Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کیست کورد بیضه
سلام پسر یک ساله دارم دوروز هست سمت چپ بیضه برامده شد ه سونوگرافی بردم زده کیست کورد لطفا راهننایی بفرمایید خطرناکه علتش چی هست ایا درمان دارد
- دورسرنوزاد
سلام من یه پسر۹ ماهه ونیمه دارم که دورسراون۴۸هستش بهداشت میگه نرمال نیست خیلی زیادهستش خواستم ببینم درست میگه
- وزن کودک
سلام دکتر جان خداقوت ببخشید پسرم۱۴ماه هست ولی وزنش۸/۳۰۰هست کمه زمان تولد۳کیلو بود لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم متشکرم
- دادن دارو
سلام آقای دکتر بچه ام سه ساله هست وفقط سرفه خلطی داره..وته حلقش هم قرمز هست.... الان هم دسترسی به دکتر ندارم.... سفیکسیم 100میتونم بهش بدم وچه مقدار
- داروی سفیکسیم
سلام دختر14کیلو دارم،تب و گلودردداره،طوری که شبا که خوابه بدترمیشه و انگار چیزی به گلوش چسبیده و صدا میده،،شربت سفیکسیم براش گرفتم باچه دوزی باید بهش بدم؟؟(چون یه ماه قبل هم همین علایم و داشت و بردم بیمارستان و دکترش کواموکسی ۶۴۳نوشت ولی اونو تو داروخانه پیدا نکردم سفیکسیم خریدم)
- با سلام پسرم ۶.۵ ساله اس از هفته پیش دچار تب شده و بعد سرفه و آبریزش بینی .الان بعد یک هفته هنوز تبش پایین نیامده. باید چیکارش کنم .متخصص اطفال هم بردم گفتن باید تب ویروسیه باید تحمل کنید. تا کی باید صبر کنم .تورو خدا کمکم کنید.
- سلام.اقای دکتر پسرم ۱۱سالشه.استرس زیادی داره.دل درد همراه با استرس داره ورودی لبش میزنه ومیگه کجه.در واقع نوعی توهم میزنم.کلیدینیوم سی برایش خوبه؟
- کیدی لاکت برای فاویسم
سلام آقای دکتر از غروب پسرم ۱۰ ماهه هست دچار اسهال شده محل سکونت من پزشک اطفال نیست موندم چیکار کنم خواهرم کیدی لاکت رو به من معرفی کرده فرزندم فاویسم داره من میترسم این دارو روبهش بدم کیدی لاکت برای فاویسم خطرناکه چطوری ازش استفاده کنم ب
- سلام نوزادم دو ماهشه سرما خورده
سلام نوزادم دو ماهشه سرما خورده آیا میتوانم شربت نوریز کاف و قطره دکوسالین بهش بدم
- قبضیت
سلام دخترم دوماه و۵ روز مدفوع نکرده برایش شربت لکتروز داد اما فایده نکرد باز شافت کرد علانم باز ۶ روز شده مدوفوع نکرده چی کار کنم
- سرماخوردگی
سلام پسرم یازده ماهشه سرماخورده احساس میکنم گلوش هم دردمیکنه ،آقای دکتر میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰ بدم؟؟ چند سی سی؟ ۹کیلو داره ،،،ممنونم
- عفونت گوشی بچه
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم برای عفونت به دلیل سوراخ کرون گوشواره وجاگیزین گوشواره طلا میشه سفسکیم ۱۰۰ وزنش ۷ونیم و۸ماهشه چقدر بهش بدم باتشکروممنون
- احتناق بینی
سلام. پسرم 1 سال و 4 ماهشه حدود دو هفته بود گرفتگی بینی داشت چون قبلا دکتر ناپریزول تجویز کرده بود منم موقع خواب که گرفتگی بینی داشت از همین قطره استفاده میکردم الان حدود 1 ماه و بیشتره هر شب موقع خواب غلت میزنه و بینیش گرفتست. از عوارض این قطره بوده؟ راه حلش چیه؟ بچم اذیت میشه
- ادرس مطب
سلام اقای دکتر، ادرس مطب جدیدتون و لطف میکنید، ساختمان جم نیستین
- کودک
دو روزه پسرم مدفوعش چسبناک و بد بود هست علتش چیه
- دل درد۶ساله
سلام وقت بخیر دختر۶سالم چند روز تب داشت بردمش دکتر گفت ریه ش یکم درگیر شده.. کلاویسیلین ای اس۶۴۳براش نوشتن هر دوازده ساعتی.میخورتش دل درد میگیره ومیاره بالا.واصلا غذا نمیخوره .ممنون میشم راهنمایم کنی
- واکسن
سلام آقای دکترخسته نباشید ..دخترم تازه رفت 18ماه بهداشت گفت واکسن 18ماهگي فعلان نداریم میخواستم بدونم واکسنش چندروزديربشه مشکلی پیش نمياد.ممنونم
- فرو رفتن میخ کف پا
سلام و عرض ادب خسته نباشید امشب یه میخ اهنی فرو رفته کف پای داداشم ۱۳ سالشه خیلی درد و ورم داره چیکار باید بکنیم
- درد شکمی کودک ۹ساله
باسلام،پسرم ۹سالشه حدودا ۶روزه حالت استفراغ و درد از ناحیه شکم داره اسهال هم داره،بردیم درمانگاه اول گفتن احتمالا آپاندیس باشه ازمایش خون و ادرار گرفتیم ازش سالم بود سونوگرافی گرفتیم گفتن لنف نود داره دو تا امپول زدن اومدیم خونه اسهال شدید و درد شکمی و مختصر تب هم داره هر چی هم میخوره بالا میاره دوباره بردیمش متخصص کودکان گفت کرونا هست حالا موندیم چیکار کنیم خواهشا یکی جواب بده
- خشکی پوست
سلام خسته نباشید من بچه ۱سال و ۸ ماه دارم پوستش خشک شده و نقطه های قرمز رو صورتش هست علتش چیه ؟

