Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خارش گوش
سلام آقای دکتر پسر ۹ ساله من با وزن ۵۵ کیلو حالت خشکی و خارش گوش زیادی دارد و دائم دستش روی گوشش هست ،تقریبا هر یکی دو ماه به مدت چند روز اینطوری میشه ولی چون مشکل تپش قلب دارد نمیتوانم هر دارویی بدهم میشه راهنماییم کنید و بفرمائید چه دارویی استفاده کنم و چه مقدار؟
- مولتی ویتامین
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۲۲ماهشه شربت سانستول زینک رو دو سی سی روزانه و مولتی ویتامین پدیابست رو روزی یک و نیم سی سی میخوره اشکالی داره؟
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۳ساله باوزن ۱۲کیلو
- قطره پلارژین
سلام خدمت آقای دکتر چرا میگن زیر یکسال پلارزین ندید اما بعصی دکترها مینویسن برای ۸ماهه
- شربت
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سالشه بعد از ایمونس و کیندر شربت فروگلوبین بهش دادم، چه شربت های ویتامینی مورد تایید شماست که براش بگیرم و مقدار مصرف همون ۵سی سی باشه؟ ممنون
- سرماخوردگی
دخترم دوسالشه وقتی سرفه میکنه معذرت میخوام چرک از دماغش درمیاد چه دارویی بدم ممنون
- ادرار
با سلام. نوزاد پنج ماه وزنش نرماله تب و بی قراری نداره شیرخشک و شیر خودم خوب میخوره ولی ادرارش بو تند و زرد رنگ بعضی ثقتام لکه نارنجی روپوشکش هست علتش چی میتونه باشه
- آفت دهان
سلام آقای دکتر پسرم 2/5ساله است سه روزه آبریزش بینی و دهان داره آزیترومایسین دادم روزی یک بار اما الان متوجه شدم روی زبونش زخم شده وارد خوردن غذا میترسه چسب هم بدخواب شده وساعتی بیدار میشه بهونه میگیره ولی خوابه برازبانش قطره بنفش زدم چکار کنم
- واکسن آنفولانزا
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر بچه 4 ماهه دارم آبان 6 ماهش میشه واکسن انفولانزا از الان بگیرم تو یخچال بذارم اشکالی نداره و آذرماه بهش تزریق کنم؟
- کیست بیضه
سلام اقای دکتر کودک سه ساله ای دارم که کیست بیضه دارد با مراجعه به پزشک شربت آفاکسیم تجویز نموده اند وبه تشخیص پزشک فرموده اند که دوماه دیگر مراجع بکنند می خواستم بدانم از نظر شما این تشخیص هیچ خطری برای کودک من ندارد؟؟
- یبوست
سلام دکتر علت یبوست نوزادم میتونه مصرف قرص آهن و مولتی ویتامین مینرال توسط خودم باشه هم شیرمادرمبخوره هم خشک
- واکسن یک سالگی
نمیدونستم واکسن دارد و نزدیم ــالان یکسال پنج ماه ست چیکار کنیم
- دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر من دخترم ۱سال ۲ماهش هست غذای دریایی نمیخوره میشه بهش شربت امگا۳ بدم و اینکه برا بهبود کیفت خوابش ؟؟اخه دخترم خوابش کمه ۱۲ شب میخابه ۴ بیدار میشه تا ۸ صبح
- توده در سینه
سلام . حدود ۲ هفته پیش متوجه توده درسینه دختر ۴ ساله ام شدم ترشح سفیدرنگ از واژن هم دارد. آزمایش و عکسبرداری از دست بلوغ زودرس را رد کرد .دخترم چه مشکلی دارد ؟ممنون میشم جواب بدین
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- وزن گیری
ببخشیدپسرم ۸سالشه قد۱۳۵وزنش ۲۵کیلوهستش برای اینکه وزنش بالابره شیرخشک نیدوبزرگسال خوبه ممنون میشم شربت راسیب وفروگلوبین هم استفاده کرده ولی تاثیری نداشته
- سرماخوردگی بچه یک ساله
سلام آقای دکترامروزپسرم بردم دکتربراش آمپول بتامتازون تجویز کرد اصلا معاینه نکردگلوی بچه را. من هم آمپول بهش نزدم به نظرشماچیکارکنم میگگن عوارض داره
- غذا کمکی
سلام آقای دکتر به بچه 15ماهه میتونم ژله بدم اگه اشکال نداره چقدر در هفته میشه بهش داد؟
- سلام پسرم ۹ ساله هست برای سوزش ادرار شربت سیفکسیم میخواستم بدم مقدارش رو لطف میکنین
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه

