Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیقراری نوزاد
سلام خسته نباشیددخترم چهل روز به دنیااومدازوقتی که به دنیااومدعصرها چهارساعت گریه می کنه بعدساکت میشه چیکارکنم
- مشکل پوستی
سلام پسرم دچار بیماری رفلاکس کلیه گرید سه میباشد ودر آزمایش های اخیر مشکلات خونی از جمله آهن وپلاکت وغیره شده و حالا دچار زخم لای انگشتانش وریزش ناخن شده آیا درمان دارد ممنون ومتشکرم
- سرما خوردگی و تب
سلام وقت بخیر پسر۲۱ماهه رو بردم دکتر همراه تب سرفه خلط دار دکتربهش سفکسیم ۱۰۰ وآموکسی سیلین ۱۲۵داده آیا لازم این آنتیبیوتیک ها رو باهم مصرف کنه ؟برای تبش هم شیاف ۳۲۵تجویز کرده
- بد خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید دختر ۸ ماهه ای دارم خیلی بد خوابه و همش از کم خوابی گریه میکنه تا میخوابه ۱۰ دقیقه بعد بیدار میشه و گریه میکنه اونم روی پا باید باشه روی زمین ک اصلا نمیخوابه دکتر معاینش کرده گفته مشکلی نداره .چیکار باید کنم شربت خواب میشه داد؟؟؟
- شیرکمکی
سلام وقت بخیر خسته نباشین، ببخشید من پسرم تازه وارد 7 ماهش شده، شیر خودمو میدادم تا الان، یکی دو هفته ای هس بهش فرنی و حریره و سوپ و میوه و اینا میدم شیرم کم شده کافی نیس شیرخشک گرفتم نخورد اصلا میخواستم ببینم میتونم شیر پاستوریزه بدم بهش؟ آخه امتحانی یکم ریختم تو شیشه شیرش اونو خورد ولی شیرخشک اصلا نمیخوره
- شربت ایمونیس…
سلام آقای دکتر عزیز پسرم بیمارشمایت ۵.۵ سالشه . از اول پاییز هروز یه قاشق مربا خوری شربت ایمونیس میدم میخوام بدونم تا پایان زمستان بدم یا وقفه یکماهه بندازم دوباره شروع کنم ؟
- مدفوع نوزاد 7ماهه و مانند نخ سیاه رنگ
دیده شدن در مدفوع نوزاد 7ماهه نخ سیاه رنگ
- گرفتگی صدای و سرفه نوزاد ۷ ماههه
- تغذیه
با عرض سلام و وقت بخیر. نوزاد بنده پس از تولد در زایشگاه فقط یکبار با شیشه شیر تغذیه شد و پستانک هم بهش دادم. از همان ابتدا به سختی سینه میگرفت. چه کاری باید انجام بدهم؟ آیا چون شیشه شیر و پستانک بهش دادم سینه نمیگیرد؟ الان شیر خودم رو میدوشم و با شیشه بهش میدم. اگر در روز یک وعده شیر خشک بهش بدم مشکلی ندارد؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر سینه دختر یک سال و چهار ماهم خس خس میکنه و دماغی کیپ شده باید جیکار کنم؟؟؟
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر پسر من دوماهش تموم شده رفته تو سه ماه و رفلاکس پنهان داره و قتی بالا میاره به صورت پنیری هستش من شیر خودم رو میدم وقتی شیر بخوره سرش رو میشه عقب اصلا دوست ندارم شیر بخوره رفلاکس پنهان درمان دارد ؟ و آیا من هم باید در تغذیه ام رعایت بشه ؟
- رب گوجه
باسلام وخسته نباشید من نوزاد م تازه رفته تو ده ماهگی میتونم داخل غذاش از رب گوجه که خودم داخل خونه درستش کردم داخل غذاش استفاده کنم ممنون
- کم وزنی
باسلام وخسته نباشید دخترم هشت ماهش تموم شده وزنش ۶۳۰۰هست وزن تولدش ۲۶۰۰هست غذا هم فرنی وسیب زمینی میخوره ولی وزنش خیلی کمه ازنظرشماچکارکنم
- وبتامین دی
با سلام و وقت بخیر درمورد تزریق واکسن ویتامین دی برای کودک پنج ماهه که قطره مولتی و آ د نمیخوره پرسیدم و محبت کردید این پاسخ را دادید(سلام
بهتر است از قطره استفاده نمایید امپول برای موارد خاص مثل اختلال جذب استفاده نمایید.) ازتون ممنونم ولی به هیچ عنوان نمیخوره یعنی تزریق آمپول ضرر داره براش اگه ضرر نداره چه مقدار از آمپول و چه مارکی؟ با تشکر - واکسن آنفولانزا
سلام وقتتون بخیر پسرم پنج سال و ۵ ماه سنشه واکسن آنفولانزا ۴ ظرفیتی فرانسوی براش تزریق کردم داروخونه بهم گفتن چون ۴ظرفیتی زده دیگه دز دوم نمیخاد آیا واقعا به دز دوم احتیاج نداره؟؟؟ و اگه باید بزنه آیا واکسن ایرانی میتونم بزنم براش یا باید از همون برند قبلی باشه؟؟؟؟
- تنگی نفس
با سلام،وقت بخیر،پسرم ٩سالشه مه تند تند خمیازمیکشه مگه تمب تونم راهت نفس باشم بردم دکتر یکیشون گفت از اعصاب هست قرص امی پرامین وهیدروکسی زدن تجويز کردن بعد به متخصص ریه بردم ایشون هم گفتن امکان داره شروع اسم باشه قرص اکتولوکاست تجويز کردن وگفت امکان داره از اعصاب هم باشه،خیلی نگرانش هستم لطفاً شما هم نظرتون رو بفرمایین وراهماییم کنید من باید چیکار کنم ممنون
- قرمز شدن پوست صورت و جاهایی از بدن
از شربت نئوتادین برای کودک دوساله چقدر مصرف شود
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. آقای دکتر پسرم تحت نظر شماست و طبق توصیه شما قطره ی آدزوفر میخورد. چند روز پیش که رفتیم واکسن یک سالگی اش را بزنیم، اونجا بهمون قطره ی مولتی ویتامینی به نام ویتوکید دادن که ایرانی هست. و گفتند که این شامل همه ی ویتامین ها هست. آقای دکتر شما چه دستوری میفرمایید؟ آیا در کنار قطره ی آدزوفر، این قطره را هم بدهم؟ یا خیر نیازی نیست؟ متشکرم از اینکه در ایام تعطیلاتتون هم پاسخگوی مادران هستید. دعای خیر ما همیشه با شماست
- واکسن
سلام آقای دکتر بچه ۴ ساله در هربار تزریق واکین باید کامل تزریق کنه یا نصفش رو ؟
- ترشح
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر...کودک دو ساله ام چند باری که ادرار کرده هنگام شستن متوجه میشم دور مقعدش ی حالت خلط بی رنگ که خیلی خیلی ریز هست اندازه سر سوزن میاد که یکم حالت بزاقی دارع بعدش جذب میشه خیلی نگرانم کرده آیا مشکلی هست؟

