Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ نوزاد 4ماه
دخترم چند وقتی هست که شیر رو بالا میاره شیر خشک نان میخوره کم اشتهاس ولی اونم بالا میاره اسهال هم داره باید شیرش عوض بشه؟
- توده ریه جنین
سلام دکتر میخواستم ببینم توده سکستریشن درون ریه نوزاد باید جراحی بشه یا نه؟ خطرش چقدره؟ از زمانیکه ریه تشکیل شده توده به هیچ عنوان بزرگ نشده فقط خود ریه رشد کرده
- رفلاکس پنهان نوزاد دهماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۱۰ماهه هست رفلاکس پنهان داره قطره پدی لاکت مصرف میکنه شیرخشک ببلاک ای ار میخوره ولی هنوز بهترنشده نمیتونه خوب بخوابه محتویات معده میاد تو دهنش ترش میکنه بیدار میشه وزنش ۸کیلو ۳۰۰هست وزن گیری خوبی نداره میخواستم بپرسم دارو واسه رفلاکس چی بهش بدم بهتربشه چون خیلی اذیت میکنه
- زرده تخم مرغ
هرروز به نوزاد ده ماهه یک زرده تخم مرغ یا زرده تخم بلدرچين بدهیم زیاده من حدود یک ماه است که هرروز می دهم آیا ممکن است مشکلی برایش پیش آمده باشد خیلی ممنون
- شربت نیوزینک
- شیر خشک
نوزاد ۵ ماهو نیم پسر فاویسم دارد روزی یبار سرلاک برنج میخوره ولی خوب شیر خشک نمیخوره انگار دوست نداره ببلاک ۲ میخوره چه شیر خشکی مناسبه نان و گیگوز چند ماه پیش دادم بهش نساخت چه مارک شیر خشکی بدم اپتامیل مناسبه؟
- ادرار کردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۹ماهشه موقع عوض کردن پوشک ادرار کوچیکش ریخت روسرو چشمو دهنش خطرناک یانه؟ البته سریع بااب شستم صورتشو ولی حس میکنم هم تودهنش رفت یکمی هم چشمش
- مکمل اهن
یه قطره اهن میخواستم که خوشمزه باشه بچه بالانیاره؛قیممتش هم مناسب باشه
- شیر بالا میاره
سلام جناب دکتر . نوزاد من دوماهشه.و وزن ۶ کیلو . از شیر مادر تغذیه میکنه بعنوان کمکی از وقتی که دنیا اومده روزی دو بار شیر خشک میخوره . حدود یک هفته هست که بعد شیر خشک خوردن بالا میاره . شکمش هم هدود دو هفته است که چهار روز یکبار کار میکنه . قبلا روزی دو بار هم کار میکرد. ممنون میشم که راهنماییم کنید .
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد من پنج ماه وشش روزشه از چهار ماه ونیم غذای کمکی براش شروع کردم چون همش گرسنه بود با فرنی آرد برنج که خودم آردش ودرست کردم بعد دوهفته که گذشت از شروع غذای کمکی بهش موز وسیب درختی له شده هم یه کم دادم اوایل همه چی عادی بود روزی دو سه مرتبه مدفوع داشت ولی الان هفته پیش شش روز مدفوع نکرد بعد شش روز مدفوع کرد البته بهش آب انجیر خشک خیس کردم یه قطره چکون دادم وخاکشیر ولی باز الان سه روزه مدفوع نکرده اوناروهم بهش دادم آب گلابی طبیعی هم بهش دادم ولی مدفوع نکرده لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم؟؟
- شکستگی
سلام دختری۳ماهه دارم بغلش میکنم کتفش صدا میده دررفتگی استخوانه دردی چیزی نداره ممنون
- تهوع و استفراغ
پسرم دو ماهشه شیر خشک نان میخوره تا ۴۰ روزگی کولیک داشت خوب شد .الانم بعدی هفته ازواکسن دو ماهگی دچار استفراغ شده ب شکل پنیری.شب تا صبح اصلا استفراغ نمیکنه در ضمن تو این دو ماه اصلا استفراغ نمیکرد حتی یک قطره
- مدفوع نوزاد
باسلام وخسته نباشید. یه نوزاد ۲۰ روزه دارم که چندروز اول زردی داشت ولی برطرف شد . از بدو تولد شیرخشک نان 1و شیرخودمو بهش میدم ولی چندروزیه که یه روز مدفوع نمیکنه یه روز مدفوعش آبکیه شبیه ادراره اونم یکی دوبار فقط وهنوز قطره ی زردی هم بهش میدم ممکنه مشکل از شیرش باشه اخه شیرخودمو که میخورد مدفوع میکرد ولی آبکیه شل نیست ولی شیرخشک که میخوره مدفوع نمیکنه
- برفک دهان
سلامآقایدکتر.پسرما۳ماهدارهچندروزیهستروی زبونشبرفک زده.چه دارویی پیشنهادمیدیدممنون
- واکسن چهارماهگی
سلام دخترم واکسن چهارماهگی داره الان بیست روزی میشه که بخاطر رفلاکس دکتر بهش امپرازول ۱۰ داده روزی دوبارمیخواستم ببینم با واکسن تداخل نداشته باشه؟ایا بعد از واکسن قرص را ادامه بدهم؟
- خون در مدفوع نوزاد
با سلام من دختر 4 ماهه دارم ک چن وقته بعضی اوقات داخل مدفوعش خون یا رگه خونی وجوددارد ب پزشک اطفال مراجعه کردم ک گفتند لبنیات گاوی مصرف نکنم و ی قطره پدی لاکت تجویز کردند با وجود این دستورات باز هم بعداز چند روز داخل مدفوع نوزادم رگهدخون مشاهده کردم لطفا راهنماییمدکنید متشکرم
- پوست سر نوزاد
سلام نوزاد ۴ ماهه دارم یکماه است که پوست کف سرش به شدت پوسته پوسته درشت شده که چسبیده و حوا نمیشه حتی با چرب کردن و حمام بردن و ریزش موی شدید پیدا کرده لطفا شامپو خوب هم براش بهم معرفی کنید فیروز و هیدرو درم و سیوند که مفید نبود چطور بدونم که قارچ نباشه؟؟؟؟
- اگزما نوزاد سه ماهه
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم سه ماهشه از بدو تولدش صورتش قرمز میشد یه ساعت شدید هستش یه ساعت کاملا محو میشن چند بار دکتر بردمش از روصورتش تشخیص حساسیت پروتئین گاوی دادن بدون آزمایش البته رژیم گرفتم اصلا لبنیات نخوردم شیرخشک پپتی جونیور میدم اصلا تغییری نکرده دکتر صورت پسرم خیلی اذیتش میکنه همش میخارونه بدتر میشه دکتر ازتون خواهش میکنم یه پماد بگین من بگیرم بلکه اگزماش کمتر بشه بچم کمتر اذیت بشه
- شير خوردن
سلام وخسته نباشيد آقاي دكتر دخترمن ٤ ماهشه شير خودم رو ميخوره متاسفانه فقط از يك سمت ميخوره وبس زماني كه ميگيرم سمت ديگه بيدار ميشه واصلا نميخوره شيرم خيلي كم هست و كمتر هم شده وسمتي هم كه شير ميخوره به حدي زياده كه خفه ميشه تو گلوش ميمونه باعث ميشه نخوره چكار كنم در ضمن فقط تو خواب شير ميخوره تو بيداري دستاشو ميخوره
- بیرون بودن ناف
دخترم ۳ ماهش نافش کامل نرفته تو چکار کنم

