Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد ۳ماه و ۲۰ روز با وزن ۶کیلو رفلاکس داره و حدودا دوماه ک اس امپرازول ده میدم ولی همچنان بالامیاره میخاستم نظرشنارو بدونم آقای دکتر
- رفلاکس
سلام دکترعیدتون مبارک دکترمن میتونم به پسر5ماهم واسه خس خس سینش وبالااوردنش قطره دایمتیکون بدم؟دکترنمیتونم ببرمش یباربردمش بهش قرص اس امپرازول20صبحهانصف بهش میدادم ولی نمیخوره بالامیاره بجاش قطره دایمتیکون بدم؟
- رفلاکس نوزاد
با سلام نوزاد۴ماهه ای دارم که رفلاکس داره شدیدا بیقراره چند بار دکتر بردم ولی اس ام پرازول۱۰براش نوشتن شیرخشک نان بهش میدم عوضش نکردن شیرخودمم میخوره به نظرتون شیرخشک ببلاک ای ار بهش بدم به جای نان؟
- ترش کردن معده بچه سه ساله
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. دختر سه ساله ای دارم که از همون اول معده ش شدید رفلاکس داشت و مشکلش رو با شما در میان گذاشتم و فرمودید که دکتر اطفال ببرم.چند بار هم دکتر بردمش چند بار هم سونو و آزمایش انجام داد مشکلی نداشت فقط همیشه یکم اسید فولیک ش پایین بود و ادرارش کدر بود و کریستال داشت . همه ی دکتر ها همیشه فقط این رو میگفتن .و یه مدت محتویات کپسول امپرازول بهش میدادم . حالا آقای دکتر دیگه نمیدونم چیکار کنم و خوب نشده هنوز و بدون اغراق میگم که هر دقیقه به دقیقه محتویات معده ش که میاد توی گلوش رو قورت میده . یکبار دیگه علائمش رو خدمتتون عرض میکنم و احساس میکنم شاید حساسیت داشته باشه . ترش کردن معده و قورت دادن چیزی که میاد توی گلوش هر دقیقه ، تا چند ماه پیش توی خواب هم حالت خفگی بهش دست میداد به خاطر برگشت محتویات معده ش، چند ماه یکبار بی قراری شدید داره و حالت عصبی و حرف گوش نکن و کلافه داره ،گاهی لکه های صورتی شبیه گزش حشره روی بدنش میبینم ، رگهای قرمز توی چشمهاش که پر رنگ هستن و انتهاشون لکه طوسی داره و چشم پزشک بردیم سالم بود ، و موقع در اومدن هر کدام از دندونهاش مایع کرم رنگ قبل از خروج دندونش از جای دندون خارج میشد .و دست به معده ش میزنه و میگه درد میکنه .و ۹۹ درصد مواقع یبوست داره با عرض معذرت میانگین ضخامت مدفوعش سه سانت هست . نمیدونم این ضخامت طبیعی هست یا نه .و تا چند ماه پیشه اکثر مواقع مقعدش قرمز و گاهی هم کبود یا کمی زخم بود و رگ بنفش داشت . آها آقای دکتر یه نکته خیلی مهم هم باید عرض کنم که دخترم با اینکه سه سالشه ولی اکثرا معده ش رو با مایعات پر میکنه و جامدات و غذا خیلی کم میخوره و همش آب میخاد.شاید علتش این باشه .لطفا کمک و راهنمایی کنید خیر دنیا و آخرت ببینید انشا الله .
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام خسته نباشید پسرم رفلاکس داره دکتر براش داروی اسومراز ک شاسه ای نوشته ک هر 12 ساعت نصف شاسه ..هم. دومتیدون..میخواستم بدونم ضرری برای بچه نداره؟؟ و هم خیلی بی خواب برای خوابش دیفن هیدرامین نوشته
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و نیمه، دکتر تشخیص رفلاکس پنهان دادن و مدت دو ماه داروی اس امپرازول تجویز کردن با شربت دمتریدون، ولی هنوز پسرم شیر میریزه دکتر گفته بودن باید دوماه استفاده بشه دارو
- رفلاکس
دخترمن نزدیک سه ماهشه به شدت استفراغ میکنه و داروی زانتاک و موتیلیوم و کولیف مصرف میکنه و بصورت مقطعی خوب میشه و بازهم شدت پیدامیکنه رژیم غذاییم لبنیات گوشت گاوو گوساله مرکبات خربزه انگور توت فرنگی رب گوجه هست ولی بازهم تاثیری نداره خس خس هم داره دیگه نمیدونم بایدچیکارکنم ک دخترم درمان شه
- رفلاکس
سلام خسته نباشید
نوزادی ۵ ماهه دارم رفلاکس داره داروی امپرازول و شربت رانیتیدین هم تعصیری نداشتن همیشه بینیش بسته هست دیگه داره عادت میکنه با دهان نفس بکشه چیکار کنم قطره واب نمک تعصیر نداره صدای سینه اش هم بیشتر شده چی بهش بدم ؟؟ - رفلاکس نوزاد
نوزاد 6ماهه تازه غذای کمکی براش شروع کردم حریره بادام وفرنی بهش میدهم رفلاکس داره قطره پدی لاکت بهش میدم استفراغ میکنه از دماغش ودهنش واب دهانش زیاد باید چه کار کنم امپرازول 10بهش میدادم الان قطع کردم پدی لاکت میدم
- رفلاکس و آلرژی
سلام اقای دکتر پسر دو ماه و نیمه دارم رفلاکس پنهان شدید داره و آلرژی به پروتئین گاو وزن گیری خیلی کم و کند شیرخشک پپتی یک میخوره که خیلی سخت پیدا میشه به نظر شما میتونه شیر خشک دیگه ای بخوره..؟
- چایی سبز
باسلام و وقت بخیر من دختری ۱ ساله دارم که به علت مشکل خودم که لوپوس و دفع پروتیین بود در هفته ۳۶ بارداری با وزن ۲ کیلو به دنیا امد مشکلی که داشتم از بدو تولد تا الان دخترم شیر نمیتوانست بخورد سینه که اصلا نگرفت و باشیشه هم مرتب در گلویش میپرید و سیاه میشد بعد از بستری شدن در بیمارستان و ازمایشات متعدد و گرفتن عکس و سونو تشخیص دادند مشکلی ندارد و تنها پزشک گوارش تشخیص رفلاکس پنهان را داد چون اصلا شیر بالا نمیاره فقط بالا میزنه دخترم به مدت ۵ ماه با گاواژ شیر میخورد ولی هیچ تاثیری در بلع و رفلاکسش نداشت تازه بدتر هم شد فول داروهای رفلاکس را مصرف میکرد ۸ نوع دارو داشت تا ۷ ماه دارو دادم و قطع کردند ولی بعد با تحویز یه پزشک شیر خشک پپتی با لعاب برنج ترکیبی میدادم میتونست فقط بخوره نمیپرید دیگه تو گلویش ولی تاثیری در بهبود رفلاکس نداشت بعد از ۸ ماهگی شیر خشک ببلاک ار دادم رفلاکس بهتر شد ولی بیقراریهایش و یبوست زیاد پیدا کرد حتی با لاکتولوز و شربت انجیر رفلاکس بیشتر شد و تاثیری در رفع یبوست نداشت تا ۴ ماه فقط ار خورد یعنی تا الان که ۱ سالش شده ولی باتوجه به یبوست شدید که پیدا کرد وچون به پروتتین گاوی هم الرژی نداره شیر خشک نان اپتی پرو تجویز شد با لعاب برنج وهمچنین به علت وزن کمش چون الان ۶و۹۰۰ هستش پدیا شور یک پیمانه با لعاب میدهم . به نظر شما من چه کارهایی لازم است انجام بدهم دارو بدهم با نه ؟شیر خشکش خوبه ؟پدیا شور بدهم به دخترم ؟در ضمن من روزی ۵ بار غذا هم با مقدار کم بهش میدم حتی بعد از غذا هم بالا میرنه و ترش میکنه
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت دکتررنجکش متخصص اطفال واسه پسر5ماهم که همش بالامیاره وخس. خس سینه داشت قطره متوکلوپرامیدنوشتن صبح سه قطره وشب سه قطره بهش بدم ولی من بهش ندادم چون خیلی عوارض داشت ترسیدم چکارکنم کمکم کنید
- رفلاکس پنهان
سلام ببخشید خیلی به کمک نیاز دارم
نوزاد سه و نیم ماهه ام با وزن 6.800 کیلو رفلاکس داره و سینش خس خس میکنه وگرفتگی بینی داره وبعضی وقتها انگار نفسش مشکل میشه ویهو از خواب میپره. عطسه وسرفه هم میکنه گاهی همیشه هم بی قراره موقع گریه هم پاهاشو میکشه وپشتشو بلند میکنه.
یکی از پزشکان متوکلوپرامید هر هشت ساعت۵ قطره و دیگری صبح ها ۳۰ عدد دانه ریز اموزُل مخلوط با آب رو گفتن کدوم بهتره چیکار کنم از عوارضشون میترسم
خیلی ممنون
- گریه نوزاد ۴ ماهه وشیرنخوردن
سلام من یه پسر ۴ماهه دارم که حدود ۳ هفته است که گریه شدید داره وبه زور شیر مادر رو می خوره که دکتر گفت رفلاکس دارهوپودر امپرازول داده ولی اصلا تاثیری نداشته لطفا راهنمایی ام کنید
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت ایاقطره کولیکیدبرای رفلاکس نوزاده؟
- رفلاکس
سلام نوزاد سه ماهه ای دارم ک رفلاکس داره راینتدین میخورد ک قطع کردم با وجود رانیتدین بازم شیر برمیگردوند ولی کمتر بود الان با هر شیری ک میخوره شیر و برمیگردونه نان اچ ا میخوره بهش قرص امپرازول بدم؟ هرچند ساعت؟ چ مقداری
- رفلاکس نوزاد
باسلام میخواستم بدونم علائم رفلاکس نوزاد از چندماهگی رو به بهبود میره؟
- سلام اقای دکتر من پسرم ۱۵ روز داره شیر خشک میخوره پیش شما هم پرونده داره از دیش تا حالا تا شیر خشک میخوره سریع از دماغ و دهان بر میگردونه علتش چیه لطفا کمکم کنید
- رفلاکس معده
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه رفلاکس داره،بک ماهه ببلاک ای آر میخوره،مشکلش با ای آر رفع شده اما یبوست شدید همش میگیره و وزن خوب نگرفته،بیومیل ای آر رو امتحان کردم دلپیچه گرفت باز سرفه میکرد ده نمیدونم چیکار کنم فقط ببلاک بهش میسازه
- رفلاکس و کولیک نوزاد
سلام نوزاد من چهل روزشه شب تا صبح همش دلدرده و رفلاکس هم داره و خیلی کش میده خودشو و کمرشو به عقب میبره میخواستم ببینم چه دارویی تجویز میکنید بدم بهش فعلا کولیف مصرف میکنم ولی هیچ فایده ای نداره

