کولر خوابده بو الا سه روزه ابریزش داره چیکار کنم
- دل درد
سلام من پسر پنج ساله دارم چند وقته دل درده بردمش دکتر امروز تب میکنه واینکه یه سال پیش یه بار تشنج کرده وقرص وادبیات سدیم ۲۰۰ مصرف میکنه البته خداکرمی همون یه بار بود الان آزمایش داده جواب سه روز دیگه میاد من الان موندمم غذا چی باید واسش درست کنم چون دکترش نگفته واینکه تب میکنه چرا
- غذا
سلام از کی میشه سنگدان داد به کودک یکم داخل گوشت چرخ شده ریختم
- روغن زرد
سلام دکتر وقتتون بخیر ب بچه یک ماهه روغن زرد بدیم اشکال داره ؟,کولیک داره
- سلام خسته نباشید،ی دختر دو سالونیمه دارم موقع دادن دارو از خوردنش امتناع کرد ما به زور ریختیم تو گلوش وپرید تو گلوش شربت استامینوفن بود،به طور وحشتناکی حالت خفگی بهش دست داد و دهنشم باز نمیکرد،الان بعد نیم ساعت داره هنوز اذیت میشه میشه راهنمایی بفرمایید؟خواهش میکنم زود جواب بدید حس میکنم تو ریه اش رفته
- عفونت ادرار
دخترم دو سال و دوماه سن داره و از روز سه شنبه عفونت ادرار گرفته بردمش دکتر بهش شربت ستیریزن و شربت برای عفونتش داده بیقرار تر شده همش میگه میسوزم چکارکنم
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- کرونا
من ۱۲ سالمه فاویسم دارم می تونم واکسن کرونا بزنم ؟؟
- عفونت ادرای دختر سه ساله
سلام اقای دکتر خسته نباشید .دخترم سه سالشه.تقریبا یه ماه پیش لرز داشت .گاها شلوارش و خیس می کرد و بوی بد ادرار و سوزش و زردی ادرار داشت .بردیم بیمارستان و ازمایش دادیم چیزی نشون نداد.اما پزشک براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته بود .یه مدت خوب بود .الان میگه مثانم درد میکنه و بازم شلوارش و خیس میکنه .دوباره میتونم سفکسیم بدم ؟چیکار کنم .ممنون میشم کمکم کنید.
- شیرخشک
سلام دکتر وقتتون بخیر دخترم یکسالشه الان از موقعی که بدنیا اومد دکتر شیرخشک ببلاک کامفورت تجویز کرد براش بهش نساخت بعدش ببلاک ای ار گف بده بهش الان بنظرتون عوضش کنم؟ و چی بدم بهش اگه عوضش کردم ؟

