Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خوردن
کودک ۵ ماهه من در هنگام شیر خوردن خیلی بازیگوش و حواسش پرت است و دور و برش را نگاه میکند و درست شیر نمیخورد ۱ یا ۲ قلپ بعدش با جیغ میخواهد بلند شود و در شب هر ۱ ساعت با خوردن انگشتش متوجه میشوم که گرسنه است و شیر مادر میدم بهش ایا پسرم مشکلی دارد؟ یعنی در خواب خوب شیر میخورد بیدار باشد هر بار ۱ یا ۲ قلپ فقط میخورد
- تب 39 درجه نوزاد هفت ماهه
سلام خسته نباشید
نوزاد هفت ماهه تب 39 درجه داره. با پاشویی و استامینوفن و ایپو کم میشه دوباره زیاد میشه. دوروزه حالش ایجوریه. راهنمایی میکینین برای بهبودیش چیکارکنیم و علتش چیه - شیر خشک و یبوست
سلام دکتر دخترم شیر خشک نان اچ ا بود پیدا نکردم عوضش کردم....با شیر خشک جدیدش یبوست گرفته دکتر گفتید عوض کنم تا ببینم چی بهش میسازه الان بخاطر یبوست مقعدش زخم شده موقع دفع گریه میکنه دردش میگیره پمادی هست برای زخم مقعدش؟
- سرماخوردگی
وقت بخیر خسته نباشید دخترم صداش گرفته 8,ماهشه فکر کنم سرماخورده بعد شربت افاکسیم از داروخونه گرفتم میدم بش هر 12, ساعت اشکال ندارد براش
- برآمدگی سینه نوازد دختر
سلام وقت بخیر نوزاد دختر پنج روزه ای دارم که سینه اش برآمدگی داره آیا لازم هست کار ی انجام شود یا برطرف میشود ماساژ دادن آیا تحریکش میکنه
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر.
آقای دکتر دخترم الان 7 ماه و 17 روزشه هر روز من بهش قطره مولتی ویتامین ویواکیدز میدم. آیا باز نیازه بهش قطره آهن هم شبا بدم یا خیر.
ممنون میشم بفرمایید.
- عفونت ادرارنوزاد
سلام میخواستم بدونم عفونت ادرار ر نوزادان 5ماهه چه علائمی داره آیا باید نوزاد همه علائم رو داشته باشه تا شک کنیم یا بودن یک علامت کافیه
- شربت
سلام دکتر شربت نئوتادین داده واسه بچه ۱۶ ماه اما نمیدونم چند سی سی بدم لطفا راهنمایی کنید
- ریزش ابرو
سلام پسرم یک ماهشه ابروهاش ریزش داره طبیعیه یا نیاز داره به پزشک مراجعه بشه دوباره ابروهاش در میاد من نگرانم
- شیرگوسفند
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر واسه شیرخواری که آلرژی به پروتیین گاوی داره تو فرنی از شیر گوسفند به مقدارکم میشه استفاده کرد؟؟؟
- شربت زینک سولفات
اقای دکتر فرمودین که به نوزاد ۹ ماهه من روزی دو سی سی واسه کم اشتهایی بهش شربت زینک سولفات بدم بازم مولتی ویتامین و قطره اهنشم بدم ؟
- دل درد
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم دلش درد میگیره گرمیچرخارجی بدم چقدر بهش بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- سرماخوردگی نوزاد
سلام شربت ستادین سی دی برای سرما خوردگی بچه 15 ماه مشکلی نداره بدم بهش آبریزش بینی وسلفه تب
- مصرف دارو در شیردهی
سلام و خسته نباشید. مصرف قرص مترونیدازول برای عفونت روده در دوران شیردهی اشکال دارد؟
- ویتامین آد
سلام آقای دکتر. وقتی نوزاد ویتامین آد میخوره مادر میتونه ویتامین D مصرف کنه؟
- گریه و بیقراری زیاد و آب دهان زیاد
سلام .خسته نباشید آقای دکتر.نوزاد من سه ماه و نیمه.حدود یه هفته پیش ختنه کردیم.الان دو سه روزی هست خیلی بیقراره و نق نق میکنه.دکتر معاینه کرده اما ظاهراً محل ختنه خوبه اما خیلی زیاد آبریزش دهان داره و مدام نق نق میکنه و دستش رو میخوره.از ابتدای نوزادیش رفلاکس پنهان داشته یه ماه است امپرازول ساشه استفاده کرده بیقرارتر میشد دارو رو قطغ کردم.چطور میتونم متوجه بشم این بیقراری به خاطر درد لثه هست یا رفلاکس.اگه رفلاکسه میتونم شربت موتلیوم بدم و اگر درد لثه هست میتونم پماد دنتی کیدی باریج بزنم؟خیلی کلافه ممنون میشم کمک کنید.ببخشید سوالم طولانی شد.
- مدفوع سیاه
سلام خوب هستین نوزادم نه ماه داره اسهال داشت ی هفته ای دکتر بردم گفت در اثر ندونشه الان یکبار مدفوع سیاه داشته مشکلی داره؟
- سرلاک
با سلام. آقای دکتر بین سر لاک گندم وبرنج و حریره بادم کدوم برا وزن گیری بهتره و مقوی تره؟
- خون ازرحم
نوزادپنج روزش هست ازرحمش خون وترشح خارج میشه
- قطره آد
دخترم ۴ ماهش تمومه قطره اد را ادامه بدم یا مولتی ویتامین بدم یا هردو را باهم میشه بدم

