Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفکسیم ۱۰۰
سلام آقای دکتر دخترم تو پنج ساله وزنش تقریبا ۱۸ خاستم بدونم سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار باید بدم
- سلام اقای دکتر دخترم نه ماهش هست میتونم شربت زینک سولفات یا نیوزینک رو بهش بدم
- سرما خوردگی
نوزاد ۳ ماهه دچار گرفتگی بینی شده وکمی سرفه میکنه
- فاویسم
دخترم مشکوک به فاویسم هست دادن قطره استامینوفن برای واکسن دو ماهگیش ضرر داره یا خیر ؟
- مدفوع
بإسلام.٤روزه كه واكسن ٦ماهگي دخترمو زدم.سه شبه كه خيلي بهونه گيرشده براي هرچيزي دوس داره گريه كنه.دختر من بشدت آرام و ساكته..دوشبه شبا تو خواب گريه و جيغ ميزنه..دوشبه كه مدفوع سبز و امروز مدفوع سياه داشت..ميتونه از دندون درد باشه؟ براي نفخ كوليكزميدم دخترمن الرژي و رفلاكس داره كه ب مدت يك هفتست سرلاك برنج ميخوره و مدفوعش هميشه زرد و شُله و يكي از چشماش عفونت كرده
- وزن کودک
سلام دختر من دو سالشه غذا کم میخوره شربت اشتها اور راسیپ یا ترزامین بدم به نظر شما
- چشم نوزاد
- درآوردن دندان
سلام خدمت استاد گرامی کودک 8ماهه دارم الان حدود دوماهه دو دندان پایینیش در اومده ولی دو دندان بالاش در نیامده لثه هاش قرمز وورم کردنه بی قرار هم شده میتوان حداقل فاصله مدت زمان در اومدن این دندون چقد هست
- کودک
با سلام دختر من 2 سالشه ولی چند روزیه که خیلی کم ادرار می کنه. مثلا از دیشب تا یاهت 15 ادرار نکرده البته مایعات هم کم میخوره. چه کار باید بکنم؟ الان میخوام ببرم ازمایش بگبرم ازش ولی خیلی دردیر دا و زمانبر هیت تا جواب ازمایش بیاد چه کارهایی رو باید انجام بدیم؟با تشکر
- مونته لوکاست
با سلام. دکتر به پسرم قرص جویدنی مونته لوکاست ۵ میلی گرمی تجویز کرده ،خودم میتونم ازش به خاطر سرفه هایم استفاده کنم،چه مقدار ؟
- سلام بچه من نزدیک سه سال است شربت پیروی ساید چقدر بهش بدهم روزی چندبار وتاکی
سلام برای بچه 3 ساله چقدر شربت پیروی ساید بدهیم
- سلام خسته نباشید
سلام پسرمن الان 17ماهش ازوقتی که بدنیااومده مدفوعش زیاده روزی شش هفت بار بیرون روی داره شل دستشویی میکنه شیرخشک میخوره اول نان 1بهش دادم ..هفت ماه به بعد آپتامیل 2.یکسال بع بعد سوپرامیل 3اونم باتجویز پزشک ولی اصلا تغییری نکرده وزنشم 9کیلو و400گرمه دکترگوارش بردم هرنوع آزمایشی که لازم بودمبراش انجام دادن تا آزمایش تست عرق هم گرفتن ازش خداروشکرسالم بود همچی ولی هیچ فرقی نکرده ..شیرخشکو الان قطع کردم روزی دوباربهش میدم یکم کم شده بیرون رویش میخواستم ببینم آ ال بهش بدم خوبه یان ممنون میشم راهنمایی کنید
- امگا۳
با سلام خدمت آقای دکتر دختر و پسر من یکی ۹ ساله هست یکی ۱۰ ساله چون ماهی و سبزیجات دوست ندارند دوسال پیش یکبار شربت امگا۳ دادم الان از داروخانه قرص ژلاتینی امگا۳ ترکیبی با د۳ و آ و ای گرفتم برای کودکان مال شرکت داروسازی دانا فارماکو ، هیچ اطلاعاتی در مورد جیوه روش ننوشته میخواستم از شما سوال کنم آیا این قرص را من به بچه ها بدم یا شما صلاح نمیدانید؟
- مصرف شربت ایمیونس
با سلام دخترم ماه دیگه دو سالش میشه،واسه تقویت سیستم ایمنی بدنش شربت ایمیونس رو تهیه کردم،ممنون میشم میزان دز مصرف در شبانه روز و بهترین زمان مصرف رو بگین
- بیماری کودکان
سلام شب بخیر .پسر من ۶ ساله و ۳۲ کیلو وزن دارد .هفته پیش دچار تب و گلو دردوحالتهای سرماخوردگی شد .۵ روز آموکسی سیلین ۲۵۰ خورد .خوب شد ولی ترشح بینی اش قطع نمیشود .چسبناک است سبز بود ولی الان سفید غلیظ است .چند روز قطره کلریدسدیم استفاده کردیم .خیلی کلافه شده و نمیتونه بره به مدرسه ممنون
- رفلکس معده
سلام وقت بخیر ،دکتر جان ،نوزاد یک ماهه دارم و گهگاهی بعد از خوردن شیر بالا میاره، واز دماغش هم شیر میاد بیرون خاستم کمکم کنید با تشکر ،هم شیر مادر استفاده میکند وهم شیر خشک نان یک لطفا راهنماییمون کنید ممنون میشم رفلکس هم دارد
- سلام وقت بخیر اقای دکتر من این چن روز شیرخشک ببلاک کامفورت پسرم عوض کردم وبخاطر رفلاکسش ببلاک arمیدم الان روزی ۳بار دفع داره ورنگ مدفوعش زرد چرا یعنی نمیسازه بس؟
- غذا
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم روزی یک سی سی و نیم شربت زینک هم میدم ولی خیلی سخت غذا میخوره خیلی بدمیخوزه میخوام بدونم شربت دیگه ای نیست ؟؟
- نوزادان
سلام بچم سه هفته است. بی بی کر دادم. تموم شده. دارو باید تکرازکنم؟
- علایم بیماری متابولیک
سلام ببخشید من یه پسر دارم که خداروشکر سالمه وازدواج فامیلی هستیم، الان یه دختر ۴ ماهه دارم از موقع تولد کوچک بود قدش ۳۳و وزنش ۲۸۰۰بود الان وزنش کمی خوبه ولی قدش باز کمه به پهلو میشه ولی غلت نمیزنه دست وپا خیلی تکون میده تمرکزش خوبه میخنده ولی میخوام بدونم علایم بیماری متابولیک چیه

