Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت پیروی ساید برای بچه
شربت پیروی ساید برای بچه ۱۱ ماهه چطور مصرف بشه
- شیر
سلام اقای دکتر دختر من یک ماهشه شیر خشک ابتامیل میخوره از دیروز هر وعده شیری که میخوره بیرون میریزه امکان داره از شیر باشه یا خیر؟ و اینکه قطره ی دایمیتکن هم مصرف میکنه میتونه از قطره هم باشه این بیرون ریزی شیر؟
- غذاي كمكي
باسلام.دخترم ٨٥٠٠وزن داره.وزن تولد٤٢٠٠ غذايًكي تا حالا ندادم.رفلاكس و الرژي داره.شيرخشك إي آر مصرف ميكنه.ميتونم فرني برنج درست كنم با شيرخشك؟با شيرخشك إي آر موردي نداره؟ميخام رقيق درست كنم روزي يك قاشق چاي خوري
- تب نوزاد ۵ماهه
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر نوزاد من ۵ماهشه به دلیل سرما خوردگی واکسن ۴ماهگیشو دیروز زدیم الان تبش ۳۸.۵با قطره استامنیفون پایین نمیاد چیکار باید بکنن ممنون میشم کمکم کنید
- چه درجه تبی رو با درجه دیجیتال باید ترسید
سلام خسته نباشید نوزاده دوماهه دارم هفته پیش تب کرد تبش تا ۳۹ رفت بعد با استامینفن و قطره بتامتازون و آمد پایین دکتر گفت گلوش عفونت کرده که برای عفونت هم شربت داد یک شبه خوب شد ولی دوباره الان تب کرده دمای بدنش با دیجیتال ۳۷.۶آقای دکتر چی کار کنم از چیه که دوباره تب کرده
- زينك سولفات
بإسلام.اقاي دكتر بهم گفتين كه براي دخترم زينك سولفات بدم بخوره..وزنش ٨٨٠٠ و گفتم كه تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده..با وزن تولد٤٢٠٠ شيرخشك ميخوره زينكً سولفات چند سي سي در روز بدم؟ خارجي بخرم با ايراني؟
- بالا اوردن نوزاد شش ماهه
سلام فرزندم شیش ماهشه و بردیمش برای واکسن صبح بعد شب برای دادن استامینوفن که بهش دادیم یکم بعدش زردآب بالا اورد علتش چیه
- سرماخوردگی
با سلام پسرم 9 ماهه و18 روزشه سرما خورده شده بینی و گلوش خلط داره تب نداره شربت بنفشه باریج رو چه مقدار میتونم براشون استفاده کنم؟ سوال دوم اینکه پسرم میشینه ولی کامل تعادل نداره و به حالت 4 دست و پا میماند ولی حرکت نمی کنه ، غلط میزنه و سینه خیز م میره وزن تولد2850 قد 49 وزن فعلی9 قد 71 ممنون
- مصرف دارو
باسلام بچم هفت ماهشه از پنج ماهگی تغذیه کمکی روشروع کردم ولی لب به فرنی نمیزنه به زور میدمش سبب زمینی آب پز ونرمع نونو میخوره ولی فرنی به هیچ عنوان نمیخوره از دهنش میندازه بیرون بااینکه به سیب زمینی نمک نمیزنم فقط آب پز میکنم اونو میخوره راهنمایی کنید
- بچم دوماهع است اموکسیلین125مشکل ندارع
- نوزادان
سلام پسر ۵ ماهه دارم صورت جوش میزنه و پوسته پوسته میشه وزیاد هم خارش میده لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- بی قراری نوزاد
سلام اقای دکتر دلیل اینکه نوزاد ۲۶ روزه موقع خوردن شیر خودم بی قراری میکنه و زور میزنه ولی موقع خوردن شیشه شیر اینجوری نیست چیه؟
- رفلاکس
سلام پسر هفت ماهه ام خیلی خیلی بیقراری میکنه ب خودش میپیچه شیر نمیخوره مگر اینکه خواب باشه یا اینکه چن ساعت از شیر نخوردن گذشته باشه اونوقت میخوره حین شیر خوردن شکمش صدا میده و سینه رو رها میکنه اشتها برای غذا خوردن نداره سرش رو ب عقب میبره حالت ترش کردن داره استفراغ نداره شبها تا صب چند بار بیدار میشه و بشدت گریه میکنه آزمایش ادرار سونوگرافی از کلیه عکس از قلب همه رو انجام دادیم مشکلی نداشته میگن رفلاکس داره رانیتیدین آمپرازول پدی لاکت استفاده کرده اثری نداشت داروهای کولیک هم کولیف استفاده کرده اثری نداره هرروز هم داره بد تر میشه وزن حین تولد 2و900بود الان7و950هستش شش ماهگی 7و750بود ایا کمبود وزن داره بنظر شما چ مشکلی داره و داروههای رفلاکس چی بهش بدیم ممنون
- وزن
سلام وزن پسر ۳ ماه و نیمم ۷ کیلو و زمان به دنیا امدنش ۳ کیلو ۸۰۰ . ایا نرماله
- مطب کی باز میشه؟
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدتوروخداشوهرم نمیذاره پسرمودکترببرم من بااین خس خس سینه واستفراغ پنیری پسرپنج ماهم چکارکنم دکتربراش قرص اس امپرازول 20صبح نصف نوشت که بالامیاره نمیخوره خداخیرتون بده کمکم کنیدشوهرم نمیذاره دکترببرمش بچم اذیت میشه یه دارومعرفی کنیدکه بچم بتونه بخوره گناه داره 4ماهو17روزشه 7کیلووزنشه خسته شدم دعاتون میکنم
- سرفه خلط دارنوزاد۳ ماه
سلام به شما دکتر بزرگوار پسرم ۳ ماهشه دکتر بردم میگه سرمانخورده معاینشم کرد ولی بچم سرفه های خلط دار و گرفتگی بینی داره بعضی اوقات بینیشم میاد ولی قرمزی چشم عطسه نداره بیحال نیست رنگ مدفوعش معمولیه البته اکثرا یبوسته دکترش با تاکید میگفت سرما نخورده اگر نخورده پس علت سرفه خلط دار وگرفتگی واب بینی چیه اب دهانشم زیاد میده
- فاویسم
سلام دکتر من مطلب توی پیجتون رو خوندم درمورد فاویسم توی گوگل ک سرچ میکنم میزنه سویا و حبوبات قطره استامیفون و خیلی چیزای دیگه ضرر داره واقعا اینهمه موراد منع مصرفه یا الکی نوشتن؟
- خوردن کاغذ
سلام آقاي دکتر دخترم يک تيکه ي خيلي کوچک از کاغذ روي اسباب بازيش رو خورده و من خيلي نگرانم مشکلي براش پيش مياد؟؟
- فرق استامینوفن با پاراکید؟

