Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
- عفونت چشم کودک
باسلام آیا عفونت چشمی کودک قابل سرایت به کودک دیگر هست؟ برای چشمش قطره باکتی ماید تجویز شده و دکتر گفته عفونت باکتریایی هست. متشکرم
- سرفه
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴سالشه 14کیلو وزنشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره ک زرد رنگه .ازیترمایسین ۲۰۰گرفتم میشه راهنمایی کنین چند سی سی و هر چند ساعت بدم
- تب ۱۸ماهگی
سلام الان دخترم بردم واکسن ۱۸ماهگی زدمیخواستم بدونم تاچندروزتب میکنه وچجوری تبش بیارم پایین به جزقطره وشیاف
- قرص آسنترا
با سلام و عرض ادب من در دوران پیش از بارداری قرص آسنترا ۵۰ برای درمان استرس استفاده میکردم در بارداری این قرص رو قطع کردم الان فرزندمدو ماه و نیمه ست میتونم دوباره شروع کنم قرص رو؟تاثیری بر شیردهی نداره؟
- زردی کف دست و پا
سلام آقای دکتر دخترم هفت سالشه دو سه هفته است که دچار زردی دست و پا شده خیلی نگرانم البته در این مدت خودم زایمان کردم اسمال استرسه که عضو جدید اضافه شده
- سرفه شدید شبانه
سلام ببخشید من ی دختر ۳ ساله دارم ک یک ماه کلا سرفه داره چن بارم بستری شد دکتر گفتن ریه درگیر شده ازمایشات بالا بودن گلوبول سفید نشان میدن قبلا خسته نمیشد ولی الان ی مدت زود ب زود خسته میشه هنگام بازی و خواب سرفش بیشتر
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام وعرض ادب پسرم پنج ماه ونیمه است نافش کمی دیر افتاد بعدش به اندازه یه سوراخ ریزته نافش باز بود وازش ترشح میومد بیرون بردمش متخصص کودکان گفتن تمک بریزید خوب میشه طی دو مرحله نمک ریختم بعدازدوهفته یه زائده ریز ازنافش اومد بیرون بردم پیش همون دکترزائده رو بانیترات نقره برداشتن ولی دوباره یه تیکه زائده دیگه اومدبیرون سونو گرفتیم خدا رو شکر به مثانه وروده راه نداره ولی جراح اطفال گفته بایدجراحی بشه ابعادش هم 9در4 میلیمترهستش هنوز ترشح هم داره پیش دکتر عمومی بردم گفتن میشه با لیزربردارن موندم چکار کنم تو روخدا راهنمایی بفرمایید ایامیشه با نمک خوبش کرد..؟؟ ممنون میشم
- هويج
بإسلام نوزادي ٥ماهه دارم كه الرژي ب پروتين داره هفته بعد وارد ٦ماهگي ميشه امروز ديدم كه مادرمً چندقاشق آب هويجً به دخترم داد براش خطرناك نيست؟دخترمن اخه به فرني برنج هم الرژي نشون داد
- قطره آهن ومولتی ویتامین
سلام آقای دکترممنون ازوقتی که میگذارید دخترم هشت ماهشه رفلاکس پنهانم داره ودارومیخوره هنوز.وقتی قطره آهن ومولتی روشروع کردم متوجه شدم فقط درصورتی قطره هاروبالانمیاره که معدش خالی باشه برای همین صبحاکه ازخواب بیدارمیشه هرردوروباهم میدم وچون داروی رفلاکسشم بایدناشتابخوره نیم ساعت بعدشم داروشومیدم که تانیم ساعت تاچهل دیقه بعدبتونم شیرشوبدم تاهم آهنش جذب شه هم داروش اثرکنه.سوالم اینکه آیااین روش درسته یانه چون معدش پدرمودرآورده...واینکه توآخرین کنترل قددخترم رشدنکرده بودو۶۴مونده بودبرای رشدقدش چی بدم بهش؟
- نبودن دارو
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه از زمانی ک به دنیا اومد برای معاینات روتین خدمت شما میارم شما براش قطره آدیزیر تجویز میکنین روزی یک سی سی الان دوهفته ست اصلا هیچ داروخونه ای نداره میشه قطره ی دیگری تجویزکنین ک کیفیتش مثل ادیزیر خوب باشه؟؟ ممنونم روزی چند سی سی باید بدهم ؟؟ لطف میکنید
- چوش سر سفید چرکی رویه نوک سینهکودک چهارساله مدتی یک سالی هست متوجه شدم جوش سفید رویه نوک سینه دخترم هست و بعضی مواقعه که دست میزنیم تخلیه میشه ایا خطر ناک هست
- همزمانی سرماخوردگی و واکسن شش ماهگی
باسلام خدمت شما.پسر من سرماخورده است درحالیکه می باید واکسن شش ماهگی به او تزریق گردد ایا صلاح است که واکسن را در این دوران نقاهت دریافت نماید یا می باید بعد از بهبودی تزریق شود؟
- کار کردن شکم
سلام آقای دکتر دخترم الان تو 9ماهگی با وجود این که غذا بهش میدم ولی روزی هست 4بار دفع مدفوع داره مگه نباید با شروع غذای جامد کمتر بشه روزانه شیر خودمم را زیاد میخوره ارتباطی به غذای که خودم میخوره داره ؟
- شربت امگا سه و شش
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم شربت امگا ۳ و ۶ جونیور در تقویت هوش و ایمنی کوک شش ماهه موثر است؟؟
- مدفوع
بإسلام.٤روزه كه واكسن ٦ماهگي دخترمو زدم.سه شبه كه خيلي بهونه گيرشده براي هرچيزي دوس داره گريه كنه.دختر من بشدت آرام و ساكته..دوشبه شبا تو خواب گريه و جيغ ميزنه..دوشبه كه مدفوع سبز و امروز مدفوع سياه داشت..ميتونه از دندون درد باشه؟ براي نفخ كوليكزميدم دخترمن الرژي و رفلاكس داره كه ب مدت يك هفتست سرلاك برنج ميخوره و مدفوعش هميشه زرد و شُله و يكي از چشماش عفونت كرده
- سرما خوردگی
دخترم نزدیک شش ماهشه کمی تب داره بینی اش گرفته و اشتهاش کم شده
- ابریزش
سلام خسته نباشیدمن دخترم 5ماه داردابریزش بینی داره اسپری، دکوفن فنیل افرین هیدروکلرایدبراش استفاده کنم مشکلی نیست
- دارو
سلام آقای دکتر دخترم 3سالو۶ماهشه از دیشب عطسه و آبریزش داره و هنگام عطسه پرمخاطه تبش کمه لطفا داروی آنتی بیوتیک و درمان عطسه و آبریزش میگین ممنون
- باسلام پسرم ۴سالشه
الان دوروزه که تب داره و گلوش میسوزه ولی عطسه و سرفه و آبریزش بینی نداره .چکار کنم

