Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر..من پسرم ۱۰روز شکمش کار نکردبردمش دکتربهم شیاف گلیسیرین داد یکساعت بعدازاستفاده شکمش کار کرد،باز الان ۶روزه شکمش کار نکرده بردم یه دکتردیگ بهم بی بی کر داد گفت ۵سی سی هر۱۲ساعت..به نظرشما زیاد نیست خیلی؟؟؟؟ علتشم میگن تغذیه مادره چون شیرخودمو میدم خیلی کلافه ام اقای دکترتوروخدا راهنماییم کنید
- قطره ضد لک در بینی نوزاد
سلامنوزاد ۱۰ روزه قطره ضد لک اشتباهی در بینی نوزاد ریخته چه کنم؟با تشکر
- شربت زینک سولفات
سلام ازچندماهگی میتوانین به نوزادشربت زینک سولفات بدهیم
- یبوست
سلام.شربت لاکتلوز را چن روز میشه ب نوزاد داد؟
- شنوایی سنجی
سلامآقای دکتر روز بخیر...شنوایی سنجی شش ماهگی ضروریه؟حتما باید انجام بشه؟
- زخم گوش
سلام دختر من ۱۱ سالشه و گوشش جرم گرفته بود بردمش دکتر گفت باید قطره بریزی و حدودا یک یا دو هفته بعد بردمش دکتر گفت خوب نریختی و هنوز درنمیاد و گوش دخترمم هم در حال حاضر زخم شده و میسوزه ممنون میشم راهنماییم کنید که اگه بازم براش قطره بریزم ضرر داره یا نه
- گریه
سلام آقای دکتر پسرکوچولوی من آخرای یازده ماهگیش یه مدت بدخواب میخوابه تند و تند پامیشه و امروز گریه کرد بعدش بازم خوابید میشه نظرتون رو در این مورد بگید ممنون
- فاصله
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 7 ماهه است. غذای کمکی را باید بلافاصله بعد از شیر بهش بدم یا فاصله داشته باشه؟ چقدر باید فاصله داشته باشه؟ ممنون
- دررابطه با گرانولوم ناف
- درد و ورم سینه
سلام دختر من ۱۰ سال سن دارد و چند روز است که سینه چپش ورم کرده و درد دارد علت چیست
- شربت افزایش قدبرای کودک۱۰ماهه
- آنتى بيوتيك
سلام با احترام اگر طفل بعد از نيمساعت از خوردن آنتى بيوتيك اونو بالا بياره بايد دوباره بهش شربت داد يا نه در چه مدت دارو جدب ميشه
- تنفس نوزاد سوت کشیدن قفسه سینه
گاهی سوت کشیدن از قفسه سینه نوزاد از بدو تولد
- بدنم کهیر زده چه داروی استفاده کنم که برای نوزاد سه ماهه ام ضرر نداشته باشه
- سلام ببخشید پسر من دوسال داره شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ چقدر باید بدم روز چن بار؟
- شیر خوردن
سلام خسته نباشید.من کودکی دارم ۱۱ماهه که رفلکس معده داره و وزنش ۹کیلوبود الان تواین ی ماه دوکیلوکم کرده وشده ۷کیلو ،خیلی بیحاله ،ضعف شدیدی داره ،داروهایی که دادنو بالا میاره ،شیرهمکه بهش میدم بالامیاره جوری شده که هیچ چیزی رونمیخوره وبه شدت وبافشار همروبرمیگردونه ،اگه میشه شما بگین من چیکارکنم.ممنون
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه قد وزن نرماله ولی تا حالا آزمایش نداده از 7ماهگی به تجویز شما قطره آدزیر دادم تا الان میتونم تا دو سالگی ادامش بدم یادر کنارش نیازی به مولتی ویتامین هم هست ؟یه شربت برا تقویت سیستم ایمنیش برام تجویز کنید تشکر
- زینک سولفات
سلام.دیروز به دلیل اسهال پسرم رو خدمتتون اوردیم.شما قطره پدی لاکت و زینک سولفات براس تجویز کردین فقط اینکه تا چند روز باید پدی لاکت رو مصرف کنه و زینک سولفات رو نوشته رو جعبه ۲سی سی خواستم ببینم درسته؟۷ماهه وزن ۹.۶
- سلام اقای دکتر دخترم سرفه های خلط دار میکنه ایا نیاز به انتی بیوتیک داره یا نه
برای درمان سرفه های خلط دار چه اننی بیوتیکی تجویز می کنید دخترم 8سالش هست
- قد و دور سر
سلام روز خوش آقای دکتر پسرم ۱۶ ماه و ۲۰ روزشه قدش ۸۱ دور سرش ۴۶ وزن ۱۱.۵ هست از یکسالگی دور سرش ثابت مونده قدش هم یک سانت رشد کرده حرف زدن هم در حد ۴۰ کلمه میگه میخاستم ببینم واسه رشد قد و دور سرش چیکار کنم دارویی چیزی هست؟در ضمن پسرم رفلاکس هم داره هنوز خوب نشده خیلی نگرانم میگن تا این سن باید خوب می شد در این مورد هم میشه راهنمایی بفرمایید ممنون

