Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه مریض شد شربت کو آموکسی کلاو دادم بعد از تموم شدن کو آموکسی کلاو دوباره تب خیلی خفیف و گلواش گاهی خوبه گاهی درد میکنه علت چی هست
- تزریق آمپول دگزا برای کودک یک ساله
کودک یکساله دارم خیلی تب داشت پزشک نصف آمپول دگزامتازون تزریق کرد آیا عوارض دارد برای کودکم یانه
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
باسلام.کودک دوساله باعلایم خس خس سینه وگلودرد دارم.دکترآزیترومایسین 200داده.وزنش ده کیلوعه.چه مقداردرروزبایدشربت بدم
- یبوست
سلام.پسرم۱سال و۷ماهشه.وزنش۱۲کیلو.شیرخودمومیخوره.از۵ماه پیش یبوست داره.۲باربردمش پیش دکتراطفال شربت انجیردادن وشیاف تاثیرنداشت مقعدش هم زخم شده دکتری دیگ پمادآنتی هموروئید وتریامیسکورت اِن اِن نوشت تاثیرنداشت الان شربت لاکتولوزبهش میدم بازم همونطوره ومقعدش هم خوب نشده.نوبت بزشکان اطفال هم سخت گیرمیاد.ممنون میشم راهنماییم کنید
- اسهال
سلام دکترعزیز.پسرم دوسال و پنج ماهه ازدیروز اسهال زرد بدبو داره خیلی آبکی هستش فقطم اسهال ن تب ن علایمم دیگه ای نداره.چی بدم بخوره ک موثرباشه.فاویسم داره
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- سرماخوردگی
سلام،پسرم ۴سالشه ۱۸کیلو،یکم سرما خوردگی داشت بهش یک دوره کامل شربت سرماخوردگی کوریزان دادم،احساس میکنم موقع خواب خلط تو گلوش،شکمش درد گرفت بردم دکتر آزمایش گرفت گفت عفونت داره،سفکسیم داده بهش بدم یا آزیترومایسین ؟
- پسر من ۳سال است تب داره ۱۲ کیلو وزن دارد عفونت گلو داره روزی چند بار چند سی سی بهش بدم
- سرفه
سلام آقای دکتر کودک دختر ۲ ساله من ۸ روز پیش سرماخوردگی گرفت و گرفتگی سینه و تب و لرز و داشت . حالا همه علائم بر طرف شده و سرفه خشک میکنه آیا سرماخوردگی تشدید شده ؟ برای رفع سرفه باید چیکار کنیم ؟
- مقدار مصرف شربت سفکسیم برای کودک
مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک باسن۴سال و۷ماه و وزن ۲۰ کیلو
- استفراغ نوزاد6ماهه
با سلام کودک من طبق تشخیص پزشک بیماری هرپانژین داره که تا امروز 9 روز به طول انجامیده اما در روزهای اتر یعی از روز 8 و 9 شدوع به استفراغ کرده کودک من 17 ماهه بوده و دلرای خونریزی لثه و تاول در گلو و حالت تهوع میباشد . ایا این حالت تهوع نشان بهبود روند بیماری هست ؟با تشکر
- شربت
سلام پسرم یک سال چهارماهه وزنش 9ونیم. تب داشت شدید کمی اسهال بود وبی حال. دکتر شربت تایلوفن براتب. کواموکسی فارمنتین 228. پلارژن کیدز. کوریزان داده بهش. ی روز دادم شب حالش بد شد بالا میآورد بردم جای دیگه گفتن آموکسی برا عفونت گلو. ولی گلوش خوب. چرا داده... منم دیگه ندادم بهش.. بدم آیا یا نه؟ بی حال همینطور
- گلودرد
سلام دخترم ۸سالشه و ۴۶ کیلو اه،سفیکسیم ۲۰۰ رو روزی چندتا باید بخوره
- پسرم سرما خورده
سلام پسرمو بردم دکتر بهش کالیک ونئو تادین داده بهش دادم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بپرسم ستادین دی سی با نئوتادین تداخل دارویی داره
- گلودرد
سلام اقای دکتر پسر دوسال و هشت ماهه دارم هفته گذشته سرماخورد و بردمش دکتر گفتن سرمای معمولیه و پلارژین و سیتریزین خورد تب کوچیک هم داشت و سریع هم تب و هم سرماش خوب شد دکتر گفته بود اگه سرما و تبش طولاتی شد میتونی ازیترومایسین بدی که طول نکشیده بود . ولی از امروز صبح دوباره ابریزش گرقته و تب میتونم بهش ازیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار نحوه مصرفشه؟
- شیر خشک نخوردن کودک یک ۱۸ ماهه
سلام خسته نباشید پسرم شیر خشک میخورد از نه ماهگی به بعد انواع شیر خشک رو امتحان کردم حتی با شکر شیرینش کردم با شیشه و لیوان در بیداری نمی خوره بعد از یک سالگی شیر گاو هم امتحان کردم نخورد وزن تولد دو کیلو بود الان هجده ماهه است وزنش هفت و هشتصد خیلی نگران کم وزنی اش هستم آزمایش هایش سالم بود چکار کنم وزن بگیرد و لازم است شربت کلسیم بدم و مشکلی ندارد شیر خشک بریزم به غذایش شاید خورد؟
- خواب
سلام اقای دکتر دخترم یکسال س ماهشه اصلا شبا خوب نمیخابه همش گریه میکنه وغلت میزنه بعد ک چشماشو باز میکنه بیدار میشه خوبه کلا از ۴۰ روزگیش دیگ شبا خوب نمیخابه بعدش باد شکمم هم خیلی میده بیرون
- سلام دخترم ۳ماهو ۲۸روزشه به پروتئن گاوی حساسیت داشت انواع شیر های آپتامیل پپتی و اچ آ وپپتی جونیور امتحان کردم ولی بازم کهیر میرنه
- سلام میخواستم بدونم دوز مصرفی آزیترومایسین برای کودک ۲سال ونیم چه دوزی است
سلام آقای دکتر دوز مناسب آزیترومایسین برای کودک ۲ سال ونیم چی هست؟
- نوک انگشت اشاره
سلام خسته نباشید دختر من ۱۲ سالشه از دیروز تا الان میگه نوک انگشت اشاره دست چپش وقتی به یه جایی میخوره یه حالت سوزنی میشه ممنون میشم راهنمایی کنین

